Водородните автомобили са неефтивни. ДОКАЗАНО Е много отдавна!! Големи загуби, ниска мощност, трудно и скъпо съхранение, опасност от взрив.Батериите са бъдещето. След 10-15г батериите издържат 2 пъти повече от сегашните и ще се зареждат за 10-15 минути.
Щом японците са почнали да го правят, едва ли някой ше слуша панелните православни експерти.
До 30ти верно си голям ***. "ако ползвам ток от атомни електростанции за къв ... трябва първо от този ток да правя водород, от който пък водород да правя после ток" и как смяташ да съхраняваш този ток? Батерии? Нали това е идеята на водородната клетка - по-добра е от батериите. Или може би ще караш из града Голфа си със жици отздад като тролейбусс? Да не говорим че електролизата не е единствения начин да си набавиш водород. Марш обратно в 6-ти клас
До КЕКС: Нали този ток трябва първо да се произведе, бе, ***! Или в Япония тока не се прави в атомни електростанции, а расте по сакурите? А ако ползвам ток от атомни електростанции за къв ... трябва първо от този ток да правя водород, от който пък водород да правя после ток? За да пълня гушите на мошениците? Даже и са *** не ставаш, той поне 2 и 2 можеше да събере.
"Клетките могат да бъдат захранвани с водород, който се произвежда от 100% възобновяеми източници, каквито са вятърната или слънчевата енергия."Пак поредните ловци на шарани. Нали ако "възобновяемите" източници можеха да задоволят нуждите от електричество, никой нямаше да строи топлоцентрали и атомни централи. Или всеки трябва да си сложи на балкона ветрогенератор. Ами ако не духа вятър какво? Стоиш си в къщи и чакаш да духне?
В Япония големите автопроизводители правят ударно водородни зарядни станции. Това е защото японците са по-глупави от ***.
Едно време ceляндурите по същия начин са гледали на автомобилите и влаковете. Опасявали са се, че 50 км/ч водят до непоправими умствени увреждания. И са се перчели с дъртите си магарета "нов внос" от Германия.
До 17"Водорода е особено силно избухлив. Виж за дирижаблите там малко прочети." - преди да пращаш който и да е да чете, прочети от какво е бил направен въпросния дирижабъл и после си помисли дали някой ще тръгне да прави резервоар за автомобил от същия материал. Отделно дирижабълът не е избухнал а е горял много бързо (можеш ли да схванеш разликата?). Да не говорим че няма да си заредиш колата с количество водород достатъчно да напълни Цепелин. Излагаш се
Всъщност автомобилите не са на водород а са електрически, водорода се използва за зареждане на горивната клетка, която всъщност е батерия и въпреки, че се казва горивна клетка в нея няма процес на горене, а водород може да бъде добиван оо много начини, в Калифорния първите Хонди на този принцип се продаваха с домашна система за зареждане на горивната клетка
До АнонименВодорода идва от водата, правили сме го в 8-клас по химия ама ти май си отсъствал. Явно си от кварталните експерти по всичко.
Тва е много хубаво, ако не се интересуваме откъде идва тоя водород. Нали, сипват й нещо на колата и тя върви. За демонстрацията става, ходете да покарате около НДК.
До ш.мат.ка"Сега последно на ток или на водород ще джиткаме."Ами отговорът е очевиден - на бензин, нафта и на газ
Водородно автомобилче, не е зле. Само някой да ми обясни какво се случва като ме нацели йоско с джи класата, връщайки се от танци, трезвен, не смъркал и с петдесет километра в час. Сигурно не могат ме събра с лъжица.
Водородът е само енергиен носител, както и електричеството. Той не е източник на енергия, като петролните горива. С други думи, водородът трябва да се произвежда отделно, преди да бъде зареден в амоняк-борон-хидридните частици, а процесът на производство на водорода изисква много енергия.Алтернативите са да се ипозлва водород, произведен като субпродукт, например при паровото преобразуване на природен газ от биомаса.
На четири гуми само с водород: Напред-назад из центъра на София