21

Лолзи

преди 5 години

Максимално ниско.Това ще да е обратното на минимално високо.

20

Анонимен

преди 5 години

Супер глупава статия. Двигателя не се смазвал оптимално, защото бил в ниски обороти. Ами нали като е в ниски обороти няма толкова трие.не. Следователно няма нужда от по-голямо смазване. По-малко гориво означава и по-малка отделена топлина, следователно буталата нямат нужда от толкова охлаждане. Простичка работа, но някой трябва да я разбира. Единствено за изпреварването съм до някъде съгласен, но Еко-режима го ползвам когато карам с относително постоянна скорост, сиреч без изпреварвания и градско

19

Ghost

преди 5 години

Като професионален механик мога само да се изсмея на подобни статийки и да препоръчам на хората да не вземат насериозно писанията на разни автори, които имат "норматив" да пишат на килограм.

18

до Solar Power

преди 5 години

Колега, за 100 К км как разбра, че не синамалил ресурса на двигателя ? При положение, че ресурса на един двигател е примерно 500 К км и малко отгоре, за 100 К км ( в твоя случай по 20 К на година ) как разбра за влиянието на ЕКО-режима върху двигателя ?

17

Вени

преди 5 години

Някой по-долу е писал за Приус. Аз карам хибрид - там нещата са други и нищо от написаното не важи за хибридите на Тойота. Карах скоро кола под наем с еко режим по подразбиране. Дразнеше ме само старт-стопа в някои задръствания и тогава го изключвах. Иначе си вървеше много добре въпреки, че не беше кой знае какъв автомобил.

16

автомонтьор

преди 5 години

Саааамо глупости пишат тия хора, да си запълват програмата

15

Solar Power

преди 5 години

Аз карам десета година 2 различни приуса изцяло и само на ECO и на двата бутнах над 100 хиляди километра и в бокса влизам само за масло и смяна на гуми.

14

Мемфис

преди 5 години

По-голяма глупост от тази статия не съм чел!Динамиката на Мерцедес на eco режим е толкова добра, а 7 g tropic включва предавките незабележимо.Всички възможни режими за зададени в триизмерната диаграма на компютъра така, че не се кахърете за него, няма да се побърка! При рязко подаване на газ кутията връща две предавки и просто се изстрелва. Що се отнася до налягането на маслото, на празни обороти то е над 3 ata.Така, че спрете да преписвате статии от ушанките, защото се излагате!!!!!

13

Анонимен

преди 5 години

Пишете от къде се преписват такива статии, че да ги четем и в оригинал. Аз разбирам, че празният ход е най-опасното за двигатела-едва ли не няма мазане тогава-какво правим тогава в задръстванията-да форсираме на място, че да се смазва ли?? Нали затова има мазилна система и куп датчици и компютри в колите..

12

Майстора

преди 5 години

Само да кажа, че новите двигатели са вече с електрически маслени помпи, така че тези приказки за ниските обороти и лошото смазване, може да си ги приказва някой, който следи от дъжд на вятър технологиите. Жалко за статията, бих казал ненужна.

11

Анонимен

преди 5 години

Понеже не мога да карам(страх ме е, мижитурка съм си, какво да правя?! Поне се знам каква съм), чакам с нетърпение самокаращите се коли на Тесла. Те са и най-екологичните за сега. Някой ден ще се сбъдне и моята мечта да си имам такава кола :)

10

k

преди 5 години

нов шедьовър .....булка, кой ти я каза тази глупост за еко-режима еко режима ,булка, се изразява в това че компютъра спира горивната смес към 2 или повече цилиндри ако на твоята таратайка се превключва на висока предавка това означава единственно че скоро ще плащаш скоростна кутия .... ти кога за последно сменява маслото на скоростната кутия .... нека да позная - никога, понеже твоята таратайка няма дупка за масло на скоростната кутия ......

9

живял-видял

преди 5 години

Еко-режим, еко-дизел, еко-бензин, еко-храни. Пълни измишльотини!

8

До 6 Име

преди 5 години

От 2007-*** година карам само коли с автоматични скорости и такива има много. Разбира се колите с ръчни скорости в България са много повече.Не съм имал този еко режим на нито една от колите си и не знам за какво точно пишат в статията.

7

Анонимен

преди 5 години

Факт е, че се пести гориво, но пък моторът работи на почти празни обороти, което го натоварва допълнително. Т.е. когато двигателя е изключен е най натоварен по същата логика!

6

Име

преди 5 години

"В същото време автоматичната скоростна кутия включва колкото се може по-висока предавка.". колко процента от автомобилите в българия и европа са с автоматични скоростни кутии? ще ми се да знам от чисто любопитство към съпричастността на статията към нашите условия.

5

Анонимен

преди 5 години

Ако двигателя е на ниски обороти а скоростната кутия на висока предавка, това изобщо не е "празен ход", има обороти почти като на празен ход ама двигателя си е натоварен... просто в него режим гарантират най-нисък разход.. ама не е празен ход.

4

Анонимен

преди 5 години

Едно средно голямо куче отделя въглеродни емисии колкото един Голф. Те и хората с дишането отделят въглеродни емисии. Айде сега да измислим апарат койти се склга като маска на лицето и с него дишаш по малко и по "еко". Впрочем газовете които отделят колите са само около 3% от увеличиението на емисиите през последните години (не от всички емисии, а само от увеличението), иначе общо от оделяните по естествен начин CO2 емисии в природата колите са неизмерим процент, еко мафията обаче вилнее.

3

Анонимен

преди 5 години

Какво значение има фаталния изход?! Важното е че са се икономисали малко емисии и меркелица ще е доволна!

2

asd

преди 5 години

Доста от нещата в статията са верни, но се забравят някои основни принципи. Почти всички пройзводители препоръчват колите да не ползват Еко режима извън града. В градски условия е доста по-полезен, защото в задръстванията така или иначе не ти трябва кой знае каква динамика, а и ситуациите на нужда от тяга и натискане на дивгателя не са толкова чести. Извънградско се кара без Еко и няма проблеми. А за джигитите няма значение, те си карат без Еко така или иначе.