Я се вземете в ръце. То всички си знаем интелектуалното ниво на материала в МВР, но това изказване е от пълна липса на сиво вещество! От нарушение до нарушение има разлика! Само пред произволно училище за ден могат да вземат книжките на 100-200 шофьора, докато родителите оставят детето си на училище, за дреболии.В същото време, бакшишите карат без светли, мигач дават по изключение, влизат в забранени улици, спират където и когато им падне!КАТ тотално липсват на пътя!
"изводите" в доклада на МВР звучат горе-долу така - основната причина за загиналите и ранените е удар по тялото хората от ламарините на МПС. Откъде МВР да знаят, че за всяко ПТП си има поредица от причини, в които като първопричина превишена скорост няма, както няма и несъществуващата несъобразена скорост. Превишената скорост винаги е следствие на липсата на контрол и сама по себе си не е причина за ПТП-тата. В доклада няма и дума за тази липса на контрол по пътищата на България.
Цитат: Новите коли са по-безопасни, а средната възраст на автопарка у нас е 16 г.*Колко са грешните твърдения в това изречение?а/ 2б/ 3в/ повече от три
Комисия по безопасност по пътищата към МВР - тази комисия май не работи. На сайта на МВР последните "новини" от тази комисия са от края на 2017 година, а през 2018 ни дума, но вопъл, ни стон, но устата сгрешила, сама промълвила - доклад.
Всичките промени се базират на погрешната статистика на КАТ, а резултатът ще е какъвто е бил винаги, когато се правят промени по предложение на КАТ - увеличаване на нарушенията, увеличаване на катастрофите, ранените и загиналите, вкл. и деца. Така и не разбраха, че колкото и високи санкции да запишат в закона, все така по-зле ще става, защото проблемът е КАТ, а не размера на санкциите.
Цитат: Тези цифри са приблизително същите като за същия период през 2017 г.*Те цифрите са си едни и същи от векове насам - 0,1,2,3,4,5,6,7,8 и 9 и това са цифрите в десетичната бройна система, която масово използваме. Различни са числата, но де акъл в МВР за това?
Цитат: Прогнозният темп за намаляване на ранените по план е 6878, но цифрата е 8680.8680 е число, а не цифра. Това, че в МВР не разбират каква е разликата между цифра и число, говори много добре колко ниско е нивото в МВР.
Тези "експерти" от коя лудница ги пуснахте?Линч,вътрешно -блябля насилие.Абре в тази държава само бюрократи куковци ли развъждаме???Безопасност на пътищата ,то няма адекватни пътища ,те екстремни курсове и насилие ще ми въвеждат.
Александрова, научи думите преди да пишеш статии. Линчуване - Линчуването (на английски: Lynching) е наказание, наложено от неформална група, а не от редовен съд. Най-често става дума за публична екзекуция, обикновено чрез обесване, извършена от тълпа, целяща да накаже предполагаем престъпник или да сплаши малцинствена група. Дали това предлагат експертите?
Защо трябва да има оставки, в ЕС и Щатите е имено така!Вярно е, че колкото по-бедна е една държава, толкова по-стар е автомобилния ѝ парк, но да не забравяме, че старите автомобили са основните замърсители на въздуха и смога в големите градове.Що се касае за пътните произшествия - всичко зависи от опита и културата на шофьора.
Ето го допълнителният данък за старите автомобили, който е минал на първо четенеДанъчни ставки:Автомобил от 6 до 10 години 250лвАвтомобил от 11 до 15 години 500лвАвтомобил от 16 до 20 години 750лвАвтомобил над 20 години 1000лвАко го приемат ще има оставки :)
На чуждо място си, което не познаваш, затова внимаваш повече. Тук сме наясно с организацията на системата и знаем слабостите и затова си позволяваме повече...елементарно е...през Сърбия, Хърватска и Словения под 180 км/ч рядко падам...в Австрия и Германия гледам да съм около 150км/ч...явно не съм глътнал бастуна и там, но пътувам често и познавам тамошните условия също...
Стига само да направят задължителни видеорегистраторите и да ги приемат без проблем като доказателство в съда. Останалото, каквито сме проклети, ще го довършим сами ;)
Това као го приложат, що жени ще останат без книжка. Напълно съм съгласен де, нека е така, само че като знам какви ги прилагат законите и ми е ясно, че нищо няма да излезе. Само още поводи за рекет.
Бла, бла, бла, бла ... един куп закони на хартия. Няма кой да ги прилага, а и да се намери един на 100 държавни служители да го приложи, в съда всичко отпада. Радвайте се на анархията, малко държави в ЕС могат да си я позволят.
Пропуснал си най-важната причина, заради която се извършват над 95% от нарушенията в България, при това няма значение дали шофьора е чужденец или българин.
Един *** въпрос - защо чужденците карат като по учебник в страните от Западна Европа, а в България са като отвързани и са най-опасните шофьори по пътищата на България? Отговорът е очевиден и има съвсем малко общо с високите глоби или с корупцията в КАТ. Там шофьорите са убедени, че неизбежно ще бъдат санкционирани, ако направят нарушение, а в България са убедени, че каквото и нарушение да направят, няма да бъдат санкционирани.
Нарушаваш правилата с дете в колата? Оставаш без книжка!