31

Крети

преди 5 години

До АнонименАко в Австрия минеш преди да са изгаснали червените светлини отнасяш глоба , независимо че влака и минал и бариерата се е вдигнала, чакаш да изгасне червеното и хората чакат. Подобен прелез без бариери съм виждал и Австрия но не рискувам да минавам , след като свети червено. Въпреки че прелеза е толкова равен че се минава през него със 90км в час. Заминалите си Бог да ги прости !

30

Анонимен

преди 5 години

Стига сте говорили глупости хорта си отидоха познавам тези хора башта и син загинаха момчето нямаше осемнайсет години

29

Бай Иван

преди 5 години

Анонименпреди 16 часаИспания нали е по-напред от Нас,защо има жп прелези без бариера?В България никъде не съм срещал такъв жп прелез!Роднините на убитите ,да съдят испанската жп компания в Страсбург!______________________________________________________________ В нармалните държави с възпитани хора спазващи правилника ,няма нужда от бариери ,огради между платната и други възпиращи стадото мерки .

28

Гогата

преди 5 години

Шофьорът на колата си е мислил, че кара в България. И некой ще го пази, а той да си кара как ще...

27

Жо

преди 5 години

До Анонимен 35ГЛЕДАХ видео за тази катастрофа. Има два светофара и от лявата и от дяснната страна на шофьора. От другата страна на прелеза е същото. Общо 4 светофара мигат с 8 червени светлини.Видимостта и в двете посоки е над 300 метра. Какво повече? Това е черен селски път в полето. Кола може да пресече такъв прелез за 3-4 секунди.За да последва удар, значи е пресякъл, когато влакът е бил на 50 метра от прелеза.

26

Анонимен

преди 5 години

Ако слънцето е било срещу водача има вероятност да не е видял мигащия светофар. Тези прелези без бариери са най опасни.При включване на светофара можеше да се задейство и прелез. Жалко за жората, отишли да спасят близките си от българския глад и мизерия.

25

Шофьор

преди 5 години

Е,какво може да излезе от кола със софийски номер? Как какво,само дървен шоп със самочувствие на херцог. Автомобилите на столичани започват с буква С не заради столичанин ,а заради СЕЛЯНИН . Всичкото захитрял и мързелив селянин вече се е преместил в София и кара кола с такава буква - С.

24

жалко за хората

преди 5 години

Колата е преминавала през прелез без бариера. Имало е светофар, който по думите на кмета на град Фонтанар, където е станал инцидентът, е работил.....т.е. пренесли са българският си опит на испанска земя...Уви.

23

Анонимен

преди 5 години

Това се случва , когато влаковете са точни .Не може да се разчита на закъснение.

22

Старият машинист

преди 5 години

До КаменАВТОМАТИЧНАТА прелезна инсталация се вкючва, когато влакът е на 1000 метра от ЖП прелеза. Предвидено е време за тези, които вече са "настъпили" прелеза да се изтеглят. Останалите трябва да спрат пред прелеза.Зависи от скоростта на влака, след колко време ще премине. При 40 км/ч това ще стане след 90 секунди, при 80 км/ч- след 45 сек, при 120 км/ч- след 30 сек.,За да стоиш 3-4 минути, значи в момента са извършва маневра с вагони.

21

Анонимен

преди 5 години

Едни такива кафяви труден им е българският?

20

Маке-ариец

преди 5 години

*** винаги се мисли за по-хитър от другите и правилата за него не важат. Ама накрая си е намерил майстора...

19

Анонимен

преди 5 години

Поредните диви провинциалисти (да не ви заблуждава софийската регистрация) "юрнали се по европата" дадоха фира.Браво!

18

...

преди 5 години

Значи товарният влак е излязъл от релсите и е ударил простите Мюмюни.

17

Анонимен

преди 5 години

Значи товарният влак е излязъл от релсите и е ударил простите Ганчоеци.

16

Щирлиц

преди 5 години

До КаменТогава нека сигнализацията да се включва 5 секунди преди да мине влака!Ще бъде много интересно,поне в България ще има много натоварени по бързата процедура.

15

Анонимен

преди 5 години

Станах свидетел на подобна случка в село Дунавци- на жп.прелеза, бариерите спуснати и колони от 2те страни чакат да мине влака и да продължат. И един черен джиб бмв отляво подмина всички, мина си през линията и продължи. Не го удари влака, ноо това си беше направо за Дарвин награда. Нещо като оня злощастен алпинист, дето ни надуха главата с "подвизите" му.

14

Камен

преди 5 години

Всяка година в България имаме по n-найсе такива катастрофи. Българите така и не се научихме да спираме на прелези и да чакаме да мине влака. Все бързаме и все сме тарикати. Ама понякога тарикатлъка излиза скъпо. Още повече в по-развитите държави сигнализацията е доста по прецизна и когато се включи значи че влака наистина ще мине всеки момент, а не както често при нас да се включва 3-4 и повече минути преди минаването на влака.

13

Анонимен

преди 5 години

Сега ще берат аспержи в един по-добър свят! Както казваше рапоня ако бяха брали аспержи в бойколантия това нямаше да се случи!

12

Анонимен

преди 5 години

До Анонимно 18сина ти ги харесваше,дъвките бяха от тях!!!