Американския масов бензин е с по ниско октаново число и се мери в други единици. Разхода е съответно е по-голям отколкото с европейски бензин.
И защо трябва да купуваме икономични коли ? Икономията е майка на мизерията. Наскоро се писа, че нефт има поне за още 300 г..Американеца не пита колко харчи колата , а доли ще му е котфортно. Нас соцо ни научи на икономия. Живков: Икономия , икономия. Смитайте ъглите , смитайте ъглите.И накрая социализма е едно недоносче. Така ли е ? Така е...
хамериканците???Аз знам:Най-икономична е служебната кола!...Ти не плащаш разходите!Хонда Фит - 90 % истина.Хюндай Елантра 1.4(ЕКО!)-85 % истина.Тойота Ярис-75 % истина.забележка:Всеки автомобил, управляван в София, по времето на Бой Бор и даскалицата, харчи 150 % "градско" на обявеното в книжката!
На кой му дреме в Америка с този евтин бензин. 3$ за 4 литра. Освен това Ярис е почти невъзможно да намериш. Дилършипа ще ти набута Корола за 50$ на месец повече и всеки ще бъде довелен. Миражът е толкова зле, че може да се купи 10 000$ вече.
Аз пък виздам така нещата:60те години 7/100-40-50к.сили70те............7/100=60-70к.с..............................2000год......7/100=120-140к.с2017-2018та 7/100-180=200к.сЯвно хората са склонни да приемат,че това е нормален разход и производителите какво да измислят.....повече екстри и мощност. Да не говорим колко е оправдано да се кара кола със 150-200кс мотор в градско задръстване...
До КрасиСега ще те нападнат всякакви еколози,разбиращи от това,колко НЕикономичен е дизела,и колко полезни за здравето са газовите уредби.
Какви са тези разходи? Моят голф 3ка, тди ми дава разход 4.5 среден разход. На магистралата разхода ми е 5.7 със 150км/ч и климатик, 3ма души. Карал съм и икономично със 70км/ч с разход под 4/100. Айде бегайте!
по добре си купете Пасат отколкото тойота, хонда...явно си автомонтьор и те е страх да не останеш без работа
Вие си правите шега.За *** няма по-икономична кола от 15 годишен голф на 400 000 километра,купен за 1600 лева от Горубляне ,който харчи 5 на 100.
До АнонименДо като има немски производители (Ауди,Бмв,Мерцедес,Фолксваген),трудно може да ме накара някой да карам японски пластмасаляк и тенекии от капачка за кисело мляко. Единственото ПО в японските таласъми е,че са по-евтини,за сметка на всичко друго. ПО добре 5 годишен Пасат,от колкото нова Хонда или Тойота.
Вижте,аз нещо не разбрах.Тази статия е за американския пазар.Тези дето нищо не разбират,90 процента от автомобилния им парк само параходи,и тръгнали да говорят за икономичност.Тук у нас трябва да се правят проучванията.3 милиона майстори на икономисване на гориво.Тук у нас всяка втора кола е сваляна под 5-6л/100 разход,щото повече нема.Те на нас ,а ...?
Гориво и цена: Топ 5 на най-икономичните нехибридни автомобили