До МКакво програмиране при деца, които не знаят азбуката и не могат да пишат и смятат?!Съвсем изтрещяхте с това ИТ!
И ЕДИН ДЕН В ЖИВОТА ЩЕ БЪДАТ ***"ЛОУМНИЦИ ДЕТО НЕМА ДА МОГАТ ДА СИ ВЪРЖАТ ВРЪЗКИТЕ САМИ НО ШЕ ИМАТ ГОРЕДОЛУ ДОБРА ЗАПАЛТА И ЩЕ ВИКАТ КАТО В АМЕРИКА ТЕХНИК ДА МУ СМЕНЯТ ЕЛ КРУШКА НА ЛАМПАТА ИЛИ НА ПАСТИТЕ ЗА ЗЪБИ НАТИСНИ ТУК ДА ИЗЛЕЗЕ ОТТАМ МАЛОУ+МЩИНА
Ха сменят си местожителството защото са селяци и иначе няма да си класират копеленцара в училище, на мястото на истинските софиянци.
кога ще осъзнае, софия съществува извън Околовръстен път, в Симеоново имаме 1 лаптоп за всички класове и това е дарено от учител!
Вече от 1-ви клас ли ги подготвят за икономисти и IT специалисти? А Аз си мислих,че децата трябва да знаят да пишат,четат и смятат в 1-ви клас. За Това дето е казала Фандъкова трябва да бъде уволнена цитирам:,, Фандъкова: Винаги е имало значение в кое училище учиш!"Ей затова ще продължават далаверите с фалшиви адресни регистрации и рушвети. НЕ ДЕЛЕТЕ ДЕЦАТА още преди да са дошли.Накрая да не излезе,че всички първолаци ще учат не само в едно училище ами в една и съща стая, например Даскало X 1 A
До 12 Е как си представяш на 6-7 години да пишат код, камо ли алгоритми да използват при положение, че не могат да си напишат още двете имена и да си сметнат сбора от числата на рожденната им дата? И не всички училища са еднакви. Елитните се напълниха със всякаква ***, всеки Андрешко с 2 лева повече в джоба гледа да запише детето в "елитно" и класовете са една сбирщина от гамени с ниска обществена култура, в същото време училища в крайните квартали е вече е в пъти по-добре от псевдо елитните.
Според мен ИТ, поднесени като за деца, няма да ги объркат толкова, както чуждите езици още от 1-ви клас. Защото тогава децата още учат български и плюс чуждите им става каша в главата.
И като всички станат IT кой ще сее картофите?--------Отговорът е много естествен за съвремието ни - роботи. И сега голяма част от селското стопанство е роботизирана, поне в държавите, където има желание за развитие в тая посока.
До Анонимен 11 Не е родена за метреса на декана, родена е жена.. жените са с по-малко мозък и няма друг начин да са конкурентни освен като метреси..
Трябва да вкарат директна практика във училищата и да не занимават децата със теория. Само основните понятия. Трябва директно да пишат код още от самото начало. Може да започнат със елементарни неща. Наприер да се научат как да изградят елементарен уеб сайт със HTML. как да създадат текст, и да прикрепят картинки и файлове.После да научат някакви лесни трикове със C /C++. Работа със графични обекти.Как да създадат някаква проста игра. Такива неща.Само така ще е интересно на децата.
Програмирането не е наука като всяка друга. Изисква специални качества и функции на съзнанието. Особено системното програмиране си е като физиката и математиката. Даскалката в колежа ми даде задача по програмиране ио ми даде написан от нея алгоритъм за решението и. Написах мой, 4.2 пъти по - ефективен, с по - малко писане на диска и по - малко входно изходни операции. Аз съм роден за това. Тя е родена за метреса на декана. По погрешка се прави на програмист женицата.
Аз пък си мисля, че първо трябва да се научат да четат, да пишат с моливи и химикалки и чак след това да ги занимават с технологиите, ама явно съм остарял и оглупял..
Добре бе, страшно полезно е да разбираш от коли, двигатели, елтехника, ходови части, мотокари, електрокари, заваряне... Защо не учите децата от първи клас да правят всичко това, а само на ИТ? Може ли някой да ми даде еедна основателна причина това да се прави с ИТ, а да не се прави с шофьорския занаят? Или с библиотекарския? Или с учителския? Някой някаква рационална причина?
Има хора влизат Математическите Гимназии и Техникуми и после намразват компютрите и програмирането , после ходят да учат за икономисти че е по-лесно..
Като знам какви са учителите , освен офис пакета на майкрософт нищо друго незнаят Ако са добри Ай-ти сектора дава по от 2000-6000лв. кой луд да работи учител.. На нищо няма да научат децата ще намразят програмирането.
Това да се изучават информационни технологии не означава че децата непременно трябва да стават софтуерни инженери. Програмирането е наука нака всяка друга. Хубаво е човек да има поне базови знания, ако не за друго то поне да е наясно как работят съвременните технологии. Същото така програмирането страшно развива логическото мислене. (много повече от "сухата" математика.) Защото при програмирането има не само решаване на проблеми но директно приложение при което виждаш резултата от работата.
ех, побъркахте ги тези деца, гербаджии нещастни! Побъркахте и родители и учители с вашите *** идеи. Дано по-скоро се оттървем от вас!
Това е най-голямата измама видеха че има хора които могат без връзки да правят нещо реално и да изкарват пари и решиха да свалят летвата за ит-та. Защо не ги учите за депутати или за дипломати от малки защотот местата са малко и са запазени за вашите деца нали ? *** мръсни обезценихте и тази професия не се лъжете да им работите по добре търсете нещо да правите сами
Първокласници залягат над ИТ, във втори кЛас направо пишат код, във трети клас са вече в Cиликоновата долина.
В 73 училища в София първокласниците залягат над ИТ