19

Анонимен

преди 5 години

Тва на снимка 2 карантия ли е? Ако да - май няма да я бъде бабичката....

18

Анонимен

преди 5 години

Абе хора вие виждате ли че на тоя му няма половината предна броня и лайсната на страничната врата.Така става,когато си карал малолитражка с В кат.и се качиш на микробус.

17

Анонимен

преди 5 години

Чудно, че е само една. Там от 4 ленти коли редовно спира една, останалите използват момента да правят безумни маневри. В София се шофира като в Бейрут но с по-малко клаксони. Иначе организацията на движението и манталитета са същите.

16

до 16

преди 5 години

Да. Тук е някаква Жунгла е цитат от едно предаване. А тези, които четат правилника, очевидно го спазват. Като теб.

15

До 15

преди 5 години

ЖУНГЛА ,казваш.Тия гдето минават на червено,явно не са грамотни като теб и не са чели правилника.

14

Анонимен

преди 5 години

Вече и на пешеходна пътека да те е страх да пресечеш. До нас има светофар с пътека и минават на червено. Състезание. Някаква Жунгла е.

13

Анонимен

преди 5 години

По асфалт се шофира така - бързо и невнимателно. Затова паветата там трябваш да си останат, ама пустата мафия си иска асфалта, че от него се краде повече.

12

До 8

преди 5 години

Какво се дразниш на пешеходната пътека при Кристал?! Нали като я минеш, веднага попадаш в доста продължително чакане на зелен светофар при Военния клуб? Ако си в другата посока, пак ще чакаш при светофара при Покойника. Бързак....

11

Анонимен

преди 5 години

Явно шофьорът е от тези, които наричат българите "български селянин", "Бай ***", "див балканец" и т.н.

10

Анонимен

преди 5 години

Българският селянин е безумен. Не спира на прелез камо ли на пешеходна пътека. Много са глупави.

9

Анонимен

преди 5 години

Този трябва да полежи поне година на топло при събратята за да се научи как се кара.

8

(-_-)

преди 5 години

Извода е да се избягва пресичането на пешеходни пътеки. Повечето блъснати са точно на пешеходни пътеки..

7

GHT

преди 5 години

До РеалистИма си пешеходна пътека. В градска среда постоянно следиш обстановката и очакваш да пресече човек. Видиш ли го да пресича, спираш, набийте си го в главите, спира се и се чака хубаво да пресече, а не да му лизвате дрехите с ламарините си, щото все много бързате. За къде бързате, като сте с тази производителност и БВП?! Тоя бачкьор с буса къде се е разбързал със смешните си доходи като ходи на работа колкото да не заспи. Да пита родата си дето берат марули на запад как спират на пешех.

6

Реалист

преди 5 години

Всяко продължение на тротоара на кръстовише е пешеходна пътека, равностойна на очертаните пешеходни пътеки и без да има маркировка, която често не се вижда през зимата. В този смисъл няма нужда от знаци и маркировки. Тук според мен жената е ударена заради велосипедната алея и заради асфалтът вместо паветата. Защо е така, всеки може и сам да се досети.

5

GHT

преди 5 години

Що за бг де б ил трябва да си, за да удариш пресичащ на пешеходна пътека човек?! Въобще човек да блъснеш. Като гледам снимките, този е откъснал главата на жената. Абе научете се, че на пешеходна пътека се спира и се изчакват хората да пресекат хубаво! Не да им минавате на косъм зад тях и да зорите. Ето ви пример за беля. Винаги може да го закачите човека, да се върне внезапно, да се подхлъзне и да падне под гумите ви. Проста нация ей... Закъде бързате като сте най-бедните в Европа?!

4

Анонимен

преди 5 години

На места, където пешеходните пътеки или пешеходците са трудно забележими предвид паркоместа по улицата, дълги по 4 пътни платна, както и ако в този участък обикновено се развива скорост над 45 км/час е добре не да са повдигнати пешеходните пътеки, а преди и след тях да има спящи полицаи. А специално на бул. Прага, голяма част от знаците са в короните на дърветата....

3

махалата !!!

преди 5 години

Тази пешеходна пътека е трудно забележима,а излизащите от Мадарската градинка са малко разсеяни и попадат изведнъж в интензивно движение.

2

Nick

преди 5 години

Зор беше да махнете паветата и да сложите асфалт. И какво се промени? Праха е не по - малко (видно и от снимките), но пък скоростта в отсечката драстично се увеличи и съвсем законмерно, резултата е налице. Това беше и основния аргумент, живущите по протежението на ул. Иван Асен ll твърдо да се противопоставят на идеята за асфалтиране, лансирана преди няколко години. Тук, за съжаление, самоковския картоф победи.

1

Анонимен

преди 5 години

Хубаво е да има пешеходни пътеки с маркировка която се вижда чак когато си на половин метър на булевард с 4 ленти за движение. И без светофар разбира се.