19

БАЙ ХОЙ

преди 5 години

Прав си , не съм от София ! В София бих взел имот само ако ми го подарят и то за да го пусна под наем ! Между другото единственото хубаво нещо в София е табелата за Варна ! Още Хемингуей е казал : "Всичко далеч от морето е провинция!" А за пътя ! Имам познат инженер който коментираше бойколината - прочутия му диамант до Шумен - възможно най - опасния, най-скъпия и най-неудачния вариант!

18

До 16

преди 5 години

И кое му е сложното на пътните възли? И защо пет, а не четири - При Младост 4, при Самоковско шосе, при Патриарх Герман и при пътя за Лозен. Кой е петия пътен възел?! Казваш два моста, но този до Младост 4 е над една вадичка в едно тясно и недълбоко деренце с дължина може би 5-6 метра, най-много да са 8-10 метра. Другият мост над Искър е по-сериозен, но не е нищо особено. Очевидно пак става дума ГЕРБ да открадне още едни пари.

17

Анонимен

преди 5 години

Летището на София отдавна трябваше да се премести по-далеч от града, например в Доброславци, където имаше летище. Сега самолетите прелитат денонощно на ниска височина над София, вкл. и над Центъра на София. Нощем на отворен прозорец не може да се спи заради тях. В една нормална държава отдавна да са забранили самолетите да прелитат над жилищните райони, но в България си имаме ГЕРБ, НДСВ, СДС преди това.

16

младен

преди 5 години

Кой как мине през нашата държава Винето е все поза партер за некоя стотинка, а някой път дори и само за браво.

15

До бай хай и zeos

преди 5 години

Много глупости приказвате но явно не сте от София В тези 6км. са предвидени 5 сложни пътни възела на няколко нива плюс 2 моста и локални платна от двете страни на основния път !Е колко да струва според вас ? !Това не е като еднолентовият път през полето между Левуново и Дамяница

14

ШибиРиби

преди 5 години

ТакъвТашак няма където всеки терминал да е с отделен достъп. Таксиджията да те пита на кой терминал. Тънката лайсна, стопаните на летището да не се бъркат с вътрешен превоз.

13

Stoyanov

преди 5 години

Какъв терминал 3? ЛЕТИЩЕТО ТРЯБВА ДА Е ИЗВЪН ГРАДА. Така е във всяка една нормална държава.

12

мислещ

преди 5 години

На 500 км. в Буюкчекмедже бай ви Ердо или както галено го нарича Баце - Тайпито строи най-голямото летище в Европа, а може би и в света.... Ха, познайте от първи път кой ще вземе концесията и какво ще се случи после на селската аерогара...

11

Анонимен

преди 5 години

Лошото е че ще го вземе някой със сметки в разни офшорки и единственото което ще вземе държавата е концесионната такса , а всички доходи от допълнителните дейности ще се декларират на Бахамите и държавата ДГД

10

Анонимен

преди 5 години

Гинка?! Само да не е Корнелка!

9

Реалист

преди 5 години

Летището генерира отлични печалби, а даването на концесия цели да се откраднат много пари наведнъж. Защо ще се дава на частник, който да прибира печалбата? Държавата трябва да го стопанисва и да пълни хазната с печалбите.

8

zeus

преди 5 години

До БАЙ ХОЙСумата е голяма, понеже ще плащат на собственици на земи. Тези собственици не са случайни, още преди години като стана ясно, че ще се разширява там, разни спекуланти ги изкупиха с цел да спечелят после от държавата ;) За 60-те процента, които ще потънат по джобовете си знаем по принцип и ето как излиза сметката за 25 милиона на километър ;)

7

БАЙ ХОЙ

преди 5 години

, тъй като в голямата си част пътят е трилентов или двулентов във всяка посока, т.е. ще се наложи само нещо като ремонт. Отчуждителните процедури около него, които биха били друг оскъпяващ фактор, пък са извършени в голямата си част при соца.

6

..

преди 5 години

Като се замисля, то няма много пътници... защо ни е трети терминал?София да не е Ню Йорк...

5

БАЙ ХОЙ

преди 5 години

Да ни е честито : "Днес ще бъдат отворени офертите в откритата обществена поръчка за проектиране и строителство на над 6 км от Софийския околовръстен път - от пътния възел Цариградско шосе до пътния възел Младост, съобщи АПИ. Предвидената сума от джоба на дънъкоплатеца е 123 000 000 лв без ДДС или 147 600 000 лв. Това прави 24 600 000 млн. на км. И е супер скандално, след като от парламентарната трибуна лично ресорният министър Нанков обяви, че километър магистрала или скоростен път у нас излизал 3 млн. евро. Този е над 4 пъти по-скъп. Което е изключително съмнително, тъй като в голямата си

4

до 1

преди 5 години

Смотана, ама много смотана.

3

Ø1&#216

преди 5 години

Терминал 3 трябва да е от другата страна на река Искър.Иначе ефектът ще е нулев.

2

БАЙ ХОЙ

преди 5 години

Какво ако не пладнешки грабеж е даване на концесия със стойност по-ниска от сегашните приходи на летището !¡!¡!¡ Не, че "продаването" на Гад Зееви на авиопревозвача ни на цена на гарсониера в Люлин не бе ПОДАРЪК !!!

1

Анонимен

преди 5 години

Че каква държава сме, ако не можем националното си летище да поддържаме и управляваме сами?????????