27

Гостилничаря

преди 5 години

И как, ако не е тайна, смятате, че това с наказанията от страна на КАТ би могло да се промено. "Органите на реда" в тази скапана държава обикновено винаги са в шуробаджанашки и други конекции с тарикатите и въобще с рисковия контингент на пътя. Забърсват по някой друг *** без нужните връзки, колкото за да отчетат дейност за пред медиите а истинските джигити минават покрай тях с телефона на ухото, махват им за поздрав и настъпват с 80-100 в града.

26

Гостилничаря

преди 5 години

той пък е обиден на всички останали по пътя и винаги минава преди тях по кръстовищата.4) *** руса надрусана и пияна кифла, с джип 500 коня, тъпкачка на някой още по кух от нея бачо. Кара българинът, да е жив и здрав!!! Днес.бг , какво ще ви стане ако оставяте повече символи за пост, в джоба ви ли бърка!!!???

25

Гостилничаря

преди 5 години

Има няколко стеретипа шофьори в тази пропаднала държава:1) *** пъпчиво-пубертетни пиклью-дрисльовци, с акъл колкото на врабче, с купена книжка или въобще без, без значение, с колата на тате газ до дупка да се направят на мъже пред някоя куха кифла.2) Тежкар бизнесмен с телефон, постоянно залепен на ухото зад волана, бързащ вечно за някъде, не отазява знаци и светофари защото им е обиден.3) Вмирисан *** с мерцедес с немска регистрация, (продължава в следващия пост)

24

Любик

преди 5 години

Подкрепям изцяло идеята за повече камери на пътя, за цивилни коли на КАТ, въобще за повече контрол на пътя

23

Любик

преди 5 години

Не забравяйте, че голяма част от катастрофите стават заради тежките камиони и тирове, които едва се влачат по тесните пътища, шофьорите се изнервят и правят необмислени изпреварвания. Не оправдавам тези, които карат с превишена скорост, но трябва да се регламентира движението на товарни автомобили по нашата пътна мрежа

22

Бедняка

преди 5 години

Вие ли ще ми кажете, как и с колко да си карам BMW-то/MERCEDES-а,за които тати се трепа толкова време? За който,ставаше в тъмно, да нахрани и да нарине (ааа,не знаете какво значи това,нали?),на прасетата и кравите,да полее тиквите и пъпешите(все се чудя,защо милия,постоянно се притесняваше, че колкото повече пораствам ,толкова повече заприличвам на тях).За MERCEDES -a/BMW -то, които за да ми ги купи,когато продаваше двете стада,мама толкова сълзи изплака...??? Вие ли,а? Ще си карам.

21

Анонимен

преди 5 години

Разбира се, че високата скорост е причината! Комбинирана с разсеяност, несъобразяване на пътната обстановка ( времето ) и надценяване на собствените възможности и тези на автомобила често се стига до ПТП. Има и други фактори: пешеходци, животни, каруци, дупки по пътищата, но всички те могат да бъдат избегнати при по - ниска скорост.Аз лично съм любител на високите скорости и често правя глупости, за които после се обвинявам (без ПТП),но не се съмнявам, че първата и най-важна причина е скоростта

20

До 20 Skk

преди 5 години

Правилата се спазват само ако всяко нарушение неизбежно се наказва. В държавите, в които правилата на пътя се спазват, шофьорите са убедени, че ако направят нарушение, неизбежно ще бъдат сакнционирани за него и за това не е нужно да има катаджия на всеки 100 метра или до всеки шофьор катаджия, както внушиха на 80%.В България е обратното - шофьорите са убедени, че нарушенията ще минат безнаказано, защото КАТ не работи и санкционира за 1 на 100000 нарушения, най-често след ПТП и правят много наруш

19

Skk

преди 5 години

Писна ми да коментираме едно и също! Няма комтрол това е! Цивилни полицейски коли по пътя и всяко нарушение да се наказва. Може би тогава ще има ефект.

