До Анонимев Като чета имам чувството,че насила карат камиони. Иначе слагаме перденца,задължително табелка с името на предният прозорец,радиостанции с големи антени и т.н.,но не можем да връщаме назад,но пък сме най-активни по форумите!
Не им изнася на чорбаджиите. В Испания е пълно е бг шофиори и карат за 1700 Евро а Испанец не се качва за по малко от 2500 станали са за смях от бг шофьорите. *** народ сме проста държава.
Неграмотни и посредсвени министри и евродепутати я свършиха, като "Кучето на нивата"! Обзалагам се, че проекта за директивата се разнася между европарламента и министерство на траспорта поне от една година, но никой не е разбрал какво готвят за БГ превозвачите! В последния момент някой е попрочел това-онова и изпищяха! Голяма борба, голяма битка! Накрая... "Наш Гюро държи здраво мечката, да не избяга"! Интересно е този Андрей Някойси от транспортната комисия на ЕП, дали изобщо знае ханглийски
Говорите за 2000 евро че взема българският тираджия но няма такава заплата. Командировките са 60 евро на ден което е1830 евро заплата 400 лв които в много фирми не ги получаваш а има и такива които ти отддържат и осигуровките. Държавата се управлява от тях.
Кое буди недоумение в Макроновите постулати ? Причината е ясно-прозаична. - да сме по-бедни от сега и наколене, да мислим само за оцеляване и НИКАКВО развитие нито интелектуално , нито материално.Лично мнение : На мен такъв ЕС не ми е необходим . Неискам да се обезличаваме , като нация.
Ами като Ви се спи на бели чаршафи всяка вечер разнасяйте банички и боза в БГ така всяка вечер ще се прибирате.*** и Пульо станаха шофьори и сега реват като магарица за ***.Спял в кабината по 3 месеца искал европейска заплата.Ами някой на сила ли ви е накарал да спите в кабините ***.Някой насила ли ви накара да ставате международни шофьори.Що не си седете по селата и да пасете овцете ами само блеете тука.
Чета за Кауфланд. Ми там основно са български стоки. Мениджмънта и управата са българи. Стоката е с българско ДДС, та не знам какви претенции имат някои.
На им изнася на нашите изедници. Плащат осигуровки на мин заплата, смачкват работника и си тъпчат гушите. Вчера един гений изцепи, че 3 седмици не му стигали за курс до Португалия. Ние , които пътуваме из Европа просто вдигнахме ръце. Лошото е че неграмотните им вярват. До Швейцария се стига за 22-24 часа с почивки по 20-30 мин на всеки 2-3 часа. Тея кого кръщават???
Трябваше честно да кажат големите страни, че искат част от този бизнес щото вече имат доста африканци за интегриране. И да се разберем кой какво взима и да е ясно, а сега почнаха подло, по килифарски да сучат- не се къпели шофьорите, не си почивали- дрън дрън ярина. Кога ли ние ще си харесаме да сглобяваме коли, примерно, и ще прокараме регулация, че във всяка държава членка трябва да има завод щото нашето население се изнася като няма технологична работа....
Като не разбират от бизнес и не могат да го управляват да фалират!За шофьорите има достатъчно работа в европейските фирми с нормални условия на труд и заплати. Достатъчно е да спре дъмпинга, който нашите далавераджии правят.
Ей, не наяли се!В западна Европа плащат нормални заплати на шофьорите, вие си прибирате разликата в джоба и сте недоволни. Каква работа има камион 3 седмици извън България. Или искате да сте превозвачи там, но с български лиценз, да не плащате. Бива наглост ама вашата...В същото време автобусните босове искат обратното, да не се допускат превозвачи в БГ без български лиценз. Вземете се разберете.
До Анонимен 26.Я погледни на картата колко е далече Словения от Австрия, Италия и Франция. Погледни колко е далече Чехия от Германия и Австрия. После погледни колко е далече България и ще ти светне колко струва на български превозвач да си прибира камиона в България и колко струва на чешки, словашки, полски или словенски превозвач същото. Да не говорим за Франция или Германия - те са на самите маршрути, така че за тях прибирането в страната има нулева цена. За Българския превозвач не е същото.
Българските транспортни фирми се управляват от престъпници. Няма нито един шофьор на ТИР, който да бива осигуряван на реално възнаграждение.Нещо повече,...българските транспортни фирми мамят своите служители. Те не изплащат изработеното възнаграждение на техните служители.Проверете в интернет фирмата "Ем Джи 05" ЕООД и Куултранс ООД. Повечето транспортни фирми в България процедират точно като тези двете.Нормално би било, цивилизована Европа да затвори вратите за фирми от България.
Няма ли да се загрижат за несправедливото положение на българските работници на Кауфланд, и други западни фирми, които в България плащат на работниците си десетина пъти по-малко отколкото плащат за същата работа на работниците в собствената си страна? Как така се сетиха точно за шофьорите, а за другите през ум не им минава?
Хайде вече стига с тези превозвачи. Собствениците им да спазват европейските норми , както го правят и колегите им от Европа. Също така и да осветлят доходите на шофьорите си. Стига с дребни тарикатщини и претенции за големи печалби без спазване на елементарни човешки права и заплащане.Който не му харесва- пазарът е свободен и голям, спасение дебне от всякъде.
Не пирова победа, а прецакване за родните тираджии