Колко мегавата са необходими за зареждането, ежедневно, на всички тези електромобили??? От къде идва електроенергията? Идва предимо от ТЕЦ-ове на въглища.... Мнооого екологично, чудесно! 2K
А как стой въпроса с тежкотоварните камиони.Нещо трудно си представям камион с бруто тегло 60 тона да е електромобил,а има и по-тежки.Може и най-обикновен 30-40 тонен камион, говоря за бруто тегло или пък обикновен бетоновоз
Застрашени са всички домашни животни и птици.Наркоманите на власт в Брюксел чрез нагло престъпни Евростандарти принудиха бизнеса д а внедри тежко вредни дигитално терористични средства с които могат д а разболяват целенасочени вкл със AIDS милиони птици,крави,прасенца,хора ..През 2012 в Одеса и Киев засякохме извънземни зародиши в яйца по евростандарт..През 2014 може д а видите обсебени от извънземни масови убиици как убиват в Сирия и Украйна
НАГЛИ НАРКОМАНИ НА власт в ЕВро съюза чрез НОВИ НАГЛО ПРЕСТЪПНИ СТАНДАРТИ ЗАстрашиха живота на планетата.Стотици милиони автомобили снабдени с бели видоковредни радиоактивни скенери увреждат тежко денем и нощем земята. Престъпниците превърнаха всички водачи на МПС в опасни вредители чрез принуждаване д а облъчват земята денем с включени фарове вкл против мъгла.
Засега ВСИЧКИ Е- Мобили са НЕДОПУСТИМИ ЗА ДВИЖЕНИЕ ПО ПЪТИЩАТА.ИМАт инсталирани високо вредни скенери /вместо доказано безвредни традиционни фарове и веч е увреждат ТЕЖКО НЕЛЕЧИМО НАШАТА ЗЕМЯ>В Огромните тежко увредени обеми от бели високо вредни радиоактивни фарове с е настаняват облаци остро токсични канцерогенни газове. преди БИОСФЕРАТА ГИ ЧИСТЕШЕ ЗА БРОЕНИ МИНУТИ.
Нищо зелено няма в електромобилите. Този ток да не идва от въздуха? Брутален скок на цените на тока и опустошена околна среда от батериите ще е резултатът...
всичко това е насилвано. Една част от така нареченото "нарастване" сигурно е в Германия където се опитват да убият дизела насила. Ел. колите ще умрат по естествен път защото са недъгави.
до 15производството на обикновени автомобили изисква абсолютно същите ресурси като ел автомобила,разликата е че при ел авт. движението не е свързано с вредни емисии но производството на батерията да,при обикновените също се сменя акумулатор има вредни емисии ,пушеци и др,както и масла филтри,ремъци,ролки,катализатори,гърнета,антифриз,така,че консумативите и горивото мисля нанасят много по-голяма щета и то директно на околната среда около автомобила,докато при електр. говорим за индиректна вреда
До Hafen die WahrheitНали баце ще ти прокопа тунел през петрохан а вие по стария *** с бутане!
Ако тръгнеш да катериш Петрохан през зимата- отопление в купето, чистачки, фарове, подгряване на задно стъкло, радио и т.н.- всичко това е консуматори. Ако закъсаш, не може да донесеш ток в туба.Човек, технологиите толкова стремглаво се развиват, че напълно е възможно да измислят някакъв хибрид, задвижван от соларна и електрическа енергия. Аз не мога да си представя какви ще са технологиите след една година!
До Hafen die WahrheitСЪГЛАСЕН съм, че ще измислят акумулатори от други материали.Аз не съм фен на идеята, колите да се движат с акумулатори. Те стават за градско каране. Пробегът, който показват в рекламите, е за сух, хоризонтален път, без други консуматори и без пътници.Ако тръгнеш да катериш Петрохан през зимата- отопление в купето, чистачки, фарове, подгряване на задно стъкло, радио и т.н.- всичко това е консуматори. Ако закъсаш, не може да донесеш ток в туба.
Литият е в ограничени количества, добива се трудно и се съхранява трудно.Литий къде има...в "братска" рАссия! Ама "братска" рАссия, като е иновационно недоносче, другите държави се развиват с безумно огромни темпове. Както в старите акумулатори се ползваше олово, така след няколко години, лития ще бъде заместен.
До ПомислиПЪРВО, до 2050 г остават 38 години, но не това е важното.ВАЖНОТО Е, че аз давам ПРИМЕР с добива на Литий.Написал съм, че каквито и материали за акумулатори да се използват, цените им ще растат, а замърсяването от отпадъците ще бъде в милиарди тонове за планетата Земя.Освен това, при батериите има едно правило- колкото по-бързо се зарежда, толкова по бързо се амортизира батерията.Според мен, електоавтомобилите нямат голямо бъдеще. Дано измислят нещо друго.
За мен, предимството на електромобилите е тяхното по-просто устройство.Освен това производството на електроенергия е изнесено извън градовете и по този начин вероятно въздуха в градовете ще стане по-чист.По отношение на останалите предимства съм по-скоро скептичен.
А как ще се произвежда електроенергията?Щото вентилаторите на Калиакра май още не са включени в електропреносната мрежа.
До ЖоСъс скоростта, с която се развиват технологиите, наистина ли мислиш, че след 42 години ще се използва същия тип батерии? За сравнение вземи един автомобил среден клас 2018 и един среден клас от 1976 година? Гумите същите ли са? Акумулаторите? Освен бензин и дизел, всичко останало се развива и променя.
давай да връщаме конските каруци тогава. туй не бива, онуй не е редно, другото не може. дай си караме масквичките тогава.
КОЛКОТО ПОВЕЧЕ стават електромобилите, толкова по-скъпи ще стават материалите за производство на акумулаторни батерии.НАПРИМЕР- Литият е в ограничени количества, добива се трудно и се съхранява трудно. Хайде сега си представете 1 милиард ел-мобили за 9 милиардната планета през 2050 година. На тези автомобили ще трябва периодично да се сменят батериите.Това са огромни количества материали за батерии и още толкова отпадъци от тях.
Зелено бъдеще: 125 млн. е-мобила по пътищата през 2030 г.