16

Анонимен

преди 5 години

А Борисов, Костов и Станишев кога?

15

Пич

преди 5 години

Бойко кара Тойота брат.

14

Анонимен

преди 5 години

Бушонът изгоря за да спаси по-големите консуматори във веригата.

13

Анонимен

преди 5 години

всички немци са мошенници и престъпници.понеже не могат да правят коли само мамят. всичко тяхно е гола вода

12

Анонимен

преди 5 години

Бойко Борисов кара самодизелови автомобили оттези марки .

11

Сандо

преди 5 години

крайно време беше

10

Анонимен

преди 5 години

Споко. Русия, Великобритания и Норвегия добиват природен газ. Пазарния дял на дизела ще се поеме от автомобилите на метан и пропан-бутан.

9

Анонимен

преди 5 години

Дизела започна да умира, още преди да открият тези манипулации, тъй като вече става все по трудно да покриват новите екологични норми и инжинерните способи започнаха да се изчерпват. Но Дизелгейт ускори този процес многократно и сега нафтата ще си тръгне от Европа и Америка доста по-рано от предвиденото.

8

Анонимен

преди 5 години

Довчера - чакаха за лади по 10 години...и си ги предаваха по наследство...Сега плюят Ауди и Мерцедес...Няма такива смешници

7

Анонимен

преди 5 години

"Като цяло колите са им многократно надценени, японските автомобили са къде по-практични и ефикасни."Имаше тестове на дизели от Honda, Mazda и Mitsubishi. И техните са няколко пъти над нормата в реални условия. Във всчики европейски столици ги забраняват постепенно.

6

Анонимен

преди 5 години

Я ние да си гледаме нашата колибка,германците сами ще се оправят!Що не пишете за Борша че е оправдан и делото е прекратено,демек узаконяване на гепеното!

5

Анонимен

преди 5 години

всички немски автопроизводители мамят, мерцедес и тях ги хвахана, БМВ също лъжат. Като цяло колите са им многократно надценени, японските автомобили са къде по-практични и ефикасни. Време е за глоби, съд и затвор за виновните, на останалите да им е като обеца на ухото.

4

Анонимен

преди 5 години

Почти всички дизелови автомобили в реални условия превишават нормите на азотен оксид 4 или 5 пъти. Групата WV, Porshe, Audi обаче надвишава 30 - 140 пъти нормите и затова BOSCH им достави специален софтуер, който да им крие мизериите, когато са в тестов режим. Тък като дизела постепенно го забраняват в белите страни, в България ще се напълни с евтини дизеляци, да ни тровят децата.

3

Анонимен

преди 5 години

Audi ne e BMW hybavo e da se znae ... aktiite otidoha ... S8 20k leva smehhhhj

2

Анонимен

преди 5 години

Съборят ли автомобилната корупция си тръгва и Меркел- явно нещата са сериозни.

1

Анонимен

преди 5 години

А Тиквата и Прасчо КОГА???Това е ВЪПРОСА!!!!!