20

Пешо

преди 5 години

Колко мегавата са необходими за зареждането, ежедневно, на всички тези електромобили??? От къде идва електроенергията? Идва предимо от ТЕЦ-ове на въглища.... Мнооого екологично, чудесно! 2K

19

ГЛАС ОТ БЕЗДНАТА

преди 5 години

А как стой въпроса с тежкотоварните камиони.Нещо трудно си представям камион с бруто тегло 60 тона да е електромобил,а има и по-тежки.Може и най-обикновен 30-40 тонен камион, говоря за бруто тегло или пък обикновен бетоновоз

18

Опасни евростандарти

преди 5 години

Застрашени са всички домашни животни и птици.Наркоманите на власт в Брюксел чрез нагло престъпни Евростандарти принудиха бизнеса д а внедри тежко вредни дигитално терористични средства с които могат д а разболяват целенасочени вкл със AIDS милиони птици,крави,прасенца,хора ..През 2012 в Одеса и Киев засякохме извънземни зародиши в яйца по евростандарт..През 2014 може д а видите обсебени от извънземни масови убиици как убиват в Сирия и Украйна

17

ГАсете фаровете

преди 5 години

НАГЛИ НАРКОМАНИ НА власт в ЕВро съюза чрез НОВИ НАГЛО ПРЕСТЪПНИ СТАНДАРТИ ЗАстрашиха живота на планетата.Стотици милиони автомобили снабдени с бели видоковредни радиоактивни скенери увреждат тежко денем и нощем земята. Престъпниците превърнаха всички водачи на МПС в опасни вредители чрез принуждаване д а облъчват земята денем с включени фарове вкл против мъгла.

16

JJIvanov warning

преди 5 години

Засега ВСИЧКИ Е- Мобили са НЕДОПУСТИМИ ЗА ДВИЖЕНИЕ ПО ПЪТИЩАТА.ИМАт инсталирани високо вредни скенери /вместо доказано безвредни традиционни фарове и веч е увреждат ТЕЖКО НЕЛЕЧИМО НАШАТА ЗЕМЯ>В Огромните тежко увредени обеми от бели високо вредни радиоактивни фарове с е настаняват облаци остро токсични канцерогенни газове. преди БИОСФЕРАТА ГИ ЧИСТЕШЕ ЗА БРОЕНИ МИНУТИ.

15

Анонимен

преди 5 години

Нищо зелено няма в електромобилите. Този ток да не идва от въздуха? Брутален скок на цените на тока и опустошена околна среда от батериите ще е резултатът...

14

1

преди 5 години

всичко това е насилвано. Една част от така нареченото "нарастване" сигурно е в Германия където се опитват да убият дизела насила. Ел. колите ще умрат по естествен път защото са недъгави.

13

Анонимен

преди 5 години

до 15производството на обикновени автомобили изисква абсолютно същите ресурси като ел автомобила,разликата е че при ел авт. движението не е свързано с вредни емисии но производството на батерията да,при обикновените също се сменя акумулатор има вредни емисии ,пушеци и др,както и масла филтри,ремъци,ролки,катализатори,гърнета,антифриз,така,че консумативите и горивото мисля нанасят много по-голяма щета и то директно на околната среда около автомобила,докато при електр. говорим за индиректна вреда

12

Анонимен

преди 5 години

До Hafen die WahrheitНали баце ще ти прокопа тунел през петрохан а вие по стария *** с бутане!

11

Hafen die Wahrheit

преди 5 години

Ако тръгнеш да катериш Петрохан през зимата- отопление в купето, чистачки, фарове, подгряване на задно стъкло, радио и т.н.- всичко това е консуматори. Ако закъсаш, не може да донесеш ток в туба.Човек, технологиите толкова стремглаво се развиват, че напълно е възможно да измислят някакъв хибрид, задвижван от соларна и електрическа енергия. Аз не мога да си представя какви ще са технологиите след една година!

10

Жо

преди 5 години

До Hafen die WahrheitСЪГЛАСЕН съм, че ще измислят акумулатори от други материали.Аз не съм фен на идеята, колите да се движат с акумулатори. Те стават за градско каране. Пробегът, който показват в рекламите, е за сух, хоризонтален път, без други консуматори и без пътници.Ако тръгнеш да катериш Петрохан през зимата- отопление в купето, чистачки, фарове, подгряване на задно стъкло, радио и т.н.- всичко това е консуматори. Ако закъсаш, не може да донесеш ток в туба.

9

Hafen die Wahrheit

преди 5 години

Литият е в ограничени количества, добива се трудно и се съхранява трудно.Литий къде има...в "братска" рАссия! Ама "братска" рАссия, като е иновационно недоносче, другите държави се развиват с безумно огромни темпове. Както в старите акумулатори се ползваше олово, така след няколко години, лития ще бъде заместен.

8

Жо

преди 5 години

ГРЕШКА 32 години

7

Жо

преди 5 години

До ПомислиПЪРВО, до 2050 г остават 38 години, но не това е важното.ВАЖНОТО Е, че аз давам ПРИМЕР с добива на Литий.Написал съм, че каквито и материали за акумулатори да се използват, цените им ще растат, а замърсяването от отпадъците ще бъде в милиарди тонове за планетата Земя.Освен това, при батериите има едно правило- колкото по-бързо се зарежда, толкова по бързо се амортизира батерията.Според мен, електоавтомобилите нямат голямо бъдеще. Дано измислят нещо друго.

6

Петко

преди 5 години

За мен, предимството на електромобилите е тяхното по-просто устройство.Освен това производството на електроенергия е изнесено извън градовете и по този начин вероятно въздуха в градовете ще стане по-чист.По отношение на останалите предимства съм по-скоро скептичен.

5

Чак пък зелени?

преди 5 години

А как ще се произвежда електроенергията?Щото вентилаторите на Калиакра май още не са включени в електропреносната мрежа.

4

Помисли

преди 5 години

До ЖоСъс скоростта, с която се развиват технологиите, наистина ли мислиш, че след 42 години ще се използва същия тип батерии? За сравнение вземи един автомобил среден клас 2018 и един среден клас от 1976 година? Гумите същите ли са? Акумулаторите? Освен бензин и дизел, всичко останало се развива и променя.

3

Анонимен

преди 5 години

А колко нови ТЕЦ -а?

2

до футориста

преди 5 години

давай да връщаме конските каруци тогава. туй не бива, онуй не е редно, другото не може. дай си караме масквичките тогава.

1

Жо

преди 5 години

КОЛКОТО ПОВЕЧЕ стават електромобилите, толкова по-скъпи ще стават материалите за производство на акумулаторни батерии.НАПРИМЕР- Литият е в ограничени количества, добива се трудно и се съхранява трудно. Хайде сега си представете 1 милиард ел-мобили за 9 милиардната планета през 2050 година. На тези автомобили ще трябва периодично да се сменят батериите.Това са огромни количества материали за батерии и още толкова отпадъци от тях.