"не е нужно притежаването на свидетелство за управление на МПС."А бе ви от 80%-те ли сте?Водородните са значи с предимство - т.е. една кола в София, ако са две не трябва да се срещат ако три и.т.
Тойота на водород струва 58 хил. 866 долара в САЩ. Скоро подобни коли втора употреба няма да има. Желая ви щастливо коледно пазаруване.
Да се движиш по пътищата без да знаеш правилника за движение и никой да не те санкционира ,щото щом нямаш книжка нямакак да те глобят - е по-голям абсурд от този няма.
Тоя "експерт" кога точно е виждал промишлена станция за добив на водород чрез електролиза?! Водорода промишлено се добива от метан. Теоретично може да се добива и от вода, но разхода на вложена енергия е колосарен!
+++ Хора, четете по-малко коментари под статиите, че продължителната работа на компютри и телефони отделя много вредни емисии!! +++
Водорода ми се вижда по-читава алтернатива от батериите. Толкова много фотоволтаици построиха - да ползват излишъка да правят водород. Това вече може да се нарече зелена енергия. Иначе друг е въпроса, че има нови технологии и при батериите, но монополите правят всичко възможно да ги забавят за да вземат мах печалба от сегашната литиева батерия.
До Дизел 22Шукарна кола нали? Даже и махни и катализатора, ще върви по добре. Малко смърди и да не ти се налага да се нареждаш след нея на светофара.
Фолксваген поло 2009 г. Трицилиндров дизел, 1.4 тдиГори 4 на сто в СофияЗимата 4 литра и половинаИзвънградско 3 литра и половина70 коня, не е за състезатели, но е чудесен за нормално каранеАбе хора, не ви ли промиват мозъците всякакви ***???Ток, водород, хибриди, европейски глупости...Усещате ли как ни превръщат в зомбита и роби на системата?????
Оня ден не можах паркомясто да си намеря от водородни автомобили. Забогатя изведнъж тоз народ та електрическите ги пропусна и мина директно на водородни
До exстига глупости, стига комплексарщина. Бетер македонците ставате. Електролизата е открита още през 1800тата година и не от българин
водорода, не е горивото на Бъдещето. За добива му, гориш същото гориво, което сега горят колите ни. Единственият плюс е, че замърсяването ще е само около рафинерията а не в градът, но общо взето не решаваме проблема.
Не виждам кой би спрял производители като Toyota и Honda. Проблема засега идва от липсата на зарядни станции и цената на водорода около 10 Евро за килограм, което е икономически не ефективно да се кара такъв автомобил. Но това е проблем на днешният ден бъдещето ще покаже ще може ли да се наложи тая технология.
Тя технологията не е от сега,а от години!Българин я е измислил и я е подарил на човечеството,но ако всеки от вода може да си направи гориво,става независим!Как ще му трябват пари или лихви да плаща ако може да си бие сонда за вода и да си прави и ток>?!Как ще го накарат да гласува?Как ще има контрол и монопол?Затова не се дава на никой да е енергийно независим!!!
Младеж 14 вземи си Хапчетата никой от по долу коментиращите не е засегнал други аспект освен плюсове и минусите на водородната технология.
Колкото и да се напъвате *** до 25 години с печалбите от петрола ще е приключено. Алтернативите са водород и алкохол, и двете екологично чисти или както би казала подсъдимата кметица на "Младост" - зелени :)
Те много хубави тия автомобили, но какво правим при една катастрофа с бомбата водород зареден под налягане между 800 и 1000 Bar.
Коли на водород превземат София! Кои са плюсовете им?