22

Анонимен

преди 5 години

И защо само 10 дни? Нека си вървят, докато трае ремонтът по Графа. И без това СКГТ омазаха всичко, като промениха маршрута на трамвай 10. В последствие променяха маршрута на ТМ-10 още три пъти. Няма да се изненадам, ако продължат да го променят. Човек, за да стигне до центъра точно с този автобус, пътува сто часа в жега и пот. А колко по-лесно щеше да е да пуснат трамвай 10 да минава по Ботев, през НДК и по Черни връх. Но някой умньо е решил друго.

21

Анонимен

преди 5 години

До Анонимни 14 и 15Не познахте. Маршрутът на ТМ-10 е от метростанция Витоша до центъра и обратно. И климатикът в тези автобуси работи. Което не може да се каже за оранжевите такива, които и те уж нови, но докато се возиш в тях - плуваш в собствен сос.А към Факултето (и до Илиенци) върви трамвай 10 - все същите стари жълти таралясници.

20

Анонимен

преди 5 години

Докато при ГТП не проверяват газовете наистина, няма да се изчисти въздуха. Всички виждаме возила от които излиза черен пушек.

19

Анонимен

преди 5 години

Спрете горенето на отпадъци по гетата ако искате да оправите въздуха. Смяната на паветата също е добра идея заради прахта - какво са 20 автобуса за толкова голям град...

18

123456

преди 5 години

Платформите са електрически и не се налага да слизат водачите.

17

Щерю

преди 5 години

Хибридобуси за Хибридошопи...

16

12345

преди 5 години

Като гледам платформата за инвалиди отново механично се сваля към уличното платно... Т.е. инвалидите пак ще разчитат на доброволци и човечни хора, за да могат да влязат в автобуса, което ме навежда на мисълта, че пак са купени някакви стари модели, макар и нови автобуси.... Което пък ми напомни за "нископодовите" трамваи с тесни врати, в които и пожелавам на другарката фандъкова да е възрастен човек с бaстун и по цял ден да слиза и да се качва в тях по спирките.

15

бачо

преди 5 години

Голям кеф нов ел. бус с ръждиви перфоратори #2018

14

Анонимен

преди 5 години

аааа,разбрах що няма перфоратори ,щото братята Никога не купуват билеКе - 10 е линията на факултето

13

Анонимен

преди 5 години

оле ле ,точно на 10 ли ще ги пробват , цялото факултето ще ги пробва -ужаст ! да сложат контрола и задължителен билет

12

не на камерите

преди 5 години

Масови убиици в София увреждат тежко милиони пътници в метрото с опасно вредни холограмни билети и карти обемно сканираща техника. Да се обезопаси метрото и градския транспорт от дигитално терористична видео техника.камерите и електронннте табла увреждат за секунди всичко живо в обема на автобуса, трамвая,тролейбуса

11

Burzum

преди 5 години

Чешки ......три пъти по високи доходи...и никакви тикви...

10

Анонимен

преди 5 години

хибискуси из софия

9

Добре де

преди 5 години

Защо не вземат автобуси на 100% метан CNG, за какво са ни тия дизеляци?

8

шматка

преди 5 години

Защо да няма перфоратори.С какво ти пречат.Аз пък се кефя.Придават някакъв колорит

7

Анонимен

преди 5 години

тук пак се пишат некви общи приказки ... автобусите хибриди ли са или електрически?ако са хибриди какъв тип хибриз са? дизел+ток, CNG+токзащо се сравнява разхода с дизелов автобус, какъвто отдавна няма? всички автобуси са с метан (CNG)?и ако разликата е само 2 пъти, чист CNG автобус е 3 пъти по-икономичен от дизеловият като разход за гориво

6

Я

преди 5 години

Хидробуси са ни нужни.

5

Име

преди 5 години

Браво! Дано да не се откраднат много пари покрай тези процедури.

4

Анонимен

преди 5 години

Кметицата ИЗЛЪГА, ЧЕ ЩЕ ПРЕМАХНЕ МУТРЕНСКАТА АВТОКЪЩА ОТ БОРИСОВАТА ГРАДИНА. КМЕТИЦАТА ЛЪЖЕ!!!

3

тролобус

преди 5 години

Като цопне в първата локва, ще блокира като китайски смартфон.