Какво ще спре някой да направи скрийншот с QR кода и да го прати на приятел, който да го ползва също?
Еми като идея не е лошо. но слушах какви са таксите. +10% върху стойността на покупката т.е. 40 ст.. По цял свят стимулират безналичните плащания, както и самия контрол е подобрен и възпитава към редовно кореткно пътуване, тук начисляват такси отгоре. Е кой ще се върже?
Поредните усвоени пари, поредната услуга, която няма да работи нормално. Дават ли си сметка, че след 10 години ще е безнадеждно остаряла? Или може би си дават и го правят с цел.
До 54Жалко никога няма да разберем колко би струвало при мафията от БСП... защото просто не могат да спечелят избори.
Странно, на сайта на Градска мобилност намерих само една оферта за нещо такова, на цена 70 хиляди лева без ДДС (84 хиляди лева с ДДС). Тези 88 милиона за същото нещо явно са нещо специално за мафията на ГЕРБ.
ще платя дудуци на фъндъчказначи градски транспорт могат да конфигурират несправедливо цените, а ние да плащаме цял ФЪНДЪК за две спирки? Така ли?Две спирки на разстояние 300 метра струва не повече от 10 стотинки гориво. Дори и с наклон нагоре - 20 ст. в най-лошия случай. Защо да плащам ЦЯЛ ФЪНДЪК при условие, че себестойността на услугата е не повече от 30 стотинки максимум.В момента всички плащаме билетите на някой друг. А, този друг пък или не плаща или за един фъндък обикаля 10 км.???
При тогавашната цена от 4 и 6 стотинки това не се почувства много, но сега от около 20 години с скъпите билети и карти и особено сега с билет от 1,60 лева, разликата се чувства. Казано накратко услугата може да е една или друга, а в белия свят услугата обикновено е пътуване от спирка до спирка с едно или няколко превозни средства в рамките на определено време. Въпросът е как ще е в София с новата система. Дали ще се запази сегашното положение с доста скъп билет или ще стане както в белия свят?
Има услуга и услуга. В големите градове на западна Европа, в които съм ходил услугата беше пътуване от спирка до спирка в рамките на 1 час с едно, две или повече превозни средства - метро, автобус и трамвай в два варианта - на една цена и на различна цена според разстоянието (броя спирки). Същото беше и в България преди години, преди да се въведат перфораторите, които подмениха услугата с друга - 1 пътуване с 1 превозно средство независимо от разстоянието. При тогавашната цена от 4 и 6 стотинки
Според логиката на ФЪНДЪЧКАТА плащаме ,ако не ти харесва върви пеш!Това е все едно като отида в магазина и купя един хляб да платя 5000 лв и причината е следната: - има цяла група, които не плащат нито билети, нито карти, нито глоби - има фалшиви билети, които пълнят партийните каси и затова след 10 000 год. ПАК няма да имаме нито ЕЛЕКТРОННО ПРАВИТЕЛСТВО, НИТО МАШИННО ГЛАСУВАНЕ, НИТО ДИГИТАЛНА ТИКЕТ СИСТЕМА ЗА ГРАДСКИЯ. ТРАНСПОРТ! - плебса е толкова глуп***в и мъ'рзелив,че в деня за гласуване
Бас държа, че до една година след въвеждането на тази система, ще обяват конкурс за нова система, но този път не на цена 88 милиона, а за няколко пъти повече, примерно за 300 милиона лева.
ПЛЩАШ КОЛКОТО ПЪТУВАШ!!!Лайнярите от ОБЩИНАТА НЕ ИСКАТ ДА ГО ВЪВЕДАТ 30ГОДИНИ!!!!НЕ ПЛАЩАМ!!!
Себестойността на новата система едва ли е повече от 50-100 хиляди лева, но цената й е 88 милиона. А познайте от един път в джоба на коя мафия ще отиде разликата.
Заради мйекащи като теб надошли в София през последните години, транспорта в София стана толкова зле, че предпочитам да ходя пеша, вместо да го ползвам и ти да ми смърдиш до мен. За мен не е трудно да го правя - откакто съм се родил преди десетки години живеят в Центъра на София и почти навсякъде стигам бързо пеша, а все още съм достатъчно здрав да ходя пеша. Ако трябва да ходя някъде по-далче, изкарвам колата от гаража и отивам, вместо да ми миришеш и кашляш в лицето.
Ще пътувам.Парите после ама друг път!Въшляци!!!Докато не направите билетче на изминато разстояние,аз и 19999999999 роми ще имаме да да даваме!Лайняри!
Не е нужно човек да е пенсинер, за да помни как е било преди години. Светът не започва с теб, когато си се родил преди няколко години, както явно си мислиш. Реалността е, че светът се развива, но както са казали хората - всяко ново е добре забравено старо. Сега с новите технологии ще върнем старото от преди 60-70 години в съвременен вариант, ако го направим както трябва. В западна Европа, където съм бил е така, а аз съм ходил на дсота места.
Купуваме еднодневна карта за градския транспорт през телефона