Не може в страна с пътища като в конго по официална статистика да искаш показатели на средно европейско ниво, просто защото конго не е в ес! Това държавата осъзнава ли го? Лицемери ....
Ами не сте научили българите с манталитета как да карат бе, Йонко. Аз пък казвам, че инструкторите са виновни, че не са си свършили работата и не са научили курсистите си да шофират правилно, щото и те като целокупния български народ са 80% ....
Да, не са виновни джигитите и ***. Институциите са виновни. Институциите ни карат да караме със 130 по междуселски път или да изпреварваме в завой.
хахаха стига де садиата е вниовен нали дори не искам да чета заглавието е показателно че сме *** като нация някоия интситуция ни била виновна че сме лоши шофиори а че институциите ни карат да караме с не съобразена скорост или да си наглеем по навик по магистралите да искаме винаги да сме първи в колоната и да бързаме дори без да има прина запалете си книжките ако наистина има хора дето смятат че някои друг им е виновен че са безотговорни шофиори
Този господин иска, той да управлява всички курсове за придобиване на шофьорска правоспособност за да напълни двете си фирми за подготовка на шофьори. Това му е мечтата от много време. Всичко е пари и той иска да ги лапне.
Докато бавното каране се пропагандира като добродетел, ще има и *** които ще засядат на пътя за да създават ситуации.Трябва да се преследват шофьори които преднамерено създават ситуации.БСП не се наситиха на кръв по пътищата.
То и в БГ 99,9 , особено по Тракия и най- вече турски и румънски тираджии карат на автопилот, ама нещо им е повредено в системата и то не е КАТ!:(
Този е набеден за експерт. Може да е експерт по пиене на ракия със салатка, но не е експерт по темата, за която говори
Прав е, че институциите са виновни за жертвите на пътя, но само за това е прав. За всичко останало не е прав.
Запомнете - в БГ никога никой не е виновен, ама никога. Няма един държавник вкаран в затвора.В Китай разстреляха 28 корумпирани държавни лица за вземане на подкупи.България е заспала зимен сън.
А бе, пушляк, реши все пак на кого искаш да се подмажеш. "Ние нямаме ясни маркировки, карти," "Институциите са виновни за жертвите", след което изведнъж измисли че 95% са по вина на шофьорите. Това беше залегнало в социалистическите закони - каквото и да стане винаги шофьора е виновен заради превишена скорост. Има си хас социалистическатa държава да беше виновна за нещо... А тоя "експерт" (защото минал 2000 км в Испания) още живее в 1980 година.
За да намалеят драстично нарушенията, катастрофите и загиналите, трябва първо да се закрие КАТ. Защо е така не е особено трудно да се сети всеки, даже и повечето от 80-те процента.
Доста глупaво е да се казва катастрофа по вина на водача. Винаги има някаква причина или поредица от причини, които са довели до това водачът да направи катастрофа, като последна брънка във веригата. Превишил скоростта, защо? Почти винаги това е защото няма контрол. Няма и не е имало държава по света, в която правилата да се спазват без да има контрол. Къде е тази статистика в България?
ГЛУПОСТИ, ГЛУПОСТИ и пак ГЛУПОСТИ!!Както от автора на статтията така и на коментиращите.Всички сте хипер-*** и за това ви Оправляват същите *** каквито сте и вие.П.П. Ако някой иска да ми каже че критикувам а не давам решение ще му кажа че не ми пласщат за да давам решения. Който сте избрали той да ви оправя.
Много често някой шофьор прави някаква безумна маневра, спокоен,че никой няма да го санкционира, но като резултат две или повече други коли катастрофират, а виновника си заминава. Идва КАТ и пише акт на някой невинен шофьор и после КАТ вади напълно погрешни статистики. Набеденият за виновен шофьор се чувства с право несправедливо обвинен и започва да кара с много нарушения за компенсация.
95% от катастрофите са заради липсата на контрол от страна на КАТ, които КАТ приписва като вина на водачите. Затова и катастрофите и загиналите са много, никой не се и опитва да отстрани главната причина за катастрофите.
Кога КАТ ще започне да пише истинските причини за катастрофите? Например, поради липса на контрол от страна на КАТ, е превишил разрешената скорост и е станала катастрофа. Друг пример, поради дупка на пътя и т.н. Трети пример, поради пътни знаци и маркировки несъобразени с пътните условия.
Експерт: Институциите са виновни за жертвите по пътя!