54

Korenaenta

преди 5 години

Ami voennite bg vozila na shkembe vaivoda s kakvi nomera, rami, shasita sa?! Ili sa nomera nevi dimki?!

53

Karavelkov

преди 5 години

Breee, po tursko vreme e bilo goliam rahat v bulgaristan...svobodno pritejavane na orajie, patroni, pushki, barut, kone, ovce, kravi, magareta, chetnici, buntovnici, cherkvi, monastiri, fabrikadjii, mandri, kambani, chiflici, kef ti odessa, kef ti paris, vienna, bukurest, kishinev, budapest, kiev, milano, london, solun, atina, munchen, rom...radecki marsh, turski marsh...hadjiiski razhodki...na dimitar...i sie...bez ogradi po sinorite...10 procenta danak....a sega?! Wow...

52

Разбирко

преди 5 години

Няма нужда от никакви пунктове и фирми.Отиваш в кат с документите и заявленията и си вземаш номерата в ръчичките и отиваш до колата и си ги слагаш с винтоверта.В Англия е подобно,само че пращаш заявлението по пощата и си получаваш номерата също по пощата.Стига вече пунктове и таксички.

51

Анонимен

преди 5 години

вече и автомобилите извършват нарушения явно нашите законотворци вече са създали изкуствен интелект.

50

Анонимен

преди 5 години

Да минават п-скоро,че ми писна от надути и мързеливи лелки в КАТ и все в ръцете те гледат.Да отиват на Борсата!

49

Iceblast88

преди 5 години

Просто решение като за 19 век - когато си изкараш книжката - освен книжка и талон да ти дават и 1 номер за кола. Когато си купиш кола си слагаш твоя номер и просто нотариуса или фирмата която ти я продава да подават електронно информация на КАТ, че кола с рама и двигател еди кой си номер вече е собственост на лице Х. Така опашките ще изчезнат напълно. 1 и съща кола 100 пъти минава през КАТ, какво толкова има да и гледат. Какво му е толкова сложното?

48

Анонимен

преди 5 години

Частни нотариуси, частни съдебни изпълнители, частна ВиК, частно Енерго, частна БТК, ... по хубаво ли стана?

47

Анонимен

преди 5 години

За цената нищо не казват, но най-вероятно мафиотските фирми на ГЕРБ ще искат поне 10 пъти по-висока цена в сравнение със сега.

46

???

преди 5 години

Цитат: Предвижда се при регистрацията автомобилът да минава първоначален преглед и да му сложат номера. А след 72 часа примерно да получи и електронния талон с пратка на посочен от собственика адрес.Това как да го разбирам? С какви номера ще се движи автомобила да пункта за регистрация и 72 часа след това? Кой ще монтира номерата на автомобила?Колкото до КАТ, най-добре е КАТ да се закрие като стрултура вредна за безопасността на движението.

45

да

преди 5 години

До Анонимен 43Aми провери в ИА АА и като цяло кои служители правят реформата, войновски - при всички операции на службите беше гл. секретар на ИА АА, московски - при всички операции беше министър и още е, манолов е гл. дир. на ГД АИ и при повечето операции иимаше участие.

44

Zed

преди 5 години

Aroganten teror na bg darjavna centralna razsiipnicheska administracia. Tova e pravo i zadaljenie na regionalnata darjavna administracia. Kraino vreme e da ima decentralizacia v rbg i mestnata bg administracia da ima finansova i politicheska nezavisimost ot centralnata bg administracia. A za naglite, arogantni, marzelivi i ubiistveno nelubezni bg darjavni slujiteli da ima nezabavno uvolnenie i obektivna ejednevna mediina otchetnost na darjavnite slujbi pred suverena rabotodatel bg narod.

43

Нов

преди 5 години

Не е ли по-просто за нови коли регистрацията да я прави продавача, а за препродажба нотариуса

42

Владислав

преди 5 години

Не искали да инвестират, затова гражданите ще плащат вместо техния мързе и некомпетентност. Сега с частните фирми освен високи такси ще има и големи измами.

41

Анонимен

преди 5 години

В превод на КАТ не им се работи, дори и малкото работа която извършваха не искат да си мръднат задниците.Само заплати да лапат, ще махнат регистрацията но няма да си съкратят щатните бройкии ще си имаме едни добре охранени чичковци които не знаят защо са там

40

Анонимен

преди 5 години

Тея за интернет не са ли чували ? В кой век сме, бе иййййй !

39

Анонимен

преди 5 години

Голяма реформа Поради съмнения в корупция от КАТ регистрациите отиват в ДАИПоради съмнения в корупция от ДАИ контролът върху тирове отива в КАТ

38

Анонимен

преди 5 години

Ами дайте да направим по няколко частни държави на тази територия тогава и всеки да си избира на коя да е гражданин и да сключва договор, като при мобилните оператори, където му е по изгодно. Да има конкуренция.

37

Защото

преди 5 години

Защото крадат. Колко вече изсмукаха. Даи 1000лв курс , даи 1000лв застраховка , дай 1000лв гражданска отговорност , дай 1000лв винетка дай 1000лв за махане на скоба дай 1000лв за подкуп на кука. 1000+1000+1000+1000+1000+1000 = 6000 на човек по 3 милиона българи = 18000000000лв по 12 месеца = 216000000000лв на година. Гледайте какви крадци става на въпрос нарушавайте всичко Кат краде на година много пара затваряйте Кат такива агенций не трябва да съществуват после защо народа е беден.

36

Iceblast88

преди 5 години

Полека лека всички дейности се прехвърлят към частници което означава, че догодина задължително трябва да има данъчно облекчение - в противен случай това означава, че държавата в лицето на властващите некадърници просто крадат пари. След като пенсиите ще се изплащат от частни фондове, КАТ ще се поеме в голяма степен от частници, полицията на много места се замени със СОТ, здравеопазването е в частни клиники. Е то остана ли нещо което държавата да прави и защо продължаваме да плащаме данъци?

35

Iceblast88

преди 5 години

То всичко хубаво ама никъде не виждаме най важната част да е описана-колко калинки в КАТ ще бъдат съкратени и каква част от бюджета им ще се спести. Защото ако прехвърлят тази дейност на частници, а трътлите останат да се водят на работа по гишета от които вече няма да има полза ще си е просто престъпно разхищение на ресурс. Крайно време е държавата да признае, че е пълна с некадърни калинки и всичките и дейности да се поемат от частници което само по себе си да доведе до премахване на данъците