11

Do 10

преди 5 години

До АнонименАйде, стига сте ни занимавали още с правешкия селянин, бе.То, защото още тъгувате по него, затова продължавате да си избирате мутри и дърти комунисти.

10

Анонимен

преди 5 години

Да не би фирмите на ГЕРБ да са ремонтирали този мост в Италия през 2016 година?

9

Анонимен

преди 5 години

Добре,че виадуктите бяха построени при бай Тошо.Витиня е завършен през 1985г-33г без ремонт.Ако беше го строил бай Бошо,чиито ремонти издържат 2 г и после се прави ремонт на ремонта-не ми се мисли...

8

Анонимен

преди 5 години

ПостроЙх,браво на тебе.Под строй при бай Ставри.

7

Пет

преди 5 години

Стигате с то Бойко.....а по времето на бай Тошо а и след това и строителни войски...масово се отбиваха камиони и се построиха къщи като резиденций на сума ти военни и техни шефове и партийни другари! И се построй магистрала дълга цели 150 км от София до Пловдив....смешно!

6

Анонимен

преди 5 години

Ето това ни очаква и по Бойковите некачествени магистрали след няколко години. Ако мислите, че Бойко е по-добър архитект от италианците и строителите му работят по-качествено, помислете отново.

5

Анонимен

преди 5 години

Най-голямата строителна фирма в България е на бившият главен комунист на столицата. Следващите по големина са също на подобни нему хора.

4

до 2

преди 5 години

А сега на последователите на майка Тереза ли?

3

Факт

преди 5 години

До 2)От 90те до сега строителните фирми в БГ са на кого? Да, познахте, също на мафията, качеството на тунели, виадукти и т.н. виждаме и тепърва ще виждаме..

2

Факт

преди 5 години

През 60-те и 70-те строителните фирми в Италия са изключително на мафията.

1

ХаХа

преди 5 години

"Тя разказва, че мостът пада пред нея. Спасява се само за секунди. Усеща, че мостът започва да трепери и се връща. След това оставя колата и побягва." Е извинявайте, драги журналисти, но нище не се разбра от тези "изречения".