21

Анонимен

преди 5 години

До МКакво програмиране при деца, които не знаят азбуката и не могат да пишат и смятат?!Съвсем изтрещяхте с това ИТ!

20

ДЗВЕрее

преди 5 години

И ЕДИН ДЕН В ЖИВОТА ЩЕ БЪДАТ ***"ЛОУМНИЦИ ДЕТО НЕМА ДА МОГАТ ДА СИ ВЪРЖАТ ВРЪЗКИТЕ САМИ НО ШЕ ИМАТ ГОРЕДОЛУ ДОБРА ЗАПАЛТА И ЩЕ ВИКАТ КАТО В АМЕРИКА ТЕХНИК ДА МУ СМЕНЯТ ЕЛ КРУШКА НА ЛАМПАТА ИЛИ НА ПАСТИТЕ ЗА ЗЪБИ НАТИСНИ ТУК ДА ИЗЛЕЗЕ ОТТАМ МАЛОУ+МЩИНА

19

Az

преди 5 години

Ха сменят си местожителството защото са селяци и иначе няма да си класират копеленцара в училище, на мястото на истинските софиянци.

18

englishman in bg

преди 5 години

кога ще осъзнае, софия съществува извън Околовръстен път, в Симеоново имаме 1 лаптоп за всички класове и това е дарено от учител!

17

МАЛЕ не думай

преди 5 години

Вече от 1-ви клас ли ги подготвят за икономисти и IT специалисти? А Аз си мислих,че децата трябва да знаят да пишат,четат и смятат в 1-ви клас. За Това дето е казала Фандъкова трябва да бъде уволнена цитирам:,, Фандъкова: Винаги е имало значение в кое училище учиш!"Ей затова ще продължават далаверите с фалшиви адресни регистрации и рушвети. НЕ ДЕЛЕТЕ ДЕЦАТА още преди да са дошли.Накрая да не излезе,че всички първолаци ще учат не само в едно училище ами в една и съща стая, например Даскало X 1 A

16

бай Иван

преди 5 години

До 12 Е как си представяш на 6-7 години да пишат код, камо ли алгоритми да използват при положение, че не могат да си напишат още двете имена и да си сметнат сбора от числата на рожденната им дата? И не всички училища са еднакви. Елитните се напълниха със всякаква ***, всеки Андрешко с 2 лева повече в джоба гледа да запише детето в "елитно" и класовете са една сбирщина от гамени с ниска обществена култура, в същото време училища в крайните квартали е вече е в пъти по-добре от псевдо елитните.

15

Анонимен

преди 5 години

Според мен ИТ, поднесени като за деца, няма да ги объркат толкова, както чуждите езици още от 1-ви клас. Защото тогава децата още учат български и плюс чуждите им става каша в главата.

14

Анонимен

преди 5 години

И като всички станат IT кой ще сее картофите?--------Отговорът е много естествен за съвремието ни - роботи. И сега голяма част от селското стопанство е роботизирана, поне в държавите, където има желание за развитие в тая посока.

13

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 11 Не е родена за метреса на декана, родена е жена.. жените са с по-малко мозък и няма друг начин да са конкурентни освен като метреси..

12

М

преди 5 години

Трябва да вкарат директна практика във училищата и да не занимават децата със теория. Само основните понятия. Трябва директно да пишат код още от самото начало. Може да започнат със елементарни неща. Наприер да се научат как да изградят елементарен уеб сайт със HTML. как да създадат текст, и да прикрепят картинки и файлове.После да научат някакви лесни трикове със C /C++. Работа със графични обекти.Как да създадат някаква проста игра. Такива неща.Само така ще е интересно на децата.

11

Анонимен

преди 5 години

Програмирането не е наука като всяка друга. Изисква специални качества и функции на съзнанието. Особено системното програмиране си е като физиката и математиката. Даскалката в колежа ми даде задача по програмиране ио ми даде написан от нея алгоритъм за решението и. Написах мой, 4.2 пъти по - ефективен, с по - малко писане на диска и по - малко входно изходни операции. Аз съм роден за това. Тя е родена за метреса на декана. По погрешка се прави на програмист женицата.

10

(-_-)

преди 5 години

Аз пък си мисля, че първо трябва да се научат да четат, да пишат с моливи и химикалки и чак след това да ги занимават с технологиите, ама явно съм остарял и оглупял..

9

Анонимен

преди 5 години

Добре бе, страшно полезно е да разбираш от коли, двигатели, елтехника, ходови части, мотокари, електрокари, заваряне... Защо не учите децата от първи клас да правят всичко това, а само на ИТ? Може ли някой да ми даде еедна основателна причина това да се прави с ИТ, а да не се прави с шофьорския занаят? Или с библиотекарския? Или с учителския? Някой някаква рационална причина?

8

Анонимен

преди 5 години

Има хора влизат Математическите Гимназии и Техникуми и после намразват компютрите и програмирането , после ходят да учат за икономисти че е по-лесно..

7

Инженер

преди 5 години

Като знам какви са учителите , освен офис пакета на майкрософт нищо друго незнаят Ако са добри Ай-ти сектора дава по от 2000-6000лв. кой луд да работи учител.. На нищо няма да научат децата ще намразят програмирането.

6

М

преди 5 години

Това да се изучават информационни технологии не означава че децата непременно трябва да стават софтуерни инженери. Програмирането е наука нака всяка друга. Хубаво е човек да има поне базови знания, ако не за друго то поне да е наясно как работят съвременните технологии. Същото така програмирането страшно развива логическото мислене. (много повече от "сухата" математика.) Защото при програмирането има не само решаване на проблеми но директно приложение при което виждаш резултата от работата.

5

Старо куче

преди 5 години

ех, побъркахте ги тези деца, гербаджии нещастни! Побъркахте и родители и учители с вашите *** идеи. Дано по-скоро се оттървем от вас!

4

Иван Пешев

преди 5 години

Това е най-голямата измама видеха че има хора които могат без връзки да правят нещо реално и да изкарват пари и решиха да свалят летвата за ит-та. Защо не ги учите за депутати или за дипломати от малки защотот местата са малко и са запазени за вашите деца нали ? *** мръсни обезценихте и тази професия не се лъжете да им работите по добре търсете нещо да правите сами

3

иван

преди 5 години

Картофите ще ги сеят Египтяните, да не би сега да ядеш Български картофи ?

2

Анонимен

преди 5 години

Първокласници залягат над ИТ, във втори кЛас направо пишат код, във трети клас са вече в Cиликоновата долина.