Нито автобусите автобуси нито влака влак!Пътувах за Русе по работа и ми казаха че има спални вагони.Но влакът тръгва с 2 часа закъснение,оправданието че няма локомотиви и чакат някой да дойде.А основната схема,уважаеми е измислена още преди 1944. Даже трасето до Силистра ,реализирано къмто1973 е още по онова време направено!Няма начин,много сме постигнали!В автобус съм пътувала с незатварящампи се врата,вало ме е и дъжд.Транспорт?А къде е той в малките гразчита и села където идва 2 или 3 на ден
Направете справка за ф-*** Сейф Трейнинг и кои са съдружниците.Там е и Сейф Трейнинг Корп. регистрирана на Сейшелите.Цялата танспортна мафия.
важното е да се правят нови раздели в които да има нови калинки че хората искат да работят на заплата към държавата. Никой не иска да си изкарва хляба сам.Така след 10 години ще имаме на всеки работещ по един личен чиновник.
И какво ако това правителство си подаде оставката, следващите с подпис ли ще обещаят че няма да се краде? Хем ще се краде хем и нищо няма да се случва.
Тази събота пътувах с автобус от гара Юг до Самоков. Не предполагах ,че могат да съществуват още такива автобуси в 21 век. Оставям настрана смрад, мазни седалки и стъкла. Но той е определено опасен. Питане - защо още се движат тези автобуси? Какво стана с разбитите ковчези на Юнион? Кой им дал лиценз и защо никой не контролира тези линии и какво се движи по тях? Колко хора още трябва да прептрепят? Предполагам,че точно те са излезнали на протеста .
Направо ги карайте за скрап тия пушещи 20-годишни ковчези. 90% от превозвачите използват автобуси, които навсякъде другаде по белите страни биха ги бракували. Също ползват горива от сивия сектор и подхвърлят на шофьорите някакви трохи, като задължително ги осигуряват на МРЗ.
Държавата създава нов инструмент за рушветчийство. Така хем с "чисти ръце" хем гарантирани приходи. Ба си какви ****оти ни управляват. Протести до дупка...
Стотици автобуси из София: Не возят – протестират!