40

Да добавя

преди 5 години

До Hafen die Wahrheit 28 В САЩ са въвели забраната за алкохол в началото на миналия век. И какво е станало? Същото ще бъде и с ДВГ.

39

Така е

преди 5 години

Явно са решили без вина да убият едно от най големите открития на човечеството ДВГ и да ни качат на електрокари. Сама малки двуместни ел коли в големите градове и то по желание. Всяко нещо наложено със сила е провал.

38

Анонимен

преди 5 години

2020та втечнен газ от някъде си, 2030та на Марс, 2040та без ДВГ...как ги мислите тия неща, ама и ви вярват...да му се не види :)))

37

до 27

преди 5 години

Прав си - нека ирландците забранят ИЗНОСА на ДВГ автомобили и да си ги рециклират на приказно чистия си остров , да ги видя тогава- Китай вече започна да налага забрана на внос на отпадъци , скоро ще ги последват и някои африкански държави и на всички ще стане ясно що за двуличници са ЕС-политиците - Ако ми забранят колата надали ще си купя нова, най-многото едно скутерче 125куб.мм

36

до St. Paoli

преди 5 години

Те и в Мадрид ги забраниха, НО при определени нива на замърсяване и не тези с Евро 6. , но в статията са нямали време и място да дообяснят цялата ситуация.

35

Анонимен

преди 5 години

По тв гъмжат реклами за нови модели дизел на почти всички марки коли след като ще ги махат защо ги произвеждат май журналиста нещо не са в час

34

Бивш моряк

преди 5 години

Един кораб гори 7-8 тона мазут НА ЧАС. Пуши и смърди МНОГО. По-големите сигурно гълтат двойно.Сега карам тир в Америка. Горя по 500 литра нафта на ден. Подсещам ви за багери, булдозери и т.н.Кви коли, кви глупости...

33

Ст.Паули

преди 5 години

Ами живея в Хамбург и наоколо пърпорят безброй дизели. Сигурно има и някой друг Хамбург,където ги няма.

32

Ха-ха

преди 5 години

Ами да забранят направо автомобилите!Очевидно е,че ел.колите все още нямат потенциала да заменят ДВГ-тата изцяло.Най-малкото трябва да останат хибридите,щото иначе репатраците ще се скъсат от работа,ха-ха.

31

Анонимен

преди 5 години

йееее,най-сетне лукойл ще спре да ни трови,поздрави от бургас,всеки литър гориво значи още един астматик в града,за бога братя не купувайте,запазете ни здравето,

30

Анонимен

преди 5 години

Забранили на пет коли да минават по две улици в Германия, а тук пишат: "забраниха колите с ДВГ в Германия".Митове и легенди за лековерните.

29

Анонимен

преди 5 години

В Германия с Евро 4 не можеш да влезеш в ЦЕНТРАЛНАТА част на Щутгарт. Пишете коректно.

28

Диди

преди 5 години

Собствениците на софийски електромобили трябва да заведат колективен иск срещу Лукойл за мръсния въздух в столицата.

27

Диди

преди 5 години

И камиони и ТИР-ове има на ток вече. И на запад се движат по пътищата.Нови тирове на ток обявиха Daimler и Freightlinerecars.bg/blogs/elektromobili-1/2603-daimler-elektricheski-kamioni-tiroveDaimler с планове за два нови електрически камионаhttps://greentech.bg/archives/75896

26

Анонимен

преди 5 години

Да и гинеса ще им го карат с конски впрягове като едно време. Колко модела електрически тира се произвеждат в момента? А параходи?

25

мазепа

преди 5 години

Ами ако карам синтетичен дизел произведен от CO2 и Н2 съответно произведени с електролиза с ток от ВЕИ, копраим?

24

Hafen die Wahrheit

преди 5 години

Със забрани нищо не се постига, винаги е било така и винаги ще бъде, почнеш ли със забраните показваш слабост, покажеш ли слабост схрускват те.Марзилажа на абмразурата! Тази може да се осъществи най-лесно като се премахнат бензиностанциите. И ако обществото е убедено в ползата за 1-2 години са готови!

23

Анонимен

преди 5 години

Знае се, че производството, експлоатацията и изваждането от употреба на колите на ток, замърсява повече от това на колите с ДВГ - бензин и дизел. Тънкият момент е, че богатите държави използват бедните държави като България, за по-замърсяващите дейности, а ние като оФце сляпо им се подчиняваме. У тях става по-чисто, а в България и други бедни държави става по-мръсно.

22

Диди

преди 5 години

По-далновидните бензинджии ще се ориентират към бизнеса със зарядни станции за електромобили, ама е още рано. В България все още няма критична маса от електромобили, която да доведе до печалба такъв бизнес. Електромобилите в България са някъде към 200-300. Крайно недостатъчно за сериозен бизнес.

21

Диди

преди 5 години

За да е по-чист въздуха КАТ трябва да спре да регистрира автомобили на бензин и дизел, а само електромобили и хибриди, както и коли които са на пропан-бутан или метан.