88

БГ-то

преди 6 години

Малко извън контекста на темата,но и аз все по-често се сблъсквам със безумни ограничения, по "наш'те" уникалните и разнообразни пътища и (без)пътища :) Сега се сещам за отсечката Чепеларе - Пампорово, една серия ограничения от рода на 40 км/ч ,та дори и 30 км/ч,при положение че се движим по първокласен път във междуградски условия :-P Чудно... :) Наистина се усеща ,че ще се стреля по "дивеча" от удобни чакала или ако щете,че ще се лови чрез причакване,издебване,примамване или чрез капанчета ;)

87

Анонимен

преди 6 години

Каквото и да пишете,роптаете,възмущавате ,кълнете,псувате, истината е че се кара като на родео в града! Умишлено се пренебрегват знаците,за всичко! А всички се чувстват безнаказано и имат солидни факти за защита на себе си! По близко сме до Ориента,отколкото до Брюксел!

86

House M.D.

преди 6 години

Поправка - 90.

85

House M.D.

преди 6 години

Колега #85, имах предвид законовите ограничения. Прилагат се при липса на знаци, които да указват друго. А само на Цариградско и България е позволена скорост над 50 км/ч. То и подбалканския позволява 150-200 в повечето участъци, но ограничението е 50.

84

До House...

преди 6 години

Много си се объркал. ЗДвП се прилага винаги и точно той изисква да се спазват знаците. Объркал си се и в друго - там няма болници и другото, което си изброил, а пътя е относително изолиран от сградите в района. Объркал си се и за това, което коментираме тук - че трябва знаците да отговарят на пътя, а не да са хранилка за глоби на КАТ, както е в България.

83

House M.D.

преди 6 години

Колеги, напомням ви, че при липса на знаци, които да указват друго, се прилага ЗДвП. А той е категоричен и неговите разпоредби не зависят от качеството на пътя. Фактът, че даден път позволява 200 км./ч. не означава, че следва да се кара с толкова. В коментирания участък има такова болница, жилищни блокове, университети и т.п. Това е само малка част от причините там да има такова ограничение. И по принцип - ограниченията на скоростта не зависят от качествата на пътя, а от други обективни фактори.

82

Анонимен

преди 6 години

80 за един час, но как е била настроена камерата? Според мен е хващала само тези, които са се движели с повече от 100 км/ч, т.е. с над 50 км над разрешената там скорост от 50 км/ч. Ако хеащаха всички коли с превишена скорост, това щяха да са всички коли преминали там.

81

До 81 да добавя

преди 6 години

Очевидно не знаеш за какво говориш. Пешеходците пътеки си ги има и сега и са от тип зебра, не че типа има значение. Ако твоята измислена баба реши да пресича, не е ли по- добре да се "бухне" на зелено за нея и червено за колите,вместо да се "бухне" на пътеката, както е сега, без светофар?! И няма чак толкова много хора там. Просто има две спирки на един автобус. При всички положения, ако има такъв светофар, колите ще чакат по-малко, а и е по-безопасно.

80

Да добавя

преди 6 години

До Анонимен 68 Кви светофари с бутони ? Бабата натиска зеления бятон и се бухва , без да гледа, че на 10м. има кола.А и ако пътеката е натоварена , колите вечно ще стоят на червено .

79

Наблюдател

преди 6 години

е така да ловяха и крадците на коли и колела не глоби да праскат само с нашите пари камери за 50 000лв броя

78

Анонимен

преди 6 години

Поредният пример за пътни знаци и маркировки несъобразени с пътните условия.

77

Ayaa

преди 6 години

I kak im pishat aktovete...legnali, kleknali, skoknali?!...pod plajen chadar na sianka za 10 leva bg koncesionna marka, na shezlong po 10 leva bg za bg investitor koncesioner na patnia banket?! O, dano da ne go lepne nekoia Lerca i tozi jalen aslan bg katadjia...

76

Анонимен

преди 6 години

Гледам как е сега движението в един над двестахиляден град в САЩ. Непрекъснато има различни ограничения на скоростта през пет мили в час според пътя. Една миля е 1,6 км. Започват от 25 мили/час, което е 40 км/ч и има ограничения от 30, 35, 40, 45 мили/ч и т.н. Карат обикновено с 10-20 мили над разрешената скорост, но често и с до 30 мили над разрешеното (48 км). При по-висока разрешената скорост, карат с повече над разрешеното. В България всички с до 50 км/ч или по-малко.

75

Анонимен

преди 6 години

В случая точно примерът на ЕС трябва да се дава. Там са убедени, че ако направят нарушение, неизбежно ще бъдат санкционирани за него и не правят нарушения, нито местните, нито чужденците. В България е обратното, всички са убедени, че каквото и нарушение да направят, няма да бъдат санкционирани и това важи и за чужденците. ОчевАдно е, че размерът на наказанията не оказва значимо влияние за броя и вида на нарушенията. Важна е неизбежността на санкцията.

74

Анонимен

преди 6 години

Глупости на пътя,глупости пишат и селските тарикати! А бе не сте остроумни! Проблема е че са малко камерите и контрола не е денонощен! И глоби, и ако трябва... в кауша! Не давайте примери как е в ЕС,защото навсякъде ги е страх за последствията,само тука тъпите кратуни се чувстват недосегаеми!

73

цункай те

преди 6 години

Онези оггоре организираха грабеж само с КТБ на 5млрд. и колко други дето не ги знаем и сега трябва да намерят начин да си ги върнат и хаиде чрез рлоби ,увеличения на всякакви разрешителни режим ,данъци тол-мол системи сини зони ,пембени пред блоковете паркинги нов вид прегледи нови цени в магазините на тока водата и всичко от там си скачат приходите от печалба и ддс ня дъжавата.Ето ви насърчаване на раждаемост патриотизъм ,родолюбие.За това е добре да си в кат иначе --глад.

72

АТИЛА

преди 6 години

Когато почнат самите органи да дават пример на пътя тогава и аз ще спазвам закона

71

Анонимен

преди 6 години

При движение с до 50 км/ч в този участък, ще има колони и от двете му страни чакащи да влязат в него. Е нормалните държави отдавна да са разширили този път с поне по още една лента във всяка посока. Пропускателната способност на пътя зависи най-вече от ширината му и от скоростта, с която се движат колите. Затова там всички превишават скоростта, а хванати май са се движели с повече от 30 над разрешеното.

70

цункаи те

преди 6 години

защо просто оправдавате стремежа да превърнете кат в печатница за пари с грижа за нашия живот ...вие вдигате глобите дерете народа той се крие и не плаща вие продължавате и обвързвате дори и ходенето до тоалетна с плащанията на кат и пак не ви се получава ,,и най важното-- броя на катастрофите постоянно расте, това е откак боко разбра ,че с глоби може да пълни хазната.Ако някои го е грижа да промени тотално инфраструктурата.Аз имам пет шес *** акта рожба на плиткоумници ама за 2--2,5 млн.км

69

Анонимен

преди 6 години

Принципно във всяка една държава по света, КАТ определя как се шофира, дали се правят нарушения или не, вкл. и дали се шофира с превишена скорост. Всеки знае как е в България и че КАТ не работи. Дразнят и хранилките за глоби на КАТ по хубавите пътища с необосновано ниски ограничения на скоростта.