65

Мен

преди 6 години

Колко от т. н. млади водачи са били насметени от някой турбо гъзар, за да стигнат до статистиката? Не сме тулерантни и това си е!

64

Аз

преди 6 години

Май идва време за пенсиониране на " експертите" по безопасност на движението и сега им търсят нова хранилка....и какво ли да се учудваме след като и всяка калинка с мозъче гладко е " специалист"...пък и институтите станаха много!

63

Бг.реалност

преди 6 години

А курс против родна балканска гъзърия предвижда ли се?Защото 99% катастрофите в милата ни татковина се случват единствено и само заради избиване на комплекси по пътищата без значение от последствията.Кога ли бългърина се е замислял за последствията,че и сега да се замисли.Единственото ясно досега е,че в комплексарщината така наречения ,,нежен" пол ни води с повече от един силикон напред.

62

надяваме се

преди 6 години

дето казваше баба ми -по вече катастрофи,по вече свободни работни места и съответно по ниска безработица,-ще трябва да гледаме с по вече оптимизъм на всяка смърт при катастрофа,и да си пожелаеме по бързо намаляване на нивото на безработица.

61

Aa

преди 6 години

I zaplatite iskame kato v Frantdiya.Boooojeee.

60

Мисли с главата

преди 6 години

След дъжд качулка. Ами направете курсовете 12 месеца, но качествено,без да се претупват. Преди имаше естакада, паркиране, внезапно спиране, лош терен.... Къде отиде всичко това? За некачествен шофиор търсете изпитващите, закупени книжки не търсете вина в купувача а подведете под отговорност този, който му е продал. Безсмислените закони не вършат работа, те създават илюзия, че нещо се върши.

59

Анонимен

преди 6 години

Само да питам тия капацитети от КАТ - за тия 9 месеца ако не падне сняг, к'во праим? Или ако падне сняг - всичките ли кандидати ще ги излупате в тоя ден из улиците? Но все пак ако не падне сняг? Ще пишете ли един АКТ на времето? То акъл и коса под фуражка не виреят.

58

1

преди 6 години

До Питам,честно,беше по-добра,бавно се правеха пътищата,но качествено,сега какво е,ленторезача,днес реже лентичката,утре се почват ремонтите,даже има случаи,на един и същ път,два пъти се реже лентичката.

57

Анонимен

преди 6 години

Основно катастрофите стават извън града , където скоростите са големи и има двупосочно движение. А там курмуване няма. Каквото и да се прави е безполезно. Извънградското каране , не се учи за един месец. Там има много фактори - пътна натиска , мощност на колата , изпреварване с голяма скорост , преценка за дистанция , метеорологични условия и др. Това се учи гпдини наред.

56

Коки

преди 6 години

Бях в системата за контрол на пътя, каквото и да си говорим, трябва да се спазват правилата за движение и най-вече скоростта за движение по пътищата. Това е и трябва да има контрол на съответното. Всичко друго е глупост. Имам някакви наблюдения.

55

Питам

преди 6 години

До Анонимен 46 А инфраструктората преди Бойко какво беше? Ама честно.

54

Я па я...!

преди 6 години

До Анонимен 54 Всяка автошкола да има изкуствена ледена пързалка. Как не са се сетили депутатите? Чудно!

53

Така е

преди 6 години

Алооо, Народното събрание , не пипайте ЗДП , той е перфектен. Престанете да се чудите с какви глуп...ти да си запълвате работнота време Вие ли ще измисляте топлата вода? Това екстремно шофиране трябва да се тренире още преди вземане на книжката. Глобите да се намалят драстично и да са приемливи с МРЗ.Да се засилят наказанията които не са свързани с пари.Стига сте изнудвали нормалните шофьори заради ***.Правилото за предимство на дясностоящия никой не може да пипа.

52

Анонимен

преди 6 години

"но и мн некачествен материал се произвежда у дома,в училище,в интернет,оттам трябва да се тръгне"Младежите не са чак толкова зле, но трябва да се научат на ред и дисциплина, а какъв ред, като КАТ от 1000 нарушения санкционират само 1 и при това си искат подкуп. А "големите шофьори" карат както си искат. На какво да се научи днешната младеж по пътищата ни, от кого да вземе пример, от кого да има респект?

51

Кинти

преди 6 години

Един познат инструктор каза мн вярно : Тя майка му за 18 години не го е направила мислещ разумен човек,а от мен искат за 30 кормилни часа да го науча....Че сегашната система за обучение е порочна няма две мнения,но и мн некачествен материал се произвежда у дома,в училище,в интернет,оттам трябва да се тръгне.

50

Анонимен

преди 6 години

то и за депутати искаме IQ тест, че тези с под 25 да ги отсяваме, ама на, не дават.това е безумно, представям си как иска да вземе книжка младеж Х и чака да падне снега, защото да кара по сняг... вие луди ли сте?Точно да ги учат да карат бавно и нормално, не да ги правят на състезатели, че ще покара онзи ми 18 годишен хлапак на лед , ще се изкефи и после не можеш да го спреш да върти по кръстовищата, защото имал опит.

49

.

преди 6 години

Проблема не е само че се кара с купена или без книжка,но и пътищата са ни плачевни, като се пести от материал за да може да селапa повече пари! Две магистрали имаме и всяка година се прави нещо по тях.Трябва нещо да се случи фатално за да си вдигната задниците да свършите нещо!Всички сте за затвора! ***!

48

Анонимен

преди 6 години

"Първо се взима книжка без да си се научил да караш"Тогава какъв е смисълът на задължителните курсове и изпити? Просто да дадеш няколко заплати на автошколите и на ДАИ? Не е ли по-логично направо да си ги купуваме от КАТ тогава?

47

Кандидат шофьор

преди 6 години

На изпит съм в София. Изпитващия ме кара да премина от най-дясна в най-лява лента на булевард с 4 ленти. Всички там летят с 60. С колко км/ч трабва да карам аз за да се престроя през всичките платна без да накарам никой да си променя скоростта заради мен?Спирам по средата на платното и ги чакам всичките съзтезатели да отминат, иначе и най- малкото отнемане на предимство ще ми струва моментално 160 лева.

46

Анонимен

преди 6 години

Първо се взима книжка без да си се научил да караш, после те пускат в джунглата където закони и правила има, ама никой не ги спазва. Към това като добавим прекрасната инфраструктура няма защо да се чудим, че има толкова катастрофи?