10

Шаран-БГ

преди 5 години

В "нормалните държави" имат правила и ги спазват!! Спазват ги защото има ефективни санкции. И санкциониращия не го интересува чий си, кой си, защо си - санкцията е според нарушението. Българинът сега се стреми да направи някоя-друга автомагистрала и вече има разрешени 140 км/ч = 155 км/ч. Много високи са тези скорости, най-вече заради манталитета български. НАМАЛЕТЕ РАЗРЕШЕНАТА МАКСИМАЛНА СКОРОСТ ПО АУТОБАНИТЕ НА 120 КМ/Ч И ДА СЕ СЛЕДИ ЗА СПАЗВАНЕТО И !!!!

9

Шаран-БГ

преди 5 години

В "нормалните държави" имат правила и ги спазват!! Спазват ги защото има ефективни санкции. И санкциониращия не го интересува чий си, кой си, защо си - санкцията е според нарушението. Българинът сега се стреми да направи някоя-друга автомагистрала и вече има разрешени 140 км/ч = 155 км/ч. Много високи са тези скорости, най-вече заради манталитета български. НАМАЛЕТЕ РАЗРЕШЕНАТА МАКСИМАЛНА СКОРОСТ ПО АУТОБАНИТЕ НА 120 КМ/Ч И ДА СЕ СЛЕДИ ЗА СПАЗВАНЕТО И !!!!

8

Анонимен

преди 5 години

До 4 До 3И в събота, и в неделя карах между София и Пазарджик. При това в по-ранни часове когато джигите още не са се развихрили. Безумни изпълнения. Един с черен мерцесес комби, модел преди 15години бе като обезумял. Отдясно, отляво. Присветква с фарове, лепи се за задните брони... Пред очите ми за малко да станат поне 2 странични удара при престрояване. Някои бяха с доста над 150 км/ч.

7

Анонимен

преди 5 години

До анонименБях в Сицилия преди дни. Това което те му казват магистрали там, тук са второстепенни пътища. Та вече съм по-предпазлив с оценките си.

6

анонимен

преди 5 години

ДО 5 В "НОРМАЛНИТЕ ДЪРЖАВИ" ИМАТ СТРАХОТНИ МАГИСТРАЛИ С ПО НЯКОЛКО ЛЕНТИ НИКЪДЕ НЯМА ДУПКИ ИЛИ ВЪЛНООБРАЗНА НАСТИЛКА. ТАМ Е ЗАБРАНЕНО НА ПЕШЕХОДЦИ ДА СЕ КАЧВАТ НА МАГИСТРАЛАТА КАМО ЛИ КАРУЦИ С КОНЕ КАТО У НАС.НИКОЙ НЕ ТЕ СЛЕДИ С КАКВА СКОРОСТ КАРАШ ЗАЩОТО НЯМА ОПАСНОСТ ОТ СБЛЪСЪК И КАТАСТРОФА. МОЖЕМ ДА МЕЧТАЕМ САМО ЗА ТАКОВА НЕЩО.

5

Анонимен

преди 5 години

В нормалните държави не държат на всяка цена да спазваш някакво общо ограничение от примерно 90 км/час извън населено място, а в зависимост от пътя разрешават и по-високи скорости, нещо нечувано от 80%. Същото и за в анселено място - не се робува непременно да си с до 50 км/час, а може и над 100 км/час да е разрешено, ако пътя е подходящ за такива скорости. резултатът е намаление на катастрофите в пъти.

4

До 3

преди 5 години

Карам с 140 км/ч по магистрала Тракия тази събота и само една кола ме надмина между Ихтиман и София- караше с някъде около 150 км/час. Пътните знаци и маркировки се обезцениха много, защото не отговарят на пътните условия и затова масово не се спазват. Проблемът не е в шофьорите, както си мислят онези 80%, а в тези, които от криво разбрана грижа за безопасност, правят пътя по-опасен с неадекватни знаци и маркировки.

3

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 1Май е по-скоро движение несъобразено с пътните маркировки и знаци. Те на магистралата карат в насрещното. А непрекъснатата линия, дори две не ги имат за нищо. Направо си е риск да излезеш на ускорителната лента без да се огледаш. Карам на ръба на санкцията с напълно изправен автомобил, а всякакви трошки ме подминават като пътен знак!!!!!

2

Анонимен

преди 5 години

България е нещо като Афганистан и Ирак в Европа. Само че, вместо камикадзета и бомби, тук се избиваме с коли.

1

Анонимен

преди 5 години

Пътни знаци и маркировки несъобразени с пътните условия - една от възможните причини за катастрофата.