25

Бг.реалност

преди 5 години

Идват избори и бочко захлебва здраво 6те милиона шарана.Плочата с песни за магистрали,за соц.слаби политици,за по-високи доходи,а сега и с новия хит- БДЖ за час :))))Давай боко,давай.Само не забравяй за бис да ни изпееш:Геноцид за бг.народ.Благодарение на всички вас от 90та год насам над 2мил.и половина бългъри работят и живеят в чужбина и се увеличават с всяка минута.

24

Ха ха ха ха

преди 5 години

А през 2030 БДЖ откривало линияПловдив-Луната-кратера КоперникХа ха ха ха ха ха ха Ама вие там умора нямате беееее :)))След като боко и президента ги изкарахте соц.слаби сега и това.Хора,спрете тия гъби дето ги пушите ей!Върнете се в на ша та реалност.Тази чалгаро-абсурдистанската имам предвид.Незнам за коя българия и кое бдж говорите,но сте смешни и жалки.

23

Анонимен

преди 5 години

Едно време пътувах София - Пловдив с влака за 1 час и 55 минути. Сега десетилетия по-късно се пътувало 2 часа и 38 минути!!! Напредък има при демокрацията и пазарната икономика. Ако тази отсечка наистина струва милиард, има ли смисъл да се прави?! Ще я напарвят, за да фалират БДЖ и новия горд дебеловрат собственик ще разполага с имущество за милиарди срещу жълти стотинки.

22

Партиен член

преди 5 години

Ако това трасе го направят като магистрала Тракия едва ли ще се движат с 160км.Тракия е пример за не качествен ремонт.

21

ГЛАС ОТ БЕЗДНАТА

преди 5 години

По време на соца разтоянието София -Пловдив се пътуваше за време 1час и 58 минути в чисти вагони с измити прозорци и чисти тоалетни.Дано докато се строи линията успеят да внесат локомотиви и вагони ,които могат да се движат със скорост 160км.Но какво стана с така лелеяната скорост от 200км/час,защото скоростта от 160км/час беше планирана за товарни влакове.Според мен незаслужено се неглижира трасето Видин-София ,което тотално трябва да минава по ново трасе през Ботевград

20

Пътника без билет

преди 5 години

Преди два дни се качих в някакъв влак от. ....,до......и на таблото изписваше че се движим с 227км/час.,а ВИЕ мечтаете за някакви си 160 км/час.

19

fred 13

преди 5 години

Вероятно става дума за 2123 г ?

18

Тошко Петков

преди 5 години

Има ли някой който вярва на това. НЕ МОЖЕ ДА СЪСИПВАШ БДЖ 10 ГОДИНИ И ЗА 1-2 ДА РЕШИШ, ЧЕ ЩЕ ГО ОПРАВИШ ???

17

Анонимен

преди 5 години

Този проект може да стартира след 20 год. Може!!!

16

Ясно

преди 5 години

Идат избори и баце ни сваля звезди от небето! Апрппо петербурски защо е още минстър - нали е подсъдим за убийство?

15

Мене

преди 5 години

В ***, ако няма схема, никой нищо няма да подхване да прави. Личният интерес е на първо място. Ето затова и така ще си кретаме - бедни, недооценени, с лоша инфраструктура и мижави и несериозни инвестиции. Китайците няма да търпят Пеевски и Златев да им казват къде какво да се случва, заради това и не инвестират тук.

14

Анонимен

преди 5 години

Надявам се да сте прочели за магистралите в ЗАДНИ БАЛКАНИ , финансирани от Китай с няколко милиарда !!!!! През 2010 Тиквата ни обеща светло комунистическо бъдеще с десетки милиарди от ...... Катар , Кувейт ....а преди няколко месеца и от Обединени арабски емирства ! Не си прав професор Иво Христов повече от 90 % сме .

13

Т. Живков

преди 5 години

След една петилетка ще изпреварим Англия!

12

Анонимен

преди 5 години

Те и тунел под Стара планина пак щели биле да правят. Вече я надупчихме като швейцарско сирене. И да се хвалиш с нещо което е било и да го представяш за невероятен напредък е малко глупаво.

11

Анонимен

преди 5 години

Абе , преди да спечели ,, борисов трети " , Собственика на ГЕРБ ни лъжеше за 200 км/ ч София - Бургас ???!!! Тогава ви излъга , че ще върне откраднатите 4 милиарда лева от КТБ !!!Говори се за острови и Барцццелона , ама 3 % от българите не вярваме на истината !

10

ДС

преди 5 години

Да го видя няма да го повярвам. Между Пловдив и Ямбол подмениха трасето. Питам един служител на БДЖ защо след като е ново трасето разписанията са същите - влака пак е бавен. Отговора: много сложно е да е се променя цялото разписание.

9

Ганчо

преди 5 години

Загледах се в локомотива - серия 07. Този локомотив на Горна Оряховица сигурно работи на две тягови групи. Поне да бяха снимали някое Дезиро - ако е останало читаво. Жлка работа.

8

Анонимен

преди 5 години

до 7. Не грешиш но когато това разстояние се изминаваше за 58 минути имахме държава и нови влакови композиции. Локомотивите 04 серия развиваха до 140 км в 4ас. 15 години съм карал такъв. Железният път се подържаше от жп воиските. Нямаше никакви кривини и пропадания на колковозите. Но това време отдавна отмина и вси4ко се крепи на 4естна мутренска.

7

Ганчо

преди 5 години

Боже колко лъжат. Ало НКЖИ къде след рановиране влаковете Ви се движат със скорост по - голяма от 60км/час. Пример - Пловдив-Свиленград в участъка до Първомай. Това са политически изказвания в подкрепа на слабото ръководство на Министерството. НКЖИ да си погледне долното и горното строене на пътя, тунелите, гаровите съоръжения, че много от тези работещи в НКЖИ трябва да се обесят на конзолите на контактната мрежа на централна гара. Пропаднала работа. Като мине влак по релсите хвърчат гейзери от

6

Ставрю

преди 5 години

Кое, ко рече!? Малиии то ще е страшничко като влачи о на ужасите като знам какви локомотиви и вагони имаме дето стават само за кокошарници. Или ще купим един локомотив и ще го плащаме 50 години щото и бацето и цецето пък и посредници търгове малии ще стане *** и цената.