18

Опасен ум

преди 5 години

Опастността сама по себе си дебне навсякъде!Човешкото същество,благодарение на опита,интелекта и познанието се е запазило в различни условия и среда. Познаването на физичните закони и психологията на хората(по бранда,който управляват,ще ги познаете) също пази човека от беди.Най-сигурната защита си остава-да шофираш отговорно-без да се разсейваш,да си спокоен и с наострено внимание. Критичния поглед на пътя е предимство.Всичко това важи само за ХОРАТА,а те са само половината от шофьорите.

17

Анонимен

преди 5 години

В общи линии българските шофьори са нормални и толерантни шофьори, но винаги се намират едни, които правят безумия на пътя, а КАТ го няма за да ги санкционира и в това е проблемът - в неработещия КАТ, а не че малка част от шофьорите, обикновено младежи под 25 годишна възраст, карат опасно, както и в чужденците, които на практика винаги опасно нарушават правилата при шофиране в България.

16

Анонимен

преди 5 години

В Австрия има къде-къде по-криви пътища, а също са натоварени. Но няма изпреварвания, няма натискане отзад. Пътуването е спокойно и приятно. У нас пътуването е оцеляване. След 2 часа на пътя и вече се чувстваш, като пребит. И това само, за да не накривим шапката на шепа ***.

15

анонимен

преди 5 години

Най-много им пречеше като трън в очите знакът за камерите ! Даже Боко се изказа компетентно ! Махнаха го , и кво стана......?!?!?!

14

ЦКМ

преди 5 години

Не може да изпреварваш в завой и на място където нямаш никаква видимост и да разчиташ този който идва срещу теб да намали,за да не се удариш в него.Не може да виждаш,че срещу теб идва кола и въпреки това да тръгваш да изпреварваш.Но за жалост това по нашите пътища е нещо нормално. Сами не се пазиме,а разчитаме другите да ни пазят.

13

Анонимен

преди 5 години

Закона за движение и правилника му за прилагане са напълно нормални но няма контрол за спазването им. и това е масово явление. Вземете за пример отсечката Бургас -Созопол. Има ограничение 80 км/час. Процента на тези които го спазват клони към нула. Същото е и по другите отсечки от пътната мрежа.

12

Писна ми от КАТ

преди 5 години

Цитат: Основната причина е несъобразената скорост.--"несъобразена скорост" няма. Това е измислица на КАТ, за да бъдем винаги виновни и да не се морят да търсят истинските причини за катастрофите. Който не е съгласен нека даде поне един пример каква трябва да е събразената скорост някъде в България, така че ако направи ПТП без да е превишил разрешената скорост, КАТ да не го припише на несъществуващата "несъобразена скорост".

11

Спрете

преди 5 години

румънците и турците да минават през България, и ще видите намаляване на черната статистика!

10

Анонимен

преди 5 години

При този неработещ КАТ и пълната липса на контрол по пътищата на България, катастрофите са доста малко благодарение на относително високата култура на българските шофьори и внимателното им шофиране. Не случайно чужденците правят много повече катастрофи в България спрямо броя на шофьорите.

9

Истината

преди 5 години

Дали са виновни шофьорите, както си мислят 80-те процента? 80-те процента явно не се сещат, че българските шофьори стриктно спазват правилата и са перфектни шофьори в чужбина, а чужденците, когато шофират в България са най-опасните шофьори и най-много и най-опасно нарушават правилата. Дали това е заради възпитанието, културата, манталитета, обучението, "балканеца" и всички останали дивотии, за които 80-те процента непрекъснато пишат? Как веднъж не се усетиха, че КАТ ги будалка?!

8

Анонимен

преди 5 години

Високата скорост се контролира и се спазва когато се контролира, както и спазването на закона за движение по пътищата като цяло. Ако закона не се спазва, това в над 99% от случаите е поради неработещия КАТ и липсата на контрол на пътя. Баснята за виновните шофьори хваща дикиш само сред онези 80%.