Авторът е много забавен. Но я от МОН да кажат как точно ще преразказват творбата му СОПаджийчетата, във всеки клас има поне по едно-две такива. В МОН са си *** и луди лели
До капитализъм 17 Браво бе, да се учи безплатно есперанто , а за английски да се плаща. Аз пък предлагам държавата да плаща на учениците за изучаване на руски език.Съгласен ли си ?
аз пък съм възмутена от тестоветеистория и география да ,но как ще научиш химия,физика ,биология само с тестовекъде са логическите операции анализ,синтез,обобщение,сравнение ,за да станат знанията трайни и да се оперира по нататък с тяхнекадърниците и калинките в мон ,които не са влизали в час ,а заемат позиции,за които са завършили някакъв курс и умеят да плямпат вън от министерството
До калпазанин, дето я мъндръсат у чичовата слама! Па после и седемте фанали трипер, голем майтап!
Как може да се изучава тоя мръсен сърбоманин, битолски цинцар, един от гонителите на българщината в Македония след Балканската война! Майната му на тоя ***! Магарета са тия в мин. на образованието - *** евро-гейски гов-на!
До Бойко БорисовБойко, защо не направиш всички училища в България ЧАСТНИ? Само приоритетни предмети, които бизнеса търси ще се плащат от нашите данъци. Всичко останало, ако някой иска да го учи ще трябва да си плати за частни уроци.Дефакто държавата трябва да плаща само за следните предмети: - Физическо - Математика - Биология - Физика - Химия - География - ЕсперантоВсичко останало на бок'лук@.Кому е нужно Български език? Литература? История?Който иска да знае английски да си плат
По отношение на трудова реализация в бъдеще и във връзка с бъдещите материални облаги като стойност на заплата няма никакво значение дали ще изкараш този изпит с 3 или 6. ДЪРЖАВАТА ХАБИ ИЗЛИШНИ СРЕДСТВА ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА МАТУРИ по предмети като БЕЛ.Никакво значение няма дали ще наем служител, който е завършил с 3ка Български език или с 6ца. Във фирмите масово се прави бизнес с чужденци. Всичко се автоматизира и няма никакво значение дали пишеш правилено книжовен език. Има значение лог. и мат. м
До УЧИТЕЛТова за сюжетната линия, двамата герои и т.н го няма никъде като изискване. Заданието е "преразказ на непознат текст". Колкото повече четат децата, толкова по-малко непознати текстове ще има. Останалото е мрънкане и оправдания.
ВЪЗМУТЕН: ВСЯКА ГОДИНА -- ЕДНО И СЪЩО.ТЕЗИ СПЕЦИАЛИСТИ В МОН ДО КОГА ЩЕ ДОКАЗВАТ , ЧЕ НЕ СТАВАТ ЗА НИЩО И НИЕ ЩЕ ГИ ТЪРПИМ?Крайно време е да се махат всички некадърници, заедно с тъпия министър.
Двете "специалистки"по БЕЛ за пореден път доказват,че самочувствието им е по-голямо от възможността да преценяват адекватно.
На крива ракета Космоса и пречи!!!Не е ли по-забавно, че половината седмокласници разсъждават така, и ако този текст не могат да преразкажат, то кой?! До вчера всички се оплакваха, че класиците са далечни на днешните деца, а сега?Те или могат да пишат, или не.
Нушич за VII клас: "Седем хайдути и едно магаре"