12

Анонимен

преди 5 години

Безопасната скорост при проектирането на Цариградско шосе беше 140 км/час, сега е около 160 км/час, заради по-новите коли. В България хората, които определят каква да е максимално разрешената скорост по даден път, както и повечето хора, не могат да разберат, че колкото повече отдалечават максимално разрешената скорост под безопасната скорост, толкова повече катастрофите се увеличават. Затова по света тези неща се решават от експерти, но в България експерти по пътна безопасност няма.

11

Анонимен

преди 5 години

Най-добре да сложат в цяла София ограничение на скоростта от 10 км/час и да се чудят защо на всяка минута стават по 10 катастрофи.

10

Анонимен

преди 5 години

В България експерти по пътна безопасност няма и се робува на мантрата, че колкото е по-висока разрешената скорост, толкова повече били катастрофите, което по света отдавна е отречена, ако въобще някой се е подлъгал по тази мантра. На практика повече българи са убедени, че по-високата разрешена скорост води до повече катастрофи, затова разрешената скорост се намалява и се чудят защо катастрофите стават повече. Пак намаляват разрешената скорост и катастрофите пак се увеличават.

9

Анонимен

преди 5 години

Интересно как ли ще изглеждат улиците на София, когато личните коли станат 2-3 пъти повече от сега - все пак България, вкл. и София, изостава в пъти по брой лични коли на човек от населението в сравнение с държавите от ЕС. Когато стигнем сегашното средно ниво, средното ниво за ЕС ще бъде доста по-високо. ==Официалната статистика лъже за броя на колите в България, като сравнява ябълки с круши - личните леки коли по света с всички автомобили в България, вкл. нечастните и автобуси,камиони,влекачи

8

Стар софиянец

преди 5 години

Сега колите по Цариградско шосе се движат с значително по-ниска скорост от разрешената, когато има задръствания, а това е през повечето време през деня. Резултатът е, че средната скорост е примерно 55 км/час и за единица време минават по една лента 2 пъти по-малко коли в сравнение с времето, когато беше разрешено движението с 110 км/час. Сега са две ленти плюс бус лента, по-рано и трите ленти бяха достъпни. Резултатът е, че сега за единица време минават 3 пъти по-малко коли в сравнение с преди и

7

Стар софиянец

преди 5 години

От 80-те години на миналия век шофирам, вкл. и по Цариградско шосе, но там стана ад откакто намалиха разрешената скорост от 110 кмч/ас, на сегашните 80 км/час, вместо да я увеличат на 120 км/час, защото новите коли спират по-добре от старите. Още да я намалят - 50 км/час да я направят и катастрофите там ще се увеличат десеторно.

6

Факт

преди 5 години

90% от катастрофите в в София са в резултат на задръстванията заради все по-лошата организация на движението. В подобни на София градове в Европа, при значително по-голяма гъстота на населението, има много по-малко задръствания и съответно и по-малко катастрофи при поне 2-3 пъти повече коли на улиците в сравнение с София.

5

Анонимен

преди 5 години

При изгрев слънце, когато се движиш в посока запад и слънцето ти свети в гърба, е нормално тези които се движат зад теб, да не забележат светлината от стоповете, когато спираш,особено при автомобили с две светлини в една секция. Защото така или иначе габаритите си светят, благодарение на лобисткото законче за фаровете на банкянския еднокнижник. Но клецаки кисяков, този невиждан капацитет и експерт каза, че фаровете ще спасят света от гибел.

4

Анонимен

преди 5 години

Най-елементарния начин да няма катастрофи по Цариградско шосе е да се увеличи пропускателната му способност. Съвсем ясно е как става това.

3

Анонимен

преди 5 години

Където има задръствания, там стават верижни катастрифи. Премахнете задръстванията и няма да има верижни катастрифи.

2

Анонимен

преди 5 години

Нормално е да стават верижни катастрофи на Цариградско шосе при тази ниска разрешена скорост от 80 км/час, създаваща задръствания и колони от коли на малка дистанция една от друга. Ако се върне старата разрешена скорост от 110 км/час, верижните катастрофи ще намалеят няколко пъти. Когато разрешената скорост беше 110 км/час, катастрофите бяха много по-малко и не бих казал, че колите бяха по-малко и то коли без серво на спирачки и волан.

1

Анонимен

преди 5 години

"По публикацията работи ..." Публикация от ТРИ изречения, от която общо взето нищо не разбрах.