Един военен пилот си го каза много точно момчето преди години по телевизията - авиацията си е рисков спорт. Авиационната техника винаги може да те изненада, колкото и да е нова. Едно време Конкорда беше супер нов като се сгромоляса, или много малко употребяван да го кажем.
Ехх експертииПреди да се излагате в ЕФИР поне проверете в Википедия а?за СССР/РФ всичките са Ми-8 с разни допълнителни индексиза експортМи-8 - версии преди АфганистанМи-17 - Височинен вариант на Ми-8 конструктивно има различия(минимални) с отчетен опита от АфганистанМи-171 Съвременна версия със стъклена кабина и широко ползване на композитни материалиМи-9 Команден вариант на Ми-8 не се произвеждаМи-14 АмфибияМи-24/25(експ)/35 Семейство Ударни вертолети създадени въз основа на Ми-8
До Анонимен 3Ако след 1944-та не беше избит елитът, нямаше да се налага да се задава този въпрос!
Каква отговорност трябва да поема някой.Катастрофи се случват навсякъде.Някой е сгрешил и за това е станало но не греши само който не работи.
Техниката е супер стара. В САЩ и Русия също имат техника на над 30 години, но се поддържа както трябва. А тук пари няма. Няма защото за Армията пари все няма а малкото които има се разхищават. Краде се от редник до генерал.
До АнонименДа не си бил у Македонските ввс?Ми-17 и Ми-24 са две ко0ренно различни машини първото е транспортна машина второто ударно десантна.Ми-17 е експортен вариант на Ми-8 за стрраните от Варшавският договоро навремето.
Тези пилоти са спасявали хора по наводнения и пожари .....и сега при поредната тренировка си заминават .......Светла им памет !!!!
Бил съм във ВВС преди 30 години. Още тогава се летеше на Ми 24. Това Ми 17 сигурно е щайга от 50те години?
До АнонименНа тиквата вертолета сигурно се преглежда щателно от 200 човека екип на всеки 2 часа и се трошат 500 мил. ежеседмично...
Как пък не се случи тоя сакътлък докато Тиквата е бил на борда.Жалко но а дано следващият път.
Само гледайте сега как всичките отговорни такива катастрофи да не се случват как ще се надпреварват да изказват съболезнования.
Бог да ги прости загиналитеако нямаше хеликоптер, нямаше да паднат и да загинатето защо Марешки е прав, не бива да се купуват нови самолети, защото пак ще падне и ще се претрепе някой
От Министерството на отбраната изказват съболезнования на близките на загиналите при изпълнение на служебния си дълг.По-рано и премиерът Бойко Борисов изрази съболезнования на семействата и близките на загиналите двама военни пилоти..А отговорност кога ще поемат?
Състоянието на бордния техник от падналия вертолет - стабилно