16

Анонимен

преди 5 години

Някои коли се продават когато има купувач!!!Преди години продавах ситроен с1. Беше на 4 години и реални 37к км, бях единствен собственик. Търсената цена беше 1/3 от покупната и го продадох след година и два месеца. След това едно *** поло карах и го продадох за една седмица.След това карах едно пежо 307, което продадох за два дена. Тук философията на българина е лишена от всякакъв смисъл. Оня чул от познат на бати че шкода била най здравата марка и че французите ги бивали само за ски

15

Анонимен

преди 5 години

аз пък си купих навремето пежо 406 френска сглобка нова.вози като лодка на 15 г .е и е на само 103 000км освен смяна на консумативи никога не ми е създавала проблеми .гаражна кола е.сега като гледам струва 3 000 лв.никога не бих я продал

14

шофер

преди 5 години

Че то за VW е ясно защо няма отстъпка ама за талиги, като Нисан, Мицубиши, Тойота и Лексъс трябва 50%+ отстъпката да е. Това са коли втора ръка крепящи се само и единствено на боята си.

13

Анонимен

преди 5 години

От 11 до СофиянецаИ старите коли имат гореупоменатите атрибути, но разликата е, че например каското е доста по-малко, а и не е задължително. С две думи - разходите по старата кола са доста по малко... няма и вноски за нея, освен ако не си теглил кредит.И аз мисля, да си купя нова кола и много съм ги смятал нещата. Мога да си го позволя, но някак не ми се заключват едни 800-1000 лева месечно за 5 години.Без съмнение най-доброто е новото, но е въпрос и на средства, за масата българи.

12

Софиянеца

преди 5 години

До 11Да, новата кола има ГО, данък, трябва да се обслужва и да и се сипва гориво. За разлика от старите коли :)

11

Анонимен

преди 5 години

До 10Принципно си прав за новите коли, но ако говориш само за вноската за колата 400-500 сметката не е много вярна. Освен вноската, като разхвърляш задължителното каско, данъци и обслужвания, гориво и т.н нещата отиват по-скоро към двойна на посочената сума като разход на месец.Всеизвестно е, че една сравнително малка част от българите могат да отделят 800 лева месечно само за кола...та оттам и залитането по новия внос, 35-та употреба за 5999лв

10

Смешки

преди 5 години

Само *** би си купил кола на старо т.нар. нов внос на катастофирал автомобил. Не се чудете че само в БГ има самокатастрофи по магистралите. При лизинг 300-400 лв. на месец, сигурна кола и 5г. да не пипаш нищо е малоумие да купиш стара ударена барака. Много хора дават толкова само за цигари месечно.

9

Анонимен

преди 5 години

Някои марки просто си държат цена, тъй като има защо. Според мен най-бързо падат цените на френските и италианските автомобили. Германските, въпреки все по-отвратителното компромисно качество, горе долу крепят цени. Според мен японските са тези, които стабилно задържат стойност...особено Тойота/Лексус и Хонда. Там е съвсем нормално да се искат 20к за коли по на 10-12 години.

8

Прав е Харалампиев

преди 5 години

Не се заблуждавайте че само шоколада , кетчупа и другите неща за ядене са по различни за нас. Поради ниската покупателна способност моделите които се предлагат у нас са с по ниско качество. За да се запази процента на печалбата. То иначе всички щяха да идват да си купуват коли у нас

7

дО Киро

преди 5 години

Как пък не те "хванах" да купя този vw passat-цяла година всеки ден почти,следях сайтовете за пасат-7,но ттъй не "те открих" ,а и няма юг на пасат представителство в София ,има запад и изток )) .Няма такваз цена за Пасат -13 500 ,а и като следях пазар ,то първо хвърчаха за седмица-две колите от представителствата в България. Не схваща защо лАжеш ?какъв е интереса ти в този твой фейккоментар?

6

Анонимен

преди 5 години

Само *** купуват германски каруци. Гробници с надути цени, 'щото "немско качество, брат".... ганьовски драми

5

Анонимен

преди 5 години

Цените са различни поради акцизите. Отделно ВАГ има политика да продава по евтино в Източна Европа. Нали не си мислиш че на конвейера редят части за Бг, Полша, Германия, Бг и тн.

4

Харалампиев

преди 5 години

Киро елементарно е, чудил ли си се защо цените на колите в Германия и България са различни например, говоря за новите коли. Качеството е различно, за България дори и пластмасите вътре по таблото са долнопробни и некачествени. Нормално е да предпочета 3,4 годишна кола от Германия пред нова, правена за България.

3

киро

преди 5 години

Продадох VW Passat бензин, TSI двигател, на 5 години, 55 000км купен от VW Porsche Sofia Jug за 13 500лв.Цената като нов беше с отстъпките 44 350 лв.Продавах го половин година, но народа търси нов внос от Германия и Швейцария за 20-30 000км (ха-ха-ха) за подобни пари. Какви тояги купуват от този "нов внос" е друга история.Купувача си го провери при дилъра и плати.Колеги ми се смеят че карам лизингови коли.Аз не разбирам как даваш 20 бона за джип мерцедес на 20 години... различни сме.

2

П.Петров

преди 5 години

Тъпотия! То си е до човек. Ако иска да се отърве по-бързо от разпада пред блока много ясно, че ще сваля!

1

Анонимен

преди 5 години

Как вървят старите лади?