15

Професор Тюхчеф

преди 5 години

в Бг 90% от колите хвърчащи по пътищата НЕ ЗНАЯТ защо и за къде бързат. Про.100 са пуснали "Рибната фиеста" на МАХ и летят , започват да се нервят когато настигнат някой, спазващ ограниченията и ...

14

Анонимен

преди 5 години

Ако е била поставила колана си вероятно нямаше да е толкова зле.Дано оздравее детето.Само колко незначителен жест е слагането на колана и колко живота е спасил.

13

Мутант

преди 5 години

Как 19 год. *** управлява камион. Или статията е пресилена с израза камион или хлапака е не правоспособен водач.

12

До 11

преди 5 години

Кой те е заблудил, та пишеш неверни неща. По магистрала Тракия има в пъти по-малко катастрофи и жертви в сравнение с Кресненското дефиле, но разбира се спрямо броя на преминалите коли и километрите, които са преминали. Второ, откъде ти хрумнаха тези дивотии за слаба квалификация и т.н.? Как става така, че едни и същи шофьори в България да са със слаба квалификация и т.н., а когато шофират в други държави в Европа са перфектни шофьори с добра квалификация, отлично познаване на колата и т.н.?

11

Анонимен

преди 5 години

Кресненското дефиле било проблем, че нямало магистрала затова имало жертви. Тракия нали е магистрала защо има повече жертви. Лошо се кара, неразумно. Може би слаба квалификация на шофьорите, не познаване възможностите на автомобила и лоша преценка при изпреварване.

10

Centurion

преди 5 години

Абе тази магистрала нали я направиха уж да не се избират толкова много хора???То всеки ден бе,и няма разлика от преди май???На Боко строежите!!!Т си е чист брак ,толкова е крива и вълнообразна!!!

9

Анонимен

преди 5 години

По-малко катастрофи има, когато се правят по-малко нарушения по пътищата. По-малко нарушения се правят само когато има контрол за спазването на правилата за движение. Контрол има само когато КАТ работи, а в България КАТ от 28 години не работи, затова има много нарушения и катастрофи. В нормалните държави шофьорите са убедени, че ако направят нарушение неизбежно ще бъдат наказани за него и спазват правилата. Ключовата дума е неизбежно, като размера на наказанието е несъществен.

8

Бугарин

преди 5 години

До Перко,На вас жандармария и армия трябва да ви изкарат по пътищата не полиция за да карате нормално. Как може почти в цяла Европа да няма катаджии и има по малко ПТП-та.

7

Анонимен

преди 5 години

До джипсиИскат но за тир, ако започнат да,искат и за малък (до 8 тона) това означава че тираджиите ще почват на 28-30. Дано детето се оправи

6

Анонимен

преди 5 години

Сега няма ли да кажете нещо за донорите с колите и донорите с камионите? Или те какво беше са най-умни, най-добри, най е безопасано, най-много карат по правилник?

5

джипси

преди 5 години

трябва да има изискване за стаж за да караш камион а то 19 годишен пък и от Котел ,че и на магистрала

4

Име

преди 5 години

До ПеркоАбсолютно да не говорим за задръстването на Витиня, как една полицейска кола нямаше .. наслагани някакви знаци и айде чао ама кой го спазва кой не го спазва не им дреме ама толкова не им дреме ... то бива идиотщина по тези пътища бива наглярщина, аман от терикати. Не стига това ами и румънците толкова са нахални като шофьори че ти идва да се гръмнеш, после пак ще се питаме ами що така ама как сме умирали като мухи. Айде стегнете се малко и вземете наслагайте камери по тези магистрали!

3

Перко

преди 5 години

В събота и неделя минах почти 1000 км. все по първокласни пътища. Единственото полицейско присъствие беше една тринога и придружаващата я патрулка скрита (ама много скрита) в храстите на пътя Плевен - Русе

2

Анонимен

преди 5 години

Няма КАТ, няма никакъв контрол! Карат като обезумели! И нищо! Ако КАТ вземат мерки, било полицейска държава! Не трябвало да се крият, а да ги виждат всички и да сигнализират на джигитите, да не ги хванат!!??

1

АНОНИМЕН

преди 5 години

Ако не е Е 79 ще е Тракия или пътят за Бяла Русенско. Всеки ден едно и също. Докога с тази война по пътищата по мирно време? Този младеж кога се научи да кара та го пуснаха сам на пътя?