38

Анонимен

преди 5 години

Нали купихте триноги,изказването такова беше от господата на кат.ще спрем убийствата

37

Анонимен

преди 5 години

Водачите претендират към държавата за лоши пътища, и това е справедливо. Добре, така е, само че много голяма част от ПТП е по вина на водачите. Новите коли със своите възможности изкушават. Това нещо при много шофьори се комбинира със лоша подготовка за шофьор, неспособност за самоконтрол, незачитане на закона. Държавата трябва здраво да наказва: ефективен затвор, конфискация на МПС, отнемане на права за дълги периоди, а също и глоби. И няма да има несъобразена скорост, алкохол, дрога и т.н.

36

Фалш

преди 5 години

Е как така винаги несъобразената скорост е проблем за всичко? И винаги водача е виновен --- не е видял през ноща че капака на шахтата го няма и хоп виновен,че се удряш в каруца през ноща пак виновен или ако я види и заобиколи се удари в стълб.Логиката склони към факта че караш ли винаги си виновен.

35

Фалш

преди 5 години

Е как така винаги несъобразената скорост е проблем за всичко? И винаги водача е виновен --- не е видял през ноща че капака на шахтата го няма и хоп виновен,че се удряш в каруца през ноща пак виновен или ако я види и заобиколи се удари в стълб.Логиката склони към факта че караш ли винаги си виновен.

34

До 40

преди 5 години

Дай пример с поне една държава по света, в хилядолетната история на човечеството, в която твоята жестока глоба, като я запишат в закона, да е дала резултат! Няма такъв случай.

33

Анонимен

преди 5 години

За съжаление и главите на много от вас не работят при шофиране.

32

3M

преди 5 години

За съжаление институциите у нас не работят.

31

До 36

преди 5 години

В София и в Синята зона има проблеми с нарушителите. Например редовно се паркират коли по ъглите на кръстовищата и пешеходците не могат да пресичат по пешеходната пътека. Виж как спират и паркират бусчетата на Градска мобилност или колите на полицията. Отиди на жълтите павета, където е горния край на ул. Малко Търново - Синя зона, но виж как се паркира в нарушение.

30

Факт

преди 5 години

Сега КАТ санкционира при едни на 100 хиляди нарушения, т.е. на практика КАТ нищо не прави. Всеки ден в България се извършват средно над 200 милиона нарушения на пътя, а КАТ санкционира за около 2000 и 3000, когато КАТ е в акция.Според мен трябва да се намали драстично размера на глобите и вместо 1 глоба от 1000 лева, КАТ да налага 100 хиляди глоби по 50 лева - общо 5 милиона лева. Само след месец тези 100 хилядя глоби ще са 1000 глоби, след още един месец ще станат 100 глоби.

29

Логика

преди 5 години

Възпитаващо и възпиращо е не размера на наказанието , неизбежната санкция и събираемостта ! Защо КАТ не започне от нещо дребно на пръв поглед - да глобява всеки с 5лв. И ДА СЪБИРА ГЛОБАТА за пресичане на червено, за не разрешено каране колело по тротоара ( има група на които е разрешено) ! Как синята зона няма проблем с нарушителите ! И най дългия път започва с първата крачка ! После извън населените места и магистралите !

28

Логика

преди 5 години

Кой е отговорен за поведението на децата - родителите ! Кой е отговорен за поведението на водача на пътя - КАТ !

27

Анонимен

преди 5 години

Има една стара истина, която 80-те процента не знаят или забравят. Никога и никъде по света огромните наказания записани в закона не са спряли нарушителите. Спира ги нещо друго.

26

До 31 Стамат

преди 5 години

Явно КАТ успешно ти е промил мозъка. Няма държава по света, в която това, което пишеш да е станало. Второ, измислиците на КАТ за размера на глобите по-добре ги забрави веднага. Навсякъде по света правилата се спазват само ако хората са убедени, че ако ги нарушат неизбежно следва наказание, като размера на наказанието е несъществен. Ключовата дума е неизбежно. Точно от това бяга КАТ, защото ще трябва да проработи, а не само да кибичи на хранилките си за глоби - безопасно място,с ниско ограничение

25

Анонимен

преди 5 години

Не, вината е в Путин и в глобалното затопляне.

24

Стамат

преди 5 години

Докато всеки един водач не изгради ясно в съзнанието си, че не е по-важен от животите на останалите участници в движението няма да има оправия. И 5000 евро да станат глобите, пияни пак ще има, пак ще карата с 200, пак ще карат без книжки.

23

Анонимен

преди 5 години

В КАТ експерти няма - както сред сегашните, така и сред бившите служители на КАТ, какъвто е Стратиев. За съжаление точно КАТ, т.е. хора, които не разбират от пътна безопасност, предлагат промените в закона, обикновено по-строги наказания и в резултат на тези промени предложени от КАТ и приети от депутатите, нарушенията и катастрофите се увеличават.

22

Анонимен

преди 5 години

Начинът на шофиране се определя от контрола за спазването на правилата. Това навсякъде по света го знаят, само в България КАТ успешно е внушил на онези 80%, че шофьорите винаги са виновни. Проблемът в България е неработещия КАТ, който не само че е безполезен, но и е вреден.

21

Георги

преди 5 години

Всичко опира до КОНТРОЛА! Имали КОНТРОЛ и съответните санкции, нарушенията ще намалят. Когато отидем в чужбина сме най-примерните, защото знаем, че няма да ни се размине. В България с 20лв и си цар на пътя!Всички '' акции'' са просто '' прах в очите''.

20

Анонимен

преди 5 години

Мнозина сядат да карат след употреба на "ишиас", и белята става! Кофтито е че страдат и невинни, неупотребили "ишиас". Ишиас и кормуване - НЕ!

19

Анонимен

преди 5 години

не ви ли прави впечатление че колокото повече вдигат глобите и наказанията толкова повече се вдига и процентът на катастрофите факт неоспорим българинът по този начин показва подсъзнателно какво е отношението към тези институции които не помагат а само гледат как да ти вземат и последният лев когато хората в една държава започнват да разсъждават така значи нещо не е наред и правителството трябва да си ходи