21

Аз

преди 3 години

Шевролета от 59 беше направен от тиникя от консервни кутии копие целия се гъне това не е камарина 3 мм.

20

МероА

преди 5 години

До АнонименЕ точно де, държи колата да не се обърне със задницата напред!

19

МероА

преди 5 години

До ВладиславЕ точно де, държи колата да не се обърне със задницата напред!

18

Владислав

преди 5 години

Абе уж поназнайвам нещо за автомобилите ама ESP не значи ли "електронна стабилизираща програма"? Демек държи колата в що годе прав път при поднасяне! Какво обръщане какви 5лв?! И също така ESP е и защита от пробуксуване.

17

Автопилот

преди 5 години

Засега при тесла с продадени 250 000 коли има 8 загинали общо от които 3 само с автопилот. Това е 4 пъти по малко поне от другите коли. Ако имате възможност не пестете от системи за автоматично спиране и тн! Спасяват животи!

16

Павката

преди 5 години

А защо производителите умишлено бавят въвеждане на иновациите в новите модели? Дали не е защото имат много стари *** за чистене ?Коя година беше наложена навигацията и климатика масово?Колко години трябваше за да сложат esp навсякъде....

15

Хм

преди 5 години

При челен удар сте с огромно предимство ако сте в по тежката кола понеже ще избутате по леката назад - вашото лично ускорение ще е много по малко от това на колата която първо ще спре и после ще тръгне и назад... Мозъка би издържал до 40Г. моментно ускорение. Нагоре вече приключват нещата.

14

Хм

преди 5 години

Ако ви е мил живота не карайте кола по-малка от размера и тежеста на пасат и по-стара от 2005 година. Или просто не карайте бързо и имайте предвид, че се движите по много тънък лед.

13

Hm

преди 5 години

Тежеста на колата е според физиката първото най-важно нещо за това дали ще ти се счупи врата и мозъка ти ще се деформира... Купето на смарт остава здраво и при много силен удар, но ускорението на тялото е смъртоносно при удар в тежка кола или много бързо в неподвижна преграда

12

АПОКАЛИПСИСА

преди 5 години

Скъпи приятели , благодаря Ви за положителната оценка !!! Благодаря :) :) :) Почит и уважение !!!!

11

Смях

преди 5 години

Няма мит при безапосността, ами всеки шофьор сам си прави. Това как управляваш и се движил зависи само от теб, без значение дали си в Luxus л500 или в Лада. Ние нали сме по простичък народ и като се качим в джиБ и се мислим за безсмъртнни. Шофьора прави колата а не обратното.

10

Анонимен

преди 5 години

Измамно е усещането за сигурност в автомобилите! Удар със 80 и всичко е на мекица. Двигателят е наполовина в купето. Всеки трябва да си познава машината. И да мисли светкавично при критични ситуации. Нека не караме колите си в критични режими.

9

пфф

преди 5 години

Оставете хората да си карат какво си сметнат за добре.Защо, някой трябва да си налага мнението над другия, от къде на къде ? На мен любимите ми коли са Голф1, 2, 7. Пасат2,4,7.Аудита всякакви, бмв-та всякакви и Мерцедеси без малките и Ц класитеКойто го е страх от мечки не ходи в гората, мен безопасността на автомобила ми е последна грижа.Е естествено не бих се качил на някой Смарт по балканските завои, но горе-долу е така.

8

АПОКАЛИПСИСА

преди 5 години

Аз си карам големия джип , спазвам правилата за движение по пътищата и нямам проблемите на " състезателите " и нерваците !!!! БЪРЗАЙ БАВНО !!! Пазете се сами , така имате по-голям шанс да оцелеете в диващината на пътя и живота !!!!

7

до 6

преди 5 години

...именно поднасянето е честа причина за преобръщане. Иначе за редакторите си прав.

6

Ревльо

преди 5 години

Колко смели са били нашите дядовци - да карат москвичи. Това си е чисто самоубийство - с такъв тоооолкова опасен автомобил.

5

Анонимен

преди 5 години

"Споменатата вече ESP пречи на колата да се преобърне" - тотална глупост!ESP - електорнна стабилизираща програма. Помага на автомобила да запази треакторията си, тоест да не поднася. Това няма нищо общо с преобръщането .... ползвайте редактори, които поне малко отбират, от това, което пишат.

4

Така е

преди 5 години

Американците са глупави и от край време се возят на огромни мощни коли.А ние понеже сме по бедни караме малки коли, ама искаме да се безопосни като големите. Извод: Големината има значение. И жените го знаят.

3

Mitaka

преди 5 години

Един колега ходи на курс по безопасно каране в немския автомибилен клуб ADAC Изводът категорично, че колкото по-нова една кола - толкова по-добре. Всяка следваща година има повече системи за безопастност, които в опасен случай може много да помогнат.Слеващото е колата е да има голямо разстояние между осите - това помага за стабилност при завъртане при определени ситуации. В опасна ситуация се натиска спирачка и съединител до край с пълна сила.Това не идва естествено и може да се тренира

2

хаха

преди 5 години

вижте как на новите коли им се мачка предницата, а на старите предницата си е почти здрава просто мотора е на задната седалка отишъл ама тва се оправя лесно !