ЖП връзките са за транзит на стоки от и към Европа. На никой не му пука за БДЖ и пенсионерите и кариоките които пътуват с него. Какво не ви стана ясно, че още обсъждате??
И 10 пъти повече да дадете няма да се оправят нещата. Качете се в един влак и вижте колко хора има - 10 баби и 40 *** които не плащат билети и никой не може да ги накара да платят.Стига с пари за глупости, закривайте е тази държава цирк вече.
Вместо това да вземат да построят с тия пари колкото могат повече заводи за износ и да правят работни места, аман от тия асфалти, ЖП-та и глупости.
Както казва един познат ни сме толкова добри и бързи че докато построим транспортните връзки светът ще премине към летящи превозни средства а парите дето ще се прахосат ще са пгромни
Бабината ви трънкина... Колко били пътниците от Видин за Кулата... ЖП-то е основно за стока, а хора се превозват помежду другото и то на загуба.
Аз ли нещо не съм добре или някои други не са добре. Но се пита в задачата колко хора ще пътуват по тия жп линии. Колко от Видин до Кулата и колко от Скопие до София например. Или по другите отсечки. За справка демографската действителност в България, а и даже в целия сегашен Евросъюз. Според мене в днешно време друга е посоката. Има подем в масовото навлизане на евтини самолетни компании, дето да свързват българите с Европа. За емиграция и за връзка на емигрантите с близките им в Бългия
Абе хора Магистрали НЯМА . Кво ЖП за 4 милиарда ??? Вие съвсем се паткосахте ве. БДЖ е на загубаааааа няма ползи от него. Правете магистрали, плажове и заводи.
Видин се очертава като централна жп гара на балканите с връзки Видин-Белград, Видин-Букурещ и Видин-Скопие.
За толкова пари ще направят влак до Смолян и към Гърция (Ксанти) и няколко тунела през Стара планина Карлово - Троян и линия Ловеч - Плевен - Никопол към румънска граница
Браво, това са си едни 10% или и чисти 400 мил евро в джобовете на п..рестъпниците като Московски
Не се накрадоха герберюгите и сега искат да опънат още 2 милиарда ойро. Със съсипана икономика строителство не се прави!
Трябват ни 4,32 млрд. евро за жп връзка със Западните Балкани