16

Анонимен

преди 5 години

Производителите не разбраха, че най-важното нещо за електрическите коли са батериите и по-специално времето им за зареждане.Е, как ше разберат като не са се сетили да те питат. А на тебе сичко ти е ясно, жокер ти не требе.

15

Анонимен

преди 5 години

Цената на ел. кола от малък клас е неприемлива и неконкурентна заради цената на батерията. За предвижване е достатъчен и 20 коня двигател но никой няма да седне в такова нещо след като е опитал удобството на мощния двигател. А и в трафик с автомобили с различно задвижване, маломощния автомобил не се вписва

14

от сидниАав$тралия

преди 5 години

... и като си пуснеш климатика ще ти стигне да ходиш само на кафе с електричката :)

13

Математикатааа

преди 5 години

До А беАма много куцичка сметка, даже и ти не си повярва.... 300Кв ако е мотор той ще хаби 300Кв за час само ако e под пълен товар постоянно....но в реалността, след като постигне желата скорост мотора работи с мноооого по ниско потребление, пренебрежително малко в сравнение с пълната си мощност.... Интересно също къде смяташ да караш с 300 км/ч ...примерно нали щото самолетите по тежките отлепят с толкова???

12

Ха-ха

преди 5 години

До АнонименДобър хумор,па и верен.Естествено,радиото,чистачките и прочее няма да уморят фатално батерията,обаче климатика яко ще я дръпне.

11

А бе

преди 5 години

До :)Тия километри отде ги измисли?Резервоар от 50л надолу няма,а колите дето горят много са с 60,че и 80л.Освен това зареждането трае 5-10 мин.-колкото да се изп.икаеш.Проста сметка-ако ел.мотора е 300kW(410коня) и задвижва колата до 300км/ч(какъвто ел.автомобил НЯМА),то теоретично батерията трябва да е 300кW/ч за да върви 1 час.Обаче за по-големи батерии от 100кW/ч не съм чувал,така че колко км ще мине за20мин.????Ами 100 и то теоретично.

10

Анонимен

преди 5 години

"560 км с едно зареждане" 530 ако пуснеш радиото500 ако пуснеш и чистачките480 ако пуснеш 2 пъти нагоре-надолу ел. пакета....накрая отиваш до кварталния магазин и ти свършва тока на връщане...

9

Мда

преди 5 години

А къде са ел.автомобилите и хибридите на цена от 10-15 000евро????Те са,които ще променят драстично ситуацията със замърсяването,а не луксозните играчки с по 400-500коня!На повечето хора 70-80кW (или 80коня+20kW хибридно) им са достатъчни за ежедневието!Че то в града и 10kW стигат за да се мести колата от светофар на светофар...

8

:)

преди 5 години

До А бесъщото важи и за двигателите с вътрешно горене ?! заводски показатели 6. на немска магистрала + 4ри човека и тн 15-17л на 100км. Пробег 300км и трябва да зареждаш бензин :)

7

Анонимен

преди 5 години

УжасТ!

6

Любопитен

преди 5 години

А защо не се залага на хибридите като добра преходна технология?Дори и двигател от 1000кубика и мощност от 50-60KWможе да осигури придвижване с прилична скорост,докато се стигне до зарядната станция и да зарежда батерията в същото време.

5

А бе

преди 5 години

Все пак чест им прави,че са декларирали "максимален пробег с едно зареждане 560км",а не "пробег 560км".Щото пробегът силно зависи от скоростта и натоварването-само с шофьор и пенсионерско каране сигурно ще ги направи тия километри,ама с 4 човека и на немска магистрала може и 150км да не мине.Изобщо на тоя етап ел.колите са чудесни за града и кефене,но за сериозно каране не стават.Не и с тези батерии.

4

Анонимен

преди 5 години

Не знам к'ъв си пробег, не знам кви конски сили и не знам колко от 0 до 100... Производителите не разбраха, че най-важното нещо за електрическите коли са батериите и по-специално времето им за зареждане. Ако една кола, която има пробег от 560 км с едно зареждане, но й трябват пет часа да се зареди, всичките й екстри са без значение. Зареждането трябва да е за по-малко от 15 минути.

3

Бъдещето е тук.

преди 5 години

Страхотен автомобил, искам гоооооо.... Мисля че ще е невороятен.. тих, икономичен, автоматичен... удоволствие, няма я смрадтта, боботенето, гнусната миризма... Чакам го.

2

Аз

преди 5 години

Булшед 560 реални условия 350 макс, висиш като *** докато се зарежда единствения плюс е че няма поддръжка като на стандартните масла филтри ремъци антифризи хидравлики. Само за града и не подлежи на вторичен пазар заради батерията. Точни това смврнаха всички че с ел коли реално ще продават двойно повечв заради батерийите. 20г електричка няма да има

1

Анонимен

преди 5 години

Супер.BMW разработват Solid State Battery отделно WV го правят чрез различни фирми. Dayson в Америка разработва тяхна версия и така нататък.както се казва в някой страници в Интернет "Живеем в бъдещето":D