Без да защитавам никой, само да обясня на експертите по-всичко - дръвчетата в разсадника не знам колко струват, но към това се прибавят разходи по транспорта, изчистването на старите и засаждането на новите + организацията и обезопасяването на движението по време на засажането. Колкото и да Ви звучи смешно това което съм написал е самата истина и цената на дръвче не е никак висока.Иначе всичколозите разправят и че строителството струвало 300 евро/кв м пък се продава по 1200
Няма ли най-после да се сетиш да сложиш един чиновник да преброои по колко велосипедисти дневно ползват двете велоалеи по ул."Раковски"? дали са 10 или са по-малко?После да съпостави броя им с броя на автомобилите, чието преминаване по тази улица е силно затормозено заради въпросните велоалеи? Да не говорим пък какви проблеми възникват заради същите велоалеи, ако трябва да се качиш на автомобил или да слезеш от него на тази улица.
До Анонимен 15Ти нямаш никаква представа какви са цените в европейските столици, дори в онези техни квартали, които по силата на обстоятелствата през последните десетилетия са се превърнали в гета на пришълци от Северна Африка и Близкия Изток.Проблемът на България са ниските заплати, мизерните пенсии и лошото качество на една част от новопостроените сгради. Ако заплатата ти беше 3 000 - 5 000 евро, нямаше да ти се вижда скъпо.
Абе не разбрах само.Как тази най-*** столица в Европа,гони по цени на имотите доста по-добри столици Европейски....Корупцията едва ли ще се оправи някога
Явно не знаеш какво е трошка. Второ, явно не знаеш и как е по света и защо там не паркират по тротоарите и по зелените площи. Ако ти кажа как е, веднага ти и останалите 80% ще ми нацвъкате минуси.
В Китай хората прокараха 300км релси за скоростен влак за 9 часа а тука една отсечка от 200м. ремонтират 3 месеца ...
Не на 25 см, а на един метър стърчат трамвайните линии над асфалта и колите подрипват, за да ги прескочат и реват - кой не скача е червен.
Пълен смях. Именно на 5 метра от "новия" участък на Тодор Каблешков трамвайните релси на в средата на Цар Борис стърчат като ножове на 1/4 метър от асфалта вече 20 години и колите пълзят с 10 км/час. Най-основният проблем в района отново не е ремонтиран.
След като се ремонтира, по пример с фиданките, да мине фирмата с трактор и да разоре асфалта през нощта, за да струва възстановяването милиони, че с тия фиданки само си играеме.
Тия мозъци дали този път ще се сетят да сложат една камера пред тия фиданки на Околовръстното, че отново ще бъдат отрязани от собствениците на търговските обекти около тях. Гаранция.
Никой не я пита: защо ликвидира травайни линии, защо не се разширява околовръстно от бул. Бъкстон до жк. Люлин, защо не се правят адекватни вело алеи, как се бори тя с корупцията в община, до кога архитектурните норми са само за тия дето не си плащат, до кога ще се строи върху зелени площи на "собстевници" с фалшиви документи? Медии вие сте същите като власта водени от пари и интерси...
"Въпреки времето" - айде стига, ако ремонти и строителство се правеха само в перфектното по мнението на български изпълнител на обект време, половината свят щеше да е без пътища. Как пък само на нашите времето им е проблем???
УЛИЦА Тодор Каблешков, а не булевард.УЛИЦА Монтевидео, а не булевард. Отивай си в Самоков, като не знаеш кое в София е улица и кое е булевард!В срок крадат и това е.
Фандъкова какво стана с ремонта на трамвайното трасе по бул. "Княз Борис Трети" пак ли го отложихте, вече трета година. Или искате и него да закриете? Неспособни сте, оставка Фандъкова.
Въпреки лошото време: Ремонтите в София – в срок