На мен всички ми изглеждат правилни. Само дето отговор Б ми звучи на англикански,,,,, Той пък бил най-правилният....... Ужастъ
До Глупави ХораУмен човеко, за да можеш да научиш "кодиране"-то, както си се изразил, първо трябва да имаш солидна основа. Солидната основата е математиката. От повърхностният ти коментар личи че нямаш нищо общо с програмирането, иначе щеше да знаеш колко много математика има там. То къде ли няма :)
До Глупави ХораТочно така. Затова и ти, и децата ти, и внуците ти ще пишете геометрий, географий и химий. Трябва да си някой римлянин, ама от българските.
Да учиш неща които няма да са ти от полза е загуба на години. Разбира се да научиш български , английски или руски и да научиш да събираш , омножаваш , делиш и да изваждаш. Какво ми учите геометрия да чартаеш нещо и да пишеш формула какво е това. Ти учен ли ще ми ставаш. Теореми кво е тва ти зубър ли ще ми ставаш. Трябва децата да учат кодиране , програмиране като Марк Зукърбърг. Да станете супер умни махнете тези геометрий и дрън дрън. Кодирането е друг език и се различава от математиката.
До 1990 година лекувахме младежи пострадали от черни пси блокажи в армията.Терористи и масови убиици ползваха до тогава учителки с очила.Средно 20 секунди са били необходими на педофил обсебил учителката и ползващ очилата и за облъчване ,декодиране и трайни увреждания.Много пострадали бяха от малцинствени групи.Имаха синдром 7 по 8. Колко е не знаят. За 12 дни обучение по първо сигнална система и младежите влизаха в ред./педофилите са микро червеи екл е главен мозък паразитират.
Преди години педофили увредиха всички деца от 7 клас държали матури пред камери.Ползвана е черна високо вредна терористична видео техника.Засякоха се два типа тежки увреждания черен пси блокаж затъпяващ до блок памет/всички получили двойки/ и високо вреден активен пси блокаж срещу получили 6. Жертвите получили 6 имаха трайни психотронни увреждания месеци след облъчване по време на матурите../математика.
Всички учители са взели дипломи С ПРЕПИСВАНЕ.УМните професори и доценти предупреждават студентите да си носят подсказки ../"пищови".Огромния изучаван материал се учи не за запеметяване ,а за развитие на специфични качества.При пси блокажи риска за младежа и детето са големи за цял живот.Дигитално терористичните камери се ползват з а нагли мръсни анти човешки експерименти.МОН са убиiци подават от охраната на децата
Експерти по кибер терор да огледат какви тежко терористични и педофилски увреждания са нанесени на децата от 7 клас с НЕЗАКОННИ педофилски камери с които са облъчвани по време на матурите. Заснетия материал е достатъчен з а определяне на пораженията.Засега данните са че са нанесени тежки нелечими повреди на децата.Напомняме че при предишни матури масови убиици увредиха всички деца поименно.НАгли престъпници на власт в София не им пука от Конституцията,,
Аз мойте матури ги взех с 3. По Български тройка без да преписвам а по география 3 с преписване защото във второто училище нямаше камера и тогава валеше дъжд. И аз като чух след бала ми оценките че с тройка съм минал по двете така се зарадвах че направо си казах ей много съм умен браво. А другите имаха двойки по матурата по математика лол това беше една от най невъзможната матура.
Това се казва Министерство. Какво искат он нас не мога да разбера, задачите на матурата по математика за 7 клас бяха повече от гадни и защо защото това били изискванията. Какви изисквания иска се от нас да сме роботи. Никой от вас големите не знае какво ни е на нас в училище. Страх, някой се срамуват, други учители са гадняри и така нататък. Но, какво МОН гледа изискванията. Защо карате всички да се притесняват и родители и деца на нас ни трепереха ръцете през тея 2 часа и 30 мин. Нямам думи.
току -що прочетох теста по математика за 7 клас и съм изуменаабе хора от мон някой от вас влизал ли е в час,какви са тези фантазии ,които правитеза 60 мин 20 задачи да се решатта нали ,за да се даде верния отговор трябва да се реши задачата как става това за 3 минутида не са роботиа пък и втория модул някой от вас може ли да се справикакво ставаедно време 3 задачи даваха на класното за 45 минсегашните затова са неграмотни,че накрая захвърля листа и готовооправяйте се
#48Колежке,това изречение не стимулира по никакъв начин правилното изразяване на български език,ако и граматически да е вярно,то е непълно.Някой е писал по-долу-"Отивам да измия кола."Мисля,че това е изречение за детската градина,1ви клас..но да слагате това на изпит за 11 клас??Kакво по-точно стимулирате?
#45Отивам да си видя темата-имах точно 3! пълни/непълни члена като граматическа грешка и 2-3 "стилистически"Пример:бях писала "да изтръгне мъката" подчертано и поправено-"да извади"..А срещу мен седеше учителка по химия,с която трябваше да дискутираме резултата от изпита ми по литература...Аз така или иначе си бях изкарала много висока оценка по английски,която ми беше балообразуваща за съответната филология,но няма да забравя този парадокс докато съм жива.
Извадка от теста по история от днес...12. Кой от изброените термини НЕ Е свързан с административното устройство наОсманската империя?А) шериатБ) бейлербействоВ) вилаетГ) каазаВъпрос към съставителите на теста?Конституцията на Република България третира ли въпроси за административното устройство на Държавата? С предишния въпрос господата и госпожите от МОН май ни подготвят за бъдещото "държавно" устройство по законите на шА(е)риата...
#45Искам да ти дам един пример-през 1990 мисля беше,се падна Ботев- аз бях подготвила 5 автора,Ботев не беше сред тях.На спомени от стихове и пълна магия пиша тема за Ботев и на 50 % двойки изкарвам 4,25. Влизам в СУ,филсофия.На следващата година решавам да сменя и кандидатствам арабистика,аз съм с английска,и ми се пада Яворов-моят любим поет.Супер щастлива,пиша тема и получавам 4,75.Реших,че нещо тотално съм сгафила,сложила съм грешен цитат..
Ами да бяха написали : "Убедително написаното мотивационно писмо на младия и амбициозен кандидат впечатли НЯКАКВА комисия." и всичко щеше да е ясно .
Да бе да! То и в отговор А може да се има предвид, че транспортът е едновременно въздушен и сухопътен: караш по паветата и като стане задръстване - оп у въздуха.
МОН с решение за спорния въпрос 7 от матурите: Няма да се зачита!