Ами като са имали малко нальот, да не са се качвали да летят. Командирът на авиобазата някой го е накарал с пистолет на челото ли да им разпише пилотските лицензи?
До мухахах...реално , в бг, в мирно време, врагове са ни политиците.... нали ???? ...май е време да почнем да се отбраняваме.... ???????
Б.Б. да захване стария занаят..... поне да втрши нещо полезно, и да е по-далече от политиката.... :)))
До руско качествоВ Индия има официално заведено дело срещу МиГ-21 като застрашаващ човешкия живот. Има го в нета.
ВС на Индия от 1971 година насам е загубила 482 изтребителя МиГ съветско и руско производство. Това е разказал военният министър на Индия Аракапарамбил Куриан Ентъни за Agence France Presse. При инцидентите са загинали 171 пилоти (35%), един член на екипажа, осем военнослужещи и 39 мирни жители. Според Ентъни причини за катастрофите са както човешки грешки, така и технически неизправности. По-рано беше съобщено, че през последните 3 години Индия е загубила 33 изтребителя, от които 27 марка МиГ, както и 10 вертолета. В края на март руският посланик в Индия Александър Кадакин заяви, че причи
До Анонимен 49"Нальот" е руска чуждица останала от времето на соца. Т.е. "летатални часове". Реален показател за подготовката на пилотите за действие в бойна обстановка. За НАТО стандарта е 185 часа годишно. Говоря за НАТО а не за посмешиштето БГ. За израелските пилоти реалните часове са над 300 годишно. Е те за това арабите пълнят гащите като се вдигнат във въздуха.
Вземете двигателите му и ги сложете на друг. Само така с трампа, а после се зверете на турци, гърци.
Абе Илияне те асовете имат по 500часа за 25г ти редови каиш си имал 200 за 2 години.Да не си рибар.
Е как да имат летателни часове, като то хеликоптер гори поне 700кг/час. Хубаво се каним да купуваме изтребители, но F-16 гори до 15-20т/час според скоростта и височината. Колко нальот ще имат техните пилоти?
2 години бях радиомехник на хеликоптер като редовен войник 1987-1989 г. в базата в крумово. Имам повече от 200 часа във въздуха. Според мен са изпълнявали упражнение по зависване и кацане имитиращо повредени двигатели. При това упражнение винта се оставя да се развърти от въздушната струя при свободно падане на хеликоптера като в последния момент се обръщат лопатките и хеликоптера каца подобно на самолет. за целта е нужно равно място или писта. Доста е опасно и това го правят само най-опитните
Поредната манипулативна статия. Че нальота на пилотите е смешно малък е вярно но не това е причината. Някак си е гадничко да им се внушава вина която нямат. Причината всички я знаят -строшен опашен винт на руската барака-редовен дефект. На тази височина просто са нямали шанс. Летенето с руска техника си е точно..............руска рулетка.
абсолютни глупости защо им изчисляват часовете от началото на годината а не общите до тук летателни часове .Истината е че наша държава е на ръба в отбраната здравеопазването образованието че всички квалифицирани кадри бягат единствените които остават тук са народните представители да цоцат от народа обаче не е ли тоя дет яде баницата а тоя дет му я дава и това че тези пилоти са загинали защото са останали тук а не са емигрирали трябва да им отдадем заслужената чест .Чест е да си тук,за нас обикн
Поклон пред саможертвата на пилотите, принудени да рискуват живота си в изпълнение на своя дълг, заради плачевното състояние на машините и липсата на средства за покриване *** минималните изисквания за часове полети. Има ли поне един смел журналист да разследва колко струва издръжката на прескъпите возила на управниците, които взимат решения за бюджета на авиационната техника?
Нальот може и да не е българска дума ама и компютър също не е. Като неистово желаете да се смени едната да е българска въпреки че нямате отношение към авиацията то трябва да се сменят и другите. Едната е летателни часове а другата сметнало нали тъй ?
70 godini prahosvame miliardi bg levove, dolari, rubli, evra, liri za izdrajkata na bg armia i neinite voenni mirni igrichki...da se samoizstrebva bg armia...to drehi, obuvki, kolani, shapki, pagoni, mushami, protivogazi, maski, ognestrelni orajia, chikiiki, ogledalca, grebencheta, brasnarski prinadlejnosti, nojichki, pinceti, parkove, gradinki, kazarmi, zastavi, konushni, obori, hangari, pochivni stancii, zilove, tankove, beteeri, artileria, lodki, korabi, samoleti, helikopteri, akademii, kilii
Загиналите пилоти имали малък нальот до катастрофата