56

СатаНАТО

преди 5 години

Ами като са имали малко нальот, да не са се качвали да летят. Командирът на авиобазата някой го е накарал с пистолет на челото ли да им разпише пилотските лицензи?

55

Тра ла ла

преди 5 години

До мухахахкаква е връзката с МиГ 21.Вертолет подържан тук, ако има проблем той не е руски,

54

военен

преди 5 години

До мухахах...реално , в бг, в мирно време, врагове са ни политиците.... нали ???? ...май е време да почнем да се отбраняваме.... ???????

53

Анонимен

преди 5 години

А ние си избрахме за президент пилот.Сега стана ясно че пилотите са неподготвени.

52

СТРЪНДЖАТА

преди 5 години

Б.Б. да захване стария занаят..... поне да втрши нещо полезно, и да е по-далече от политиката.... :)))

51

мухахах

преди 5 години

До руско качествоВ Индия има официално заведено дело срещу МиГ-21 като застрашаващ човешкия живот. Има го в нета.

50

руско качество

преди 5 години

ВС на Индия от 1971 година насам е загубила 482 изтребителя МиГ съветско и руско производство. Това е разказал военният министър на Индия Аракапарамбил Куриан Ентъни за Agence France Presse. При инцидентите са загинали 171 пилоти (35%), един член на екипажа, осем военнослужещи и 39 мирни жители. Според Ентъни причини за катастрофите са както човешки грешки, така и технически неизправности. По-рано беше съобщено, че през последните 3 години Индия е загубила 33 изтребителя, от които 27 марка МиГ, както и 10 вертолета. В края на март руският посланик в Индия Александър Кадакин заяви, че причи

49

мухахах

преди 5 години

До Анонимен 49"Нальот" е руска чуждица останала от времето на соца. Т.е. "летатални часове". Реален показател за подготовката на пилотите за действие в бойна обстановка. За НАТО стандарта е 185 часа годишно. Говоря за НАТО а не за посмешиштето БГ. За израелските пилоти реалните часове са над 300 годишно. Е те за това арабите пълнят гащите като се вдигнат във въздуха.

48

Анонимен

преди 5 години

Какво значи нальот? Това трябва да е някакъв путлеристки термин.

47

Анонимен

преди 5 години

Вземете двигателите му и ги сложете на друг. Само така с трампа, а после се зверете на турци, гърци.

46

шматка

преди 5 години

Абе Илияне те асовете имат по 500часа за 25г ти редови каиш си имал 200 за 2 години.Да не си рибар.

45

Анонимен

преди 5 години

Е как да имат летателни часове, като то хеликоптер гори поне 700кг/час. Хубаво се каним да купуваме изтребители, но F-16 гори до 15-20т/час според скоростта и височината. Колко нальот ще имат техните пилоти?

44

Илиян

преди 5 години

2 години бях радиомехник на хеликоптер като редовен войник 1987-1989 г. в базата в крумово. Имам повече от 200 часа във въздуха. Според мен са изпълнявали упражнение по зависване и кацане имитиращо повредени двигатели. При това упражнение винта се оставя да се развърти от въздушната струя при свободно падане на хеликоптера като в последния момент се обръщат лопатките и хеликоптера каца подобно на самолет. за целта е нужно равно място или писта. Доста е опасно и това го правят само най-опитните

43

мухахах

преди 5 години

Поредната манипулативна статия. Че нальота на пилотите е смешно малък е вярно но не това е причината. Някак си е гадничко да им се внушава вина която нямат. Причината всички я знаят -строшен опашен винт на руската барака-редовен дефект. На тази височина просто са нямали шанс. Летенето с руска техника си е точно..............руска рулетка.

42

Анонимен

преди 5 години

абсолютни глупости защо им изчисляват часовете от началото на годината а не общите до тук летателни часове .Истината е че наша държава е на ръба в отбраната здравеопазването образованието че всички квалифицирани кадри бягат единствените които остават тук са народните представители да цоцат от народа обаче не е ли тоя дет яде баницата а тоя дет му я дава и това че тези пилоти са загинали защото са останали тук а не са емигрирали трябва да им отдадем заслужената чест .Чест е да си тук,за нас обикн

41

толкова е тъжно

преди 5 години

Поклон пред саможертвата на пилотите, принудени да рискуват живота си в изпълнение на своя дълг, заради плачевното състояние на машините и липсата на средства за покриване *** минималните изисквания за часове полети. Има ли поне един смел журналист да разследва колко струва издръжката на прескъпите возила на управниците, които взимат решения за бюджета на авиационната техника?

40

Анонимен

преди 5 години

До 28Имам предложение дъртьоо да е заменим с "пияндур"

39

До недоумяващите

преди 5 години

Нальот може и да не е българска дума ама и компютър също не е. Като неистово желаете да се смени едната да е българска въпреки че нямате отношение към авиацията то трябва да се сменят и другите. Едната е летателни часове а другата сметнало нали тъй ?

38

Анонимен

преди 5 години

Пестене от командировачните. Ето го и резултата.

37

halostnipa

преди 5 години

70 godini prahosvame miliardi bg levove, dolari, rubli, evra, liri za izdrajkata na bg armia i neinite voenni mirni igrichki...da se samoizstrebva bg armia...to drehi, obuvki, kolani, shapki, pagoni, mushami, protivogazi, maski, ognestrelni orajia, chikiiki, ogledalca, grebencheta, brasnarski prinadlejnosti, nojichki, pinceti, parkove, gradinki, kazarmi, zastavi, konushni, obori, hangari, pochivni stancii, zilove, tankove, beteeri, artileria, lodki, korabi, samoleti, helikopteri, akademii, kilii