30

Анонимен

преди 5 години

Хубаво де, като е стара руската техника, нали купиха "Кугъри"? Милиони дадоха, къде ръждясват сега?!

29

Боби

преди 5 години

До ж 23Да си говорим за статикаСемейството Ми-8 от което директно произлизат още две семейства на амфибиите Ми-14 и на бойните хеликоптери Ми-24/25/35 се произвежда от 1967 година. Само транспортните хеликоптери в горе долу 3 поколения(Ми-8/Ми-17/Ми-171) са произведени в над 17 000 бройки като вертолетите летят от Полюс до Полюс и от морското равнище до Хималаите.Наследник Ми-38 не може да се наложи защото Ми-171 произвеждан със съвременни технологии е относително евтин и доказано надежден

28

Анонимен

преди 5 години

Каракачанов подаде ли оставката ?До кога ще избиват български военни със стара руска техника,вие бихте ли карали Москвич на 30 години ???????????

27

НАЙ-ВЕРОЯТНО

преди 5 години

е умора на материал, или липса на смазка в механизмите. Може да е грешка на техниците, може да е слабост на организацията на профилактичните прегледи за откриване на микро пукнатини

26

Ремонт

преди 5 години

Бил минал ремонт 2016г ... афе братчед такива машини се проверябат 2-ти в годината. Ама мали няма пари, карай може да затриете 2 живота.Скапана държава

25

Анонимен

преди 5 години

Щом нямало да изпълняват сложни управления след 3 нальотни часа за какво въобще са го дигнали в въздуха да лети таз машина след ремонт кат след всеки ремонт на всеки нальотен час трябва да се провери тя докат придобие експлоатационен сертификат,а може повече време с проверки в зависимост за какъв ремонт е отправен и извършен съответно по норми за технически прегледи и заменки на части,детайли,системи,блокове,връзки,още повече че машината е предишен модел и за нея има утвърдени норми инструкции.

24

АВАРИИ СТАВАТ

преди 5 години

по целия свят, ама ПОЧЕСТО с техника, която е стара и не се ремонтира добре поради лиса на средства. ПРОФИЛАКТИКАТА НЕ Е достатъчно подробна , а през пръсти.

23

Анонимен

преди 5 години

Крайно време е да ги бракуват тия съветски хеликоптери.Бог да ги прости момчетата.

22

ж

преди 5 години

За съжаление причината е ненадеждната руска техника, статистиката го доказва.

21

Анонимен

преди 5 години

А Шкембето няма ли да понесе политическата отговорност.Или в Тикволандия такива неща са непознати.

20

Анонимен

преди 5 години

Моме, едно заглавие не можеш да напишеш правилно! Има опашата лъжа, но няма опашат винт, а "опашен".

19

Анонимен

преди 5 години

Не е ли минал технически преглед преди полета?

18

Анонимен

преди 5 години

В Япония министърът на транспорта си подава оставката ако сумарното годишно закъснение на влаковете надвиши 3минути!!! Колко военни пилоти и колко хеликоптера трябва да загубим, че българският военен министър да подаде оставка?

17

Nalbant Draganov

преди 5 години

E, krib, ban, bsk, orajeinite, farma, partiinite vi clubove, petrolni, tutunevi, rozovi, zlatni, zinkovi, bentonitovi, porzelanovi, gipsovi, cementovi, azotni, stroitelni firmi, sodeni, asfaltovi, mramorni, firmite za prodajbi i naem na bg imoti, turisticheskite operatori, plajnite diskoteki, kazinata, igralnite zali na turisticheskata ministarka Angelkova i turisticheskia bransh ot bg ikonomika da vi kupuvat sega eftini reservni chasti i rezevni eftini piloti ot sasednite darjavi...

16

Боби

преди 5 години

До Да добавя 7Експерте разбираш ли какви глупости ПЛЕЩИШ???В опашката лагерите на вала на опашния винт не са един и дваМисля че са 6 броя ако е вярна схемата която съм гледалЛагерите се ГРЕСИРАТНе се смазват с маслоако да приеме че лагерът остане без грес датчикът(а те са 2 за стружки и за температура) ще проглушат ушите на екипажаОсвен това всички тези механични системи са проектирани да работят поне 30мин след бойни повреди вкл загуба на маслото в редукторната кутияВажи за всички верто

15

Анонимен

преди 5 години

Оставката бе шеббек, оставката си дай, то е ясно като бял ден, че е техническа повреда!!!

14

Анонимен

преди 5 години

Ако са били полски части, какво искаш повече ?

13

Анонимен

преди 5 години

Като лапате парите да бяхте се замислили да отделите някой лев и за поддръжка на техниката а не само да го пиши във тефтера

12

Анонимен

преди 5 години

Баце да купи москвичи на старо. То си е като малък танк, липсва му само оръдие, а като аварира на първия баир... е, може да върви и с бутане!

11

Анонимен

преди 5 години

Вече никой няма да иска да служи в такава армия. В мирно преходно време след 1989 г. жертвите са повече от балканските войни.