11

Щерю

преди 5 години

Няма да има Мерцедессан...

10

Анонимен

преди 5 години

И ое нещо, за тея дето им е странно, как може някой да знае нещо още преди да е излязло масово на пазара, потърсете в гугъл картинките "erlkoenig car" и ще ви стане ясно.

9

do 8 До 5

преди 5 години

Не се излагай. Една има развоен период от 3-4 години. Ти да не мислиш че само СЕО-то е в течение? Стотици хора са вкарани в разработката. А отделно има поне още толкова тестери и валидатори. Тея коли преди да влязат в серия се тестват от Северния полюс през Китай до Сахара и в Бразилия. Дали според теб не знам още от преди 3 години какво ще излезе тази и другата година? А вече стават ясни нещата и за след 21ва година. А отделно се подготвят концепти и за след 25та.

8

До 5

преди 5 години

Извинявай, ама какво каза че работиш, и за кой?????? Нещо по озеленяването ли, или по интимната хигиена на турците на конвейра? Явно си много нагоре, щом CEO мениджмънта и шефа на отдел "Стратегии" те държи винаги в течение :)

7

Анонимен

преди 5 години

5, човек, не живей с реминисценции от преди 30 години! Сега се искат продажби! Не въздишки! Затова се връзват с пазарни лидери!!! А не стоят като кибици чакащи да видят какво ще стане. Те виждат и действат!

6

Анонимен

преди 5 години

Само че мерцедес взима мотори от концерна Рено-Нисан, а не обратното (за предишната и за най-новата А класа 1.5 dci), взели са база и тн. А и предполагам, че инженерите от Даймлер са поне една идея по-кадърни и даровити, от "инженерите" у тоя форум, и по-добре знаят за какво става дума. Единствено българин, със средно специално шев и кройка, може да намира кусури на всичко!

5

do 3

преди 5 години

Тоест ти очакваш премуим коли да са в челната 10ка по продажби ли?!?!В челната десетка винаги ще са евтини коли, щото това е масовото. А премиумм марките никога не се стремят да са масови, а скъпи. Иначе казано - тяхната цел е да бият собствените си продажби на все по-високи цени, а не да ги купува тоя и оня.Работя за една от 3те споменати марки и повярвай, до средата на другата година ще имат модели на които цената ще надминава тази на доста Порше и Ферари с лекота.

4

quattro™

преди 5 години

Грешна е колата просто. Мерцедес правят премиум автомобили а нисан са толкова посредствени откакто Ренде ги взе, че направо да им се чуди човек на швабите защо искат с тияталиги да се кооперират.

3

Анонимен

преди 5 години

До 2. Глей ся, в статията срещнах думите даймлер, мерцедес и нисан! Демек статията се отнася за тия, упоменатите, а не е по принцип за колите в света. Второ - за 2017 мерцедес не са успяли да пробутат нито един модел в челната десетка за най-продавани автомобили у света!!! А това не е добре! Защото тия същите се хранят от продажби, а не от въздишките на някой люлинчанин пред блока. А дали светът се замогва, незнам. Въпросът, повярвай, хич не е елементарен и еднопластов.

2

do 1

преди 5 години

Не знам за какво замиране говориш, но в момента и Даймлер и БМВ и Ауди чупят рекордите си по продажба на луксозни коли и печелят повече от всякога. Дори ФВ се опитва да навлиза в тоя сегмент с Arteon например.Факт е, че света полека лека се замогва и луксозните коли стават по джоба на все повече хора.

1

Анонимен

преди 5 години

Мерцедес са избрали правилния партньор. Дали баш тоя модел ще се прави, няма значение. Важното е че са се ориентирали в перспектива. Че само с тия луксозни коли дето правят, търговията съвсем ще замре.