превод: търсим роби за 100Е на месец, 28 дена, 14 часа смяна да си избием тарифите за де не вдигнемт цените на мазните мериканци.сега, интересно, къде ще намерят роби да им работят на поточната линия? ша строим завод у бг, ша внасяме работници от северна кореа. супер :))))))
До Отговор 12Сглобяването на чужди автомобили или производство на части за тях не е българско автомобилостроене.
Лицензите за производство на Реното и Фиата бяха прекратени, поради нарушаване на лицензните условия. Според тях, продукцията е трябвало да е изцяло за вътрешния пазар, без право на износ. А ние сме си изнасяли тихомълком. Вината е изцяло наша.
До Анонимен 3 Ти четеш ли какво пишеш? Руснаците не могат да направят кола , та ние ли .Руснаците ни спънаха през 70-те години , когато зглобявахме Рено 8 -10, Фиат 124, москвич.Тогава изпуснахме влака. Сега е невъзможно да направим собствена кола. А и няма нужда.Дано някой от големите производители да се излъже да дойде тук.
Много добре , само че Сената няма да позволи на Тръмп да направи тази глупост.А дали някой ще дойде у нас , ако все пак се случи?
Видя ли "Made in BG" НЕ КУПУВАМ!!!Същото важи за всяка дуга източно-европейска територия, азиатските "тигри" и т.н.ПРАВИЛО!!!Което никога не нарушавам.*** винаги излизат СКЪПО!!*** не може да си върже обувките, тия ми говорят за автомобили.
Разбрах, че патока е таен внедрен агент на бивши *** от БГ, и сега всячески се стреми да подпомогне умрялата наша икономика! Като за начало е добре, но по-добре да им обявим война на хамериканите, че да станем техен щат. Едно време руснакът не ни иска, поне покрай тези да се облажим...
Вчера видях горивен филтър за автомобил с марка Bosch, на него пишеше made in Bulgaria.Това са добри новини. Лошото е, че много бавно нстигаме ЕС по икономически показатели.
Да вземете да направите един единствен български автомобил. Да вземем да го видим и пипнем та после вече мечтайте за водеща сила и центрове. ИмАли сме биле много добри инжилери ама си немаме кола.
България печели от евентуални мита за автомобили в САЩ