Не е сгрешена конструкцията. Вярно е, че не се правят отдавна точно такъв тип конструкции. Тук, обаче става въпрос за лоша подготовка на хората, които се занимават с тази дейност. Не доброто познаване на конструкцията води след себе си пропуски и в начина на поддръжка на съоръжението. Не биват да се изказват хора, които не са компетентни.
Ами нашите виадукти преди Ботевград??? Доста арматура се виждаше по пилоните...Строиха ги около 1979-1981 г. Не е шега.
Под такива статии би трябвало да коментират само строителни инженери, а останалите да четат и да се учат. В противен случай четем простотии като на номер 13 какво значело подръжка и как стареел бетона, и как трябвало да се бутат мостовете, за да се построят отново... а иначе е нормално да се коментира този инцедент от специалисти, във всички държави го правят в момента, и си взимат поука от грешката на италиянците.
хахххахахаххахахахахбългарски инженери......хахахаххахаахаххабг инженери влязоха в спор с нугерийски скиори, кой да изяде зеления хайвер!
Италианският вице-премиер (копието на Вуерката Симеонов) намери вече "виновен"за срутилият се мост.ЕС му е виновен.Тоя е 1 към 1 с Баце-банкянски.
А защо все още Корнелия не е поискала оставката на бг министъра на земеделието, на бг министър-председателя и на краля на Мароко заради падането на моста в Генуа?
Точно това ми направи впечатление, че не е вантов мост, а някаква из гъзица, в която и платното работи като свързващ елемент между опорите. Всяка опора си е сама за себе си и са вързани само с платно между два триъгълника. И в крайна сметка се е счупило точно то - платното. А самите ванти са една метална сърцевина, обвита кой знае защо в огромно количество бетон с фуги, където да корозира и да се счупи.
Нашите лешояди не пропуснаха да изплуват като лай ..а на фона на огромната трагедия , сполетяла италианците !Не знам дали някой нормален човек може да се държи по такъв начин , да поучава и да се прави на разбирач в такъв тъжен момент ?! Явно *** може !"Хвани единия - удари другия" - каквато и медията , такива и гостите-разбирачи !Гавра!
"Трябва да се прави мониторинг на това какво е състоянието на техническите съоръжения" А къде е мониторинга за нашите строителства-"беплатното" саниране, новите пътища,които почват да се рушат още на втората година и т.н.
Не бъркай вантов със висящ мост разбирачо.Механиката е различна,има вантова конструкция и висяща конструкция. Той говори за комбинация от двете.Недейте деца да разбирате от всичко.Какъв е Голдън Гейт и какъв е Йоресунд ?
Е те тва е ! БГ специалистите разбират от сичко ! Е нема ткава дръжава и ткива спициалисти ! И кфо значи подръжка ? Секи ден да го оглеждат за десет минути, да кажат супар е и айде на кафе. Тиа спициалисти знаят ли ча бетона старее и ако не е бил яко качествена марка нищо неможе да спаси моста освен бутане и да са строи нов.
аз съм минавал по този мост, наистина красиво съоръжение беше, Относно Аспаруховия мост - няма да сме живи като вземе да пада. Ако някой може да даде пример с нещо построено през соца и рухнало от самосебе си нека сподели.
Е те затова нема крави. Щото всичко се домъкна в градовете да строи социализъма с подръчни материали и никой не остана да гледа.. не само - стана срамно да стоиш на село и да се грижиш за земята..
Доколкото виждам моста е минавал и над сгради...баси и инженерното чудо....тея жабари са като БГ...
Появи се некъф антипанелкаджия, но ако не бяха панелките(и все още са) още щеше да гони кравите на село.
До Анонимен 4Да не би връзките на панелките да ги поливате с вода, че да корозират ? Все едно всички здрави стоманобетонни конструкции да са корозирали досега.
Лоша подръжка и... Трагедията в Генуа – жертви, ранени