1968-*** година, бях ученик в първи клас. Тогава двойката бе двойка, а шестицата - шестица. Имаше оценки и за краснопис. В края на 1-ви клас, имаше деца(от малцинството), които повтаряха. Същото бе и след втори, трети и четвърти клас - имаше двойкаджии и отличници. Не както сега - оцени с 2 и с 3, са забранени, всички са грамотни и отличници. Да, да, ама не! Системата е сбъркана. Сега учебниците по Български език са пълни с чуждици, а преди много години никой не си го позволяваше.
Как може да не са винивниучителите при това положение ?Това което творят тези учителие престъпление . Това е източване на средства от бюджета и учителитеса съучастници .
Чети внимателно и след това коментирай !Ако ти е трудно четенето м/у редовете не би било срамно и да помълчиш,а ?!
Най-големите майстори в света за създаване на проблеми и в послествие владеене на нациите със 100 годишна переспектива напред,това са Руснаците.......... ОСТАНАЛОТО Е МЪЛЧАНИЕ.
Българското население със силова репресия е карано да субсидира размножаването на паразитиращ и непродуктивен етнос. Това е някакъв вид грозна диктатура и трябва да се промени!
Ако я имаше държавата нямаше да сме в това положение-бедни,неграмотни,прости,повръщащи от корупция.Колко процента от отиващите зад граница работят професията си,напротив,работят тежък физ.труд.Малцина са тези с престижна и търсеща професия .Голяма чсст от работещите навън са с висше,но нямащи средно или почти неграмотни.Такива ги направи системата,такива ги искаше ЕС - евтина работна ръка навън,а у нас *** и лесно манипулирани.ПОСТИГНАХА ТОВА,КОЕТО ИСКАХА.
В Списъка на страните по грамотност на населението (ООН) Индия е на 147-о място с 61,0% грамотност на възрастното население! Само 61,0% !
Какъв ли е процентът на неграмотните В ИНДИЯ? Не съм се сещал до сега да потърся данни. От какви племенни групи в Индия изхождат индобългарите? Каква е неграмотността в източника сега? Ако някой има СЕРИОЗНА информация, моля да сподели.
И кому точно е нужно ******* да е грамотен ?Подписва се с мокър палец и обратно да РАБОТИ в чистотата.Да !Да работи и плаща данъци на държавата така както всички ние щем не щем го правим.Пък ако е рекъл да се ограмоти,никой не ще му попречи,че дори напротив.Както останалите които сме поискали и основно,и средно и висше и магистратура и въпреки скапаната система сме успели,така и *******а би успял.Останалото са приказки на пазара.
Заглавието чупи *** - Дали те са виновни, че са неграмотни?!??!!??!Отвратително! Искате да вмените вина, че някой друг е виновен, че те са безотговорни и съзнателно не дават децата си на училище?!?!?! НАГЛОСТ!ТЕ СА ВИНОВНИ ЗА ТОВА КОЕТО СА! Нашата вина е че ги търпим и по този начин поощряваме. Даже тук, като им напишеш етноса те трият и цензуритат. Ерго, участват в това престъпление!
К'во искате от ш.ведите, бе? Те са разчупени. Я, вижте в оная статия как МЛАДИЯТ учител, който случайно попаднал в училище, как разчупва класната стая и знанията на учениците.Я, го ударете на игра! Да видите ш.ведите как са разчупени в играта!А
Ученето е работа. И като всяка работа, изисква усилие! Просто е - ромите мразят натоварванията. Те обичат да се забавляват, да си похапват. Обичат да послъжат, да си поприсвоят нещичко, обичат далаверката, лесните и бързи пари. Ученето от край време не е в ценностната им система.Лошото е, че и българите харесаха ромското щастие. Но пък от друга страна, шансът за приобщаване на двете групи в обозримото бъдеще нараства. Нали това е целта в крайна сметка - интеграцията!
" ... на преподавателите не се дават инструменти да задължат ..."Толкова ли не могаат да си отсекат по една тояга сами?
Четвърто поколение неграмотни: Виновни ли са ромите за това?