29

До нормалния 21 дни

преди 5 години

Е кое му е нормалното да се прибираш точно на 21 дни ,моряците да не се прибират през 21 дни?Да оставиш камиона някъде по пътя без да си стигнал крайната точка ,е за какво е тръгнал,колко камандировачни ще получи и каква е гаранцията,че ще намери лицензирани паркинги на 21-я ден.Превозва стока за милиони и да я остави ей така,ако смяната му закъснее.Айде стига глупости!

28

Анонимен

преди 5 години

Бг чорбаджиите разправят, че до Португалия 3 седмици не стигали. И има папагали им вярват. Такива дето явно от наше село не са се показали:))

27

Анонимен

преди 5 години

"проблема е в задължителното връщане в страната"---------Напълно нормално е на 3 седмици път да се прибереш в страната, където живееш и да си видиш семейството. От какъв зор да стои с месеци в чужбина, за да може чорбаджията да подбива цени ли. Нормален курс до Западна Европа и обратно е седмица-10 дни. Всичко останало е далавера на гърба на шофьора.

26

Анонимен

преди 5 години

Ами ще има още проекти като тоя на макарона в отговор на брекзита но това е спекулация и колко е вярна незнам. Но пък докато ЕС спи Китай и Русия не.

25

Анонимен

преди 5 години

Продължение от 23...никой не ги задължава да се прибират шофьорите у домът си бе, задължават ги да преспиват в хотели които да платят собствениците, какви самолети какви глупости тълкуват в България, как така ще се прибира у дома шофьора за 45 часовата почивка, така ви будалкат висшестоящите, че ви правят на ***'ймуни,, спрете се бе не виждате ли, че станахте за смях, ако нещо в закона беше нередно първо западните шофьорите биха спретнали протест ВЕДНАГА ! Това да ви е ясно, законът е перфектен !

24

Анонимен

преди 5 години

До Калеко Алеко, проблема не е в заплащането проблема е в задължителното връщане в страната!

23

Анонимен

преди 5 години

колкото и да протестират превозвачите на Макрон не му пука. А превозвачите за да нямат загуби да си планират логистиката така, че шофьорите им да се прибират през определен период от време. Не е невъзможно но се иска ум малко по-голям от този необходим за селски тарикат който само мисли как да прекара шофьорите си.

22

Анонимен

преди 5 години

Изобщо в България знаете ли какво означава законът"Макрон" ? Той е в полза на шофьорите бе,какво ги баламосвате в България,този закон задължава собствениците на камиони да плащат хотелите при 45 часовата задължителна почивка, да спят на "бели чаршафи" хората, да си починат по-добре след дългите преходи на шофиране ! Какво лошо виждат в България в закона той е в полза на работниците /шофьорите/, а удря в джоба частника който не се интересува от труда на хората и ги превръща в роби...жалка нация !

21

Анонимен

преди 5 години

Колко са жалки управляващите, те горките фанфари надуха на аерогарата. Кото преспаха, прочетоха и осмислиха видяха, че пак са прецакани. Ами това са им възможностите.

20

Константин

преди 5 години

По принцип от Европа искат да се спазват някакви правила. А нашите превозвачи искат шофьорите да работят без почивка и да спят в кабините на камионите. Това със санитарните условия и охраняемите паркинги е правилно, също и спазването на времената за почивки и работа и нормалното заплащане на труда. Иначе за прибирането в държавата не е правилно според мен.

19

Анонимен

преди 5 години

Принципно дали човек ще се прибира, трябва да е негово желание. Разбиването на принципа е от нормите които ги карат да изпълняват, ако шофьор Х си взима парите за него си , ще си работи колкото той реши и ще се прибира когато той реши. Но нашите превозвачи ( да се чете фирмите) искат хората да работят с по 2 карти по 16 часа на ден, да живеят като скотове по камионите и да им дават БГ заплати.Спомням си зимата нашенеца където го снимаха да си топли боба на туристическо котлонче.

18

Анонимен

преди 5 години

Транспортните фирми гонят сама печалба.Нормално ли е да живееш и работиш няколко месеца в кабина на шофьора?Много ще се охарчат ако шофьорите се прибират със самолети за почивките.В момента се прикрива една жестока експлоатация на хората.

17

Анонимен

преди 5 години

До МорскиНароде,нали искаше в ЕС!А?На ви ЕСа ти в Азия ли искаш бе ушaнко? Заминавай да караш Краз из необятните сибирски блата.

16

Калеко Алеко

преди 5 години

До Анонимен ... Е все трябва да се почне от някъде, все пак тираджиите са тези които са постоянно по пътищата на Европа и са поставени при неравностойно положение спрямо колегите си в Европа ... !!!

15

Анонимен

преди 5 години

Да го докараме до край тогава- за един и същ труд- еднакви пари или поне абсолютен европейски минимум! Нали така? А то сега само шофьорите... и що само шофьорите?

14

Калеко Алеко

преди 5 години

Като цяло "Планът Макрон" не е с лош замисъл, и иска да изравни условията на труд, както и заплащането на нашите тираджии с колегите им от Запада. Друг е въпросът че това ще принуди работодателите с транспортни фирми, да плащат и по-високи заплати, и по-високи осигуровки, и да предлагат по-добри условия за труд на шофьрите, така че вместо да ривете по форумите се замислете какво точно искате, от една страна се жалвате че сте с нисък стандарт, а от друга се притеснявате за парсата работодателите

13

българинa

преди 5 години

Гледам на 10-анономен , някой червен по-ми-яр му е сложил минус, че не е съгласен ?!?! Какво , нима не вярно , че БКП забрани частните камиони и съсипа всичко , има хора , които помнят !!!!!!

12

Морски

преди 5 години

Народе,нали искаше в ЕС!А?На ви ЕС,ще търпите,ще страдате но ще мълчите,защо протестирате,нали сте в ЕС.

11

не става с дъмпинг

преди 5 години

МИЛИОНЕРИТЕ СОБСТВЕНИЦИ, КОИТО ИСКАТ САМО ДА ПОДБИВАТ ЦЕНИТЕ НА ЕВРОПЕЙЦИТЕ С НИСКИ ЗАПЛАТИ И КОМАНДИРОВЪЧНИ, И МИЗЕРСТВАНЕ НА РАБОТНИЦИТЕ ИМ ПО ПЪТИЩАТА? ДА СТОЯТ С МЕСЕЦИ ВЪТРЕ ИЗ ЕВРОПА, ДА ПРАВЯТ ДЪМПИНГ И ДА ПЪЛНЯТ ДЖОБОВЕ? И РАЗНИ ЛОБИСТИ ТУК ДА ПОДКРЕПЯТ ВСИЧКО ТОВА - ЕВРОПЕЙЦИ НА ПРИКАЗКИ САМО, МАЙ?

10

Анонимен

преди 5 години

Бях на 7-8 години когато ПО ЗАПОВЕД ОТ МОСКВА , БКП НАСИЛСТВЕНО НАЦИОНАЛИЗИРА ЧАСТНИТЕ КАМИОНИ.И ДО ДНЕС В ТОЯ БРАНШ НЯМА РЕД. Постоянно измишльотини, корупция бюрокрация.