16

Анонимен

преди 5 години

Мега интелегинтния супер балкански мозък се обажда пак, и казва че малките кубици са голяяям проблем. Абе *** недодялан, прозивеждай ти нещо бе като си толкова ербап. Домати като хората не можете да отглеждате, тръгнали сте да коментирате мултимилиярдна индустрия хахахаха. Инжинерите които тестват и ги правят тези коли да не са по глупави от вас? А ако са по глупави, измислите вие една марка коли, вкарайте им по 12 цилиндрови двигатели и им вземете бизнеса ве.. хахахахахахахаха, фалирайте ги..

15

Факт

преди 5 години

До АнонименИмаше доста таксита Тико,които изкараха по половин милион,ама не са се качвали на магистрала,която е мор за малките двигатели.Кола,която не изстива(такси) изкарва много повече километри от същата експлоатирана нормално.

14

Анонимен

преди 5 години

Е,колко Тико се движат по улиците,че аз знам само едно в Дружба,те вече са на скраб,та па чак на милион км.това са фантасмагории,малък мотор с напомпани повече коне винаги ще има малък ресурс!

13

Мен

преди 5 години

Дизела съвсем скоро ще изчезне като двигател за автомобили. Заради новите евростандарти в момента е такава простотия че ще припаднете. Всеки един с нов дизе знае за какво говоря-купона се казва adblue.

12

Анонимен

преди 5 години

Очакваме скоро някой да навре двигател от скутер в джип. Вярно, няма да има ускорение, ама каква екологичност ще има само!!! Предствете си!

11

Ха-ха

преди 5 години

До АнонименАми бензинът в Европа е в пъти по-скъп от тоя в САЩ,как да караш американско V8?Впрочем самата кола е наполовина по-евтина и много по-проста от Мерцедес или БМВ със същата мощност.

10

Мда

преди 5 години

Малките кубици не са проблем когато колата е нова,ама като остарее,не мож я закисна с масло...И аз имам едно 1600куб на тежко комби и *** цял литър масло на 8-9хил км.Ако го карам по 12хил. както се препоръчва,сигурно ще изпраска и 2 литра.То едно време Москвича не гореше толкова.

9

Анонимен

преди 5 години

115 к.с и 250 Нм си е добър двигател, а 1.6 л му осигуряват икономичност. Е, не е за пистата, но пък и аман от джигити!

8

Анонимен

преди 5 години

До 7 Да, 1140 кг ако се движи празно и няма абсолютно никакви екстри хахаха, за какво ти е кола ако няма са се качваш на нея. Недей да правуш *** коментари. 1.0 мотор ги има и на Шкода октавия. И те ли са по 1100 кг с 5 човека вътре и багаж хахахаха.

7

Факт

преди 5 години

До АнонименАми твоето Ауди А1 е 1100кг,а едновремешното Тико-600кг.А тоя Фолксваген е 1500кг!Бая голяма разлика.И механиката не е като електрониката-иска си материал.Едновремещните Мерцедеси бяха с по 64-88коня на 2000-3000 кубика дизел,ама всичките бяха милионници и нагоре!

6

Анонимен

преди 5 години

А знаеш ли защо няма HEMI V8 по европейските пътища? Защото са абсолютно непрактични, дори и за Америка. Затова и там карат тойоти и фолксвагени.

5

Таралясници!

преди 5 години

Друго си е старият класически атмосферен V8... А сега 6,4 HEMI! Песен за ушите...

4

Анонимен

преди 5 години

Моето Ауди А1 с 1.2 TFSI мотор е почти на 250 000 км, върви като като стрела с своите 86кс и 160нм .. Сега вече ги има и с 1.0 мотор с 115 кс , 3 цилиндъра. Така както процесорите стават по малки и мощни, и двигатели стават по малки и мощни, благодарение на усъвършенствани материали и добро охлаждане.. Помните ли Тико колите, те да не бяха с по 5 литра мотор? Вече са на по над милион километра ..

3

Анонимен

преди 5 години

1.6 tdi си е съвсем таман за тази малка кола.

2

Анонимен

преди 5 години

Те дали и 100 ше изкарат, работата бие да се взема ново на лизинг, че да му е мирна на човек главата....

1

А бе

преди 5 години

Малките двигатели ще изкарат ли въобще до 200хил.км????Май само на автовоз ще стигат до България.