Все така ще буде докато в закона не се променят нещата и движещият се по път с предимство при ПТП да му уважат предимството само ако се е движел с разрешена скорост. При такива ПТП-та трябва да се вини шофьора на МПС-то движещо се по пътя с предимство, ако се е движел с превишена скорост. Само ако не е превишил скоростта, вината да е в шофьора на МПС-то по пътя без предимство. Проблемът е, че КАТ ще трябва да работят, за да установят с каква скорост се е движело МПС-то по пътя с предимство.
Като гледам пътя с гугъл, спорно е дали шофьора на буса не е спрял на знака Стоп, поставен на десетина метра преди кръстовището. За да се блъснат, буса е преминал през две ленти на пътя в посока София-Видин, за да навлезе в третата, където се твърди, че са се ударили с Опела, движещ се в посока Видин-София. Това почти винаги се случва, когато МПС-то по главния път се движи с скорост превишаваща с много разрешената скорост, която в случая е до 70 км/час. Най-вероятно Опела е бил с над 160 км/час
До Активист на БКПАми защото, другарю, не е нормално човек на 64 години да седне вкъщи и да чака да хлопне мандалото. Ако се чувства в добра кондиция разбира се. А и с пенсията си от 200 лева няма да изкара много. Италианците, дето са мързеливи (не повече от нас) могат да работят и мъже, и жени до 67, а после ако искат продължават на договор, а на нас все ни е много.
Ами то и в болницата във Враца, където са закарали пострадалите, хората не са по-млади. И въпреки това се опитват нещо да правят. Но на кой му пука. Че и заплати не им бяха давали. С малки изключения всичко извън очертанията на Околовръстното на София е оставено на самотек и доизживяване.
Съвсем скоро пенсионната възраст ще стане 70 г. и то при условие ,че не им фалира системата.Много са некадърни онея горе ,като им гледам неадекватните закони който подтикват към не--осигуряване съвсем скоро ще оцапат панталонките.Кой ще работи тука освен възрастни хора вперили поглед в оцеляването и в заветната 170 левова пенсия и най-често социална-- ако е бил аргатин или Е.Т.Само гледайте, като спрат еврофондовете --никой няма да иска да управлява.
Шофьорите на автобуси не трябва да са по възрастни от 57 год. !!Ако се разровят ще видят ,че взема по една торба хапчета на месец!
Е за това говорим --64г. Тука ще е така. шофьор на 70г. охранител на 80,стругар до 100----спасението е в армията или полицията,ама като бях млад не знаех.
12 ранени при ПТП-то до Враца, в буса не е имало деца