До Hafen die Wahrheit 28 В САЩ са въвели забраната за алкохол в началото на миналия век. И какво е станало? Същото ще бъде и с ДВГ.
Явно са решили без вина да убият едно от най големите открития на човечеството ДВГ и да ни качат на електрокари. Сама малки двуместни ел коли в големите градове и то по желание. Всяко нещо наложено със сила е провал.
2020та втечнен газ от някъде си, 2030та на Марс, 2040та без ДВГ...как ги мислите тия неща, ама и ви вярват...да му се не види :)))
Прав си - нека ирландците забранят ИЗНОСА на ДВГ автомобили и да си ги рециклират на приказно чистия си остров , да ги видя тогава- Китай вече започна да налага забрана на внос на отпадъци , скоро ще ги последват и някои африкански държави и на всички ще стане ясно що за двуличници са ЕС-политиците - Ако ми забранят колата надали ще си купя нова, най-многото едно скутерче 125куб.мм
Те и в Мадрид ги забраниха, НО при определени нива на замърсяване и не тези с Евро 6. , но в статията са нямали време и място да дообяснят цялата ситуация.
По тв гъмжат реклами за нови модели дизел на почти всички марки коли след като ще ги махат защо ги произвеждат май журналиста нещо не са в час
Един кораб гори 7-8 тона мазут НА ЧАС. Пуши и смърди МНОГО. По-големите сигурно гълтат двойно.Сега карам тир в Америка. Горя по 500 литра нафта на ден. Подсещам ви за багери, булдозери и т.н.Кви коли, кви глупости...
Ами живея в Хамбург и наоколо пърпорят безброй дизели. Сигурно има и някой друг Хамбург,където ги няма.
Ами да забранят направо автомобилите!Очевидно е,че ел.колите все още нямат потенциала да заменят ДВГ-тата изцяло.Най-малкото трябва да останат хибридите,щото иначе репатраците ще се скъсат от работа,ха-ха.
йееее,най-сетне лукойл ще спре да ни трови,поздрави от бургас,всеки литър гориво значи още един астматик в града,за бога братя не купувайте,запазете ни здравето,
Забранили на пет коли да минават по две улици в Германия, а тук пишат: "забраниха колите с ДВГ в Германия".Митове и легенди за лековерните.
Собствениците на софийски електромобили трябва да заведат колективен иск срещу Лукойл за мръсния въздух в столицата.
И камиони и ТИР-ове има на ток вече. И на запад се движат по пътищата.Нови тирове на ток обявиха Daimler и Freightlinerecars.bg/blogs/elektromobili-1/2603-daimler-elektricheski-kamioni-tiroveDaimler с планове за два нови електрически камионаhttps://greentech.bg/archives/75896
Да и гинеса ще им го карат с конски впрягове като едно време. Колко модела електрически тира се произвеждат в момента? А параходи?
Ами ако карам синтетичен дизел произведен от CO2 и Н2 съответно произведени с електролиза с ток от ВЕИ, копраим?
Със забрани нищо не се постига, винаги е било така и винаги ще бъде, почнеш ли със забраните показваш слабост, покажеш ли слабост схрускват те.Марзилажа на абмразурата! Тази може да се осъществи най-лесно като се премахнат бензиностанциите. И ако обществото е убедено в ползата за 1-2 години са готови!
Знае се, че производството, експлоатацията и изваждането от употреба на колите на ток, замърсява повече от това на колите с ДВГ - бензин и дизел. Тънкият момент е, че богатите държави използват бедните държави като България, за по-замърсяващите дейности, а ние като оФце сляпо им се подчиняваме. У тях става по-чисто, а в България и други бедни държави става по-мръсно.
По-далновидните бензинджии ще се ориентират към бизнеса със зарядни станции за електромобили, ама е още рано. В България все още няма критична маса от електромобили, която да доведе до печалба такъв бизнес. Електромобилите в България са някъде към 200-300. Крайно недостатъчно за сериозен бизнес.
За да е по-чист въздуха КАТ трябва да спре да регистрира автомобили на бензин и дизел, а само електромобили и хибриди, както и коли които са на пропан-бутан или метан.
Амбициозна идея в Ирландия: Забрана и на дизела, и на бензина