До къде я докорахме. Някаква кифла Венцислава , да ни учи как да караме икономично. Ми това го може и Цецка , Свинетка и Корделка. Една стока са.
Италианците са най-креативната нация. Няма автомобил в света,без италианско участие. А дизеловите мотори " Multijet",се монтират на Jeep,Opel, Nissan и д-р.
Крайслер са общо взето същия съксес като Фиат. Работниците групово се друсат в обедната почивка след което запрятат ръкави в цеха. И двете марки стават единствено за сладоледажийски камиончета.
Фиат е наистина епоха, успех и възход...Как се набавят резервни части за Фиат? Просто караш след друг Фиат.
До АЗМай нито разбираш много от коли, нито следиш развитието на ФИАТ или на италианските концерни.
Живя интензивно но кратко, често става така, все някога се умира.... Този концерн на глинени крака до 5 г ще изчезне като всеки голям италянски индустриален такъв. Безвъзвратно фиат са технологично изостанали от 15 г поне.... Просто акционерите не стават алчни са
"Да го бяха закарали в Пирогов"Да, тук щяха да го държат жив докато го източат. Поне 5-6 години щяха да го въртят - импланти за десетки хиляди, лекарства за стотици, дренажни машинки, ,които не остават в болницата за хиляди и накрая 1200 за слухово апаратче от Китай за 15 долара
Рак на белия дроб с метастази в костите. Пред тази "чумa" няма преграда, нито беден, нито богат.
Какви операции правят в Швейцария, та от едно рамо умира човек? Да го бяха закарали в Пирогов.
Лека му пръст на човека. Под такива статии трябва да се изкючат коментарите.След малко ще влязат дежурните *** и ще изцапат форума.
харесвам "ФИАТ"..Три от колите ми са били техно производство...Харесвам и Енио Мориконе...Жалко за Серджо Маркионе...Но..."Се ла ви".....Само над гроба на Паниковски няма да плаче "вдовица с персийски очи"..Всички останали сме в "индийска нишка"-един по един поемаме Пътя,за който не знаем нищо..
Краят на една епоха: Отиде си Серджо Маркионе