17

7

преди 5 години

Не ни е виновен ЕС. Преди години имахме Комитет по Стандартизация и Метрология. Който проверяваше съотношение количество , качество. И сега има ама....... някой го контролира според мен и то специално за горивата.

16

Анонимен

преди 5 години

Все ЕС трябва да ви оправя бакиите, които идват от Русия. Обаче за неадекватните, виновен е точно ЕС.

15

Анонимен

преди 5 години

Като заредя нафта в Австрия и Германия колата ми почва да харчи 1 литър по-малко и да върви много по-добре.В БГ най-лошата нафта е в Лукойл, от тоя бълвоч зареждат и Петрол имам съмнения и за ОМВ.

14

Анонимен

преди 5 години

До Друг бензинджиябих, ако имам пари за такъв автомобил брато

13

Анонимен

преди 5 години

щото пък няма да излъжат за резултатите в тая онлайн платформа...

12

Шофьор

преди 5 години

До d Разбира се по работата на двигателя.И да най-чисто и тихо работи с "авиационен дизел".И количеството е точно, щото заради посочените от мен неща ги спукват от проверки, по нареждане на КАРТЕЛА. Вие си зареждайте от КАРТЕЛА със 7% по-малко гориво, а ние глупавите ще си караме с ЕКО.А да не забравя има и отстъпки от цената на литър, които са реално направени върху количеството гориво.

11

Друг бензинджия

преди 5 години

По-добре евродепутатите от ГЕРБ Емил Радев и Андрей Новаков да криминализират некачественото гориво в България.

10

Анонимен

преди 5 години

Горивата ни не са чак толкова зле в интерес на истината колкото и да мрънкате. Зареждам на Ром петрол, Еко или Марешки. За бензин говоря. Разлика почти не намирам нито в работата на двигателя, нито в разхода. В Сърбия и Хърватия горивата са по-зле и са по-скъпи. А ако не плащате в местна валута, а в евро се пригответе да ви отрежат главата от кръста. В Хърватска щяхме да се бием миналата година с бензинджията. Викам му да ми налее за 20 евро бензин и той ми налива 11 л. Мошеници големи са!

9

d

преди 5 години

И как го разбра , по рекламите които еко правят за "авиационен дизел" . Няма такива шарани . Единствено шел обявяват онлайн резултати на горивото . Иначе всички зареждат от бургаската рафинерия , другото е въпрос на добавки

8

от Мюнхен

преди 5 години

Само не разбрах колегата от Мюнхен какво чисти, като се прибере от почивка? Трибуквието ли, ушите ли или нещо друго?А за самолетни билети не е ли чувал, че се прави на хамав да се прибира с кола и да бие 20+ часа път и да дава една камара пари само за винетки, тол такси и за гориво. Само в едната посока пътя с кола ти е около 200 евро. Миналия мецец си ходих до БГ със самолет от Меминген в едната посока 17 евро в обратна 25 евро. В БГ вземам кола под наем или на някой приятел.

7

Друг бензинджия

преди 5 години

Така е като на пазара има избелено и мешано гориво, че и бъркоч. Ама икономическа полиция спи и няма кой да ги спре.

6

Друг бензинджия

преди 5 години

На който не му харесва горивото да си кара електромобил на зелен ток.

5

Шофьор

преди 5 години

Лукойл са ***, ОМВ са продадени на Газпром и са Газпром,Петрол са некаква неясна бира,Марешки са нискокачествен Полисан.И какво остава Еко на гърците, които поне за югозапада вкарват по некоя малка цистерна(млекарка) качествео гориво.Не лъжат и с количеството, като Лукойл.

4

Европеец

преди 5 години

До АнонименСтария трошляк като излезе извън България се подмладява, *** Златево,серно съединение от Менделеевата таблица! А защо руснаците не карат Лада?

3

Психодиспансер

преди 5 години

Лукойл как аджеба ще я разреши тая работа ? Валко Златев да не би да спи ? Това може да се промени само с 40- 50 000 пред парламента. От дивана не става

2

Анонимен

преди 5 години

Така ли не разбрахте ,че ни приеха в ЕС ,за да си пласират буклуците при нас !Включително и старите трошляци !

1

Безанджията

преди 5 години

Тра...ла...ла....!!!Все на тая България някой или нещо и пречи?!.Горивата в България са ужасниНяма никъкъв контрол на качеството на горивата.Голямо чистене пада след като се пребера от почивка от България в Мюнхен.