Ще ги видим след 5 - 7 години когато приватизаторите ще нарежат каквото могат за скрап, а останалото ще е ипотекирано за да покрият разходите за РЕФОРМИ и ПРЕСТРУКУРИРАНЕ.
Цялата работа намирисва на тираджийско лоби.Нали имаше тираджийски панаири наскоро.Ако можеха тировете да плават и корабите щяха да фалират.
Жалко, SNCF ме кефеха. Влакчетата едни уютни, с плюш и всичко. И цените шокиращо ниски. Но няма начин, Европа е в криза, няма нови пазари за унищожаване, трябва да започне самоизяждането. Наистина жалко.
Френските железници са на загуба от години и потънали в дългове. Държавата плаща за социалните привилегии със заеми. Предишните правителства вземаха и вземаха, за да няма стачки. Така държавния дълг стигна над 90 % от БВП и няма накъде.
ЕВРЕЙКАТА ЛАГАРД НЯМА ДЕЦА /ПОКОЛЕНИЕ СЛЕД:- СЕКС-ЛЮБОВ/ ,КОЕТО ДА ЖИВЕЕ В ХАРМОНИЯ С ПОКОЛЕНИЯТА НА ПРОИЗВЕЖДАЩИТЕ СРЕДСТВА ЗА ЖИВОТ... ,А НЕ НА ИЗМИСЛЕНИ ЕКВИВАЛЕНТНИ " ПАРИ "С ИЗМИСЛЕНА ЗА МАНИПУЛАЦИЯ "СТОЙНОСТ" !!!
Тъй ли му казват вече на фалита, няма железници няма и монопол с железниците. Браво, тия еврокомунисти са гоуема работа начело със един ***.
Епа тоя за това е назначен от илюминатите - да разбива социалните придобивки и мира. Много им се е вдигнал стандартът на гоите и кукловодите негодуват. Нема кой да им работи.
Държавен монополист затънал в дългове ? Франция я чака Гръцкия сценарий първо ще продадат железниците.
Макрон разби монопола на жп превозвача във Франция