ами с тези ел коли като навлезнат масово както се пише какво ша праим С ЛУКОИ СИГУРНО ЩЕ ПРОДАВАТ ЩЕПСЕЛИ
В скоро време, ако Големите шефчета разрешат, може и да се случи пробив в технологията на батериите. В момента се правят изпитания на графенови батерии, а сигурно има и други, изкупени от петролната индустрия и замразени технологии.Петролните фирми и лобита ще се борят до край и ще тръбят колко вредни всъщност са електрическите коли и как по-добре е да си пърпорим с бензинеца. На тяхно място и аз бих направил същото, гоеорим за милиарди.
... през 20130-а, това означава продажби на средно 10 млн. електромобила годишно. А всички произведени до този момент електромобили са.... 3 млн....Ще е интересно като как ще се случи това чудо, ама да видим!
Цитат от доклада на МАЕ: the number of electric cars is projected to reach 125 million units by 2030*number - число, а не цифра, както някой неграмотен го е превел.*В доклада на МАЕ пише и за неща, които ги няма нито в статията, нито в България, например, че местата за зареждане на ел.коли са над 3 милиона в къщи и на работните места, а 430 хиляди са публично достъпните, като 1/4 от тях са за бързо зареждане.
За сега полза за природата наистина няма, но това означава ли да не се развива технологията?Например колко вредни емиисии излизат от дизелов агрегат от 1930г ?В момента са и скъпи и "мръсни" и с малък пробек и са със скъпа поддръжка, но това с времето ще се подобри.Надявам се, че ако някой има по-добра идея, ще я сподели и от раз ще се появи алтернатва с 0 вредни емиисии... надявам се :)
Вредностите които се отделят в атмосферата при изработването на един такъв автомобил са колкото един с вътрешно горене да измине 200 000 км. Полза за природата - никаква!
КОЛКОТО ПОВЕЧЕ се увеличават електрическите автомобили, толкова по-скъп ще става ЛИТИЯ, който е основен елемент от акумулаторите.На 9 милиардната планета са нужни поне 1 милиард автомобили.Литият е рядък елемент и се добива трудно, а съхранението му също е трудно.Каквато и батерия да измислят за автомобилите, материалите за нея в природата ще бъдат недостатъчни. Да не забравяме, че батериите трябва да се подменят периодично.
До 2030 г. – 125 млн. електрически автомобили