До АнонименАйде, стига сте ни занимавали още с правешкия селянин, бе.То, защото още тъгувате по него, затова продължавате да си избирате мутри и дърти комунисти.
Добре,че виадуктите бяха построени при бай Тошо.Витиня е завършен през 1985г-33г без ремонт.Ако беше го строил бай Бошо,чиито ремонти издържат 2 г и после се прави ремонт на ремонта-не ми се мисли...
Стигате с то Бойко.....а по времето на бай Тошо а и след това и строителни войски...масово се отбиваха камиони и се построиха къщи като резиденций на сума ти военни и техни шефове и партийни другари! И се построй магистрала дълга цели 150 км от София до Пловдив....смешно!
Ето това ни очаква и по Бойковите некачествени магистрали след няколко години. Ако мислите, че Бойко е по-добър архитект от италианците и строителите му работят по-качествено, помислете отново.
Най-голямата строителна фирма в България е на бившият главен комунист на столицата. Следващите по големина са също на подобни нему хора.
До 2)От 90те до сега строителните фирми в БГ са на кого? Да, познахте, също на мафията, качеството на тунели, виадукти и т.н. виждаме и тепърва ще виждаме..
"Тя разказва, че мостът пада пред нея. Спасява се само за секунди. Усеща, че мостът започва да трепери и се връща. След това оставя колата и побягва." Е извинявайте, драги журналисти, но нище не се разбра от тези "изречения".
Заклещен между две колони... Спасение по чудо на виадукта в Генуа