Абе хора вие виждате ли че на тоя му няма половината предна броня и лайсната на страничната врата.Така става,когато си карал малолитражка с В кат.и се качиш на микробус.
Чудно, че е само една. Там от 4 ленти коли редовно спира една, останалите използват момента да правят безумни маневри. В София се шофира като в Бейрут но с по-малко клаксони. Иначе организацията на движението и манталитета са същите.
Да. Тук е някаква Жунгла е цитат от едно предаване. А тези, които четат правилника, очевидно го спазват. Като теб.
ЖУНГЛА ,казваш.Тия гдето минават на червено,явно не са грамотни като теб и не са чели правилника.
Вече и на пешеходна пътека да те е страх да пресечеш. До нас има светофар с пътека и минават на червено. Състезание. Някаква Жунгла е.
По асфалт се шофира така - бързо и невнимателно. Затова паветата там трябваш да си останат, ама пустата мафия си иска асфалта, че от него се краде повече.
Какво се дразниш на пешеходната пътека при Кристал?! Нали като я минеш, веднага попадаш в доста продължително чакане на зелен светофар при Военния клуб? Ако си в другата посока, пак ще чакаш при светофара при Покойника. Бързак....
Явно шофьорът е от тези, които наричат българите "български селянин", "Бай ***", "див балканец" и т.н.
Българският селянин е безумен. Не спира на прелез камо ли на пешеходна пътека. Много са глупави.
Извода е да се избягва пресичането на пешеходни пътеки. Повечето блъснати са точно на пешеходни пътеки..
До РеалистИма си пешеходна пътека. В градска среда постоянно следиш обстановката и очакваш да пресече човек. Видиш ли го да пресича, спираш, набийте си го в главите, спира се и се чака хубаво да пресече, а не да му лизвате дрехите с ламарините си, щото все много бързате. За къде бързате, като сте с тази производителност и БВП?! Тоя бачкьор с буса къде се е разбързал със смешните си доходи като ходи на работа колкото да не заспи. Да пита родата си дето берат марули на запад как спират на пешех.
Всяко продължение на тротоара на кръстовише е пешеходна пътека, равностойна на очертаните пешеходни пътеки и без да има маркировка, която често не се вижда през зимата. В този смисъл няма нужда от знаци и маркировки. Тук според мен жената е ударена заради велосипедната алея и заради асфалтът вместо паветата. Защо е така, всеки може и сам да се досети.
Що за бг де б ил трябва да си, за да удариш пресичащ на пешеходна пътека човек?! Въобще човек да блъснеш. Като гледам снимките, този е откъснал главата на жената. Абе научете се, че на пешеходна пътека се спира и се изчакват хората да пресекат хубаво! Не да им минавате на косъм зад тях и да зорите. Ето ви пример за беля. Винаги може да го закачите човека, да се върне внезапно, да се подхлъзне и да падне под гумите ви. Проста нация ей... Закъде бързате като сте най-бедните в Европа?!
На места, където пешеходните пътеки или пешеходците са трудно забележими предвид паркоместа по улицата, дълги по 4 пътни платна, както и ако в този участък обикновено се развива скорост над 45 км/час е добре не да са повдигнати пешеходните пътеки, а преди и след тях да има спящи полицаи. А специално на бул. Прага, голяма част от знаците са в короните на дърветата....
Тази пешеходна пътека е трудно забележима,а излизащите от Мадарската градинка са малко разсеяни и попадат изведнъж в интензивно движение.
Зор беше да махнете паветата и да сложите асфалт. И какво се промени? Праха е не по - малко (видно и от снимките), но пък скоростта в отсечката драстично се увеличи и съвсем законмерно, резултата е налице. Това беше и основния аргумент, живущите по протежението на ул. Иван Асен ll твърдо да се противопоставят на идеята за асфалтиране, лансирана преди няколко години. Тук, за съжаление, самоковския картоф победи.
Хубаво е да има пешеходни пътеки с маркировка която се вижда чак когато си на половин метър на булевард с 4 ленти за движение. И без светофар разбира се.
Пешеходка ударена от бус на столичен булевард