8

Само така!

преди 5 години

Аз карам само нови коли. Смотаняците и некадърниците които не могат да си позволят нова кола да ходят пеша.

7

Анонимен

преди 5 години

Едно време имаше най-много по една кола на семейство и трябваше да се почака за да се купи и въздуха беше чист а сега всеки се качил на някаква западна кошница и одимява всичко, трябва да забранят вноса на западни автомобили и да се ограничи броя на колите

6

Анонимен

преди 5 години

Автоталибаните - пеша! Само това е решението.

5

Башка Луд

преди 5 години

Честито!Няма екологично решение, има поредно бъркане в джоба на нормалния гражданин!Столичната община си гласува нов заем за изграждане на инсталация за горене на отпадъци, не спира от движение ковчезите от градския транспорт, не прави нищо срещу своеволията на мурга.вите, дето се топлят на гуми! Но държавата, в интерес на дилърите на нови автомобили, въвежда нови такси срещу старите коли! Как сте касички?

4

Анонимен

преди 5 години

Е нали се плаща еднократно.В момента е такава благодат да се купуват автомобили втора ръка. За сума колкото годишната минимална работна заплата човек може да се поглези с няколко вида мерцедеси,ягуари, разни спортни купета ,кабриолети.

3

Боко

преди 5 години

Ей така се пълни бюджет, който да олапам и да си купя още 2-3 острова. Блъскайте, *** ахахахха

2

Ето това е

преди 5 години

не е проблем, че се увеличават екотаксите на употребяваните автомобили, а че не е ясно къде отиват събраните пари. Сметката на асоциацията сочи, че при регистрирани около 255 хил. автомобила у нас годишно би трябвало да има поне 60 млн. лева, докато МОСВ отчита само 3 млн. лв.

1

Анонимен

преди 5 години

Някой мърляч на държавна хранилка, направи ли си труда, да изчисли с колко тона нарастнаха изхвърлените вредни емисии, откакто светим като глamaви през деня ненужно, благодарение на оня папуняк, прочелият само ян бибиян и то до половината.