30

ко, не?

преди 5 години

Ама някой съмнява ли се, че ще се реализира скоро. Ето и същата статия с дата 2007-*** година, 11 години назад във времето... пише - новият, актуализиран проект... така че е имало и преди това.. още 11 години назад примерно? Да видим.

29

да да

преди 5 години

Ще, ще ,ще, ще......се реализира......В някой друг свят вече щеше да е.В б-я, ще,ще,ще.....Лош матрЯл

28

12345

преди 5 години

Това е добре,ще се премахнат още едни "тапи",но какво става с разширението от "Младост" до магистрала "Тракия"??? Бяха обещали ремонтите да започнат през пролетта,а вече идва лято?!

27

Анонимен

преди 5 години

Чужденците не трябва да виждат гетата на Факултето, Владая и Банкя.

26

Анонимен

преди 5 години

Че за какво е двулентов околовръстен път, той и сега е двулентов в участака до Овча купел, и очевидно е недостатъчен и стават страхотни задръствания защото излизаш от многолентов високоскоростен път, на един светофар на който се набутваш в 2 ленти. Или да го правят както досега многолентов и скоростен, или изобщо да не го правят. Някакво безумие е 21век в София да се проектират скоростни пътища с дебит на сегашното псевдо-околовръстно. Пак искат да откраднат едни пари очевидно.

25

Маааави деааааа

преди 5 години

А от кръговото на Младост до Герман когааа?Такива задръствания стават заради *** живеещи срещу младост, само и само да не направят маневра един километър по нагоре , плеснаха това измислено кръгово, което е такова безумие.

24

Анонимен

преди 5 години

7.6 км тунели, виадукти и пътни възли и това не е проблем защото е до София, виж, ако е покрай кресненското дефиле там е невъзможно .... много било дълго, много поддръжка щяло да има, едва ли не ще фалират.

23

Анонимен

преди 5 години

Тоест да очакваме ли по няколко допълнителни задръствания следващите 15 години?

22

Анонимен

преди 5 години

Тя цялата държава си е в един тъмен тунел.

21

Неук

преди 5 години

"......Останалата част от пътя към най-големия квартал на столицата "Люлин" е планирана с две ленти във всяка посока...." Моля? Вие и на *** вече не може да се правите. Всеки има интернет нека си вземе снимка на околовръстното примерно на Будапеща или Загреб или Белград ( да вече има ) и да види колко са лентите. Ония явно са ***, че слагат три, четири, че и повече. Е, то тук няма никакъв трафик. По една - две коли на час. Та затова две лентички и ако може по-теснички да са, моля

20

Хохохо

преди 5 години

И след люлинския ще си имаме и втори Ускорител на елементарни частици.

19

?

преди 5 години

Това ли е последната им на управляващите *** идея за поредната им мега-кражба?

18

Джедай Мастър

преди 5 години

след като земята над тунелите също трябва да бъде отчуждена, защо трябва да има тунели?

17

Анонимен

преди 5 години

За сведение на ***-нарите! Тунелът е единственото ПРАВИЛНО решение. Горещо подкрепям тази идея, дано само да стане.

16

Багерист

преди 5 години

До Анонимен 7: Виждам, че си начетено момче, но пропускаш, че проекта както го и коментира колегата е общински и свързва квартали на града и минава под "Околомръсното" и никой не коментира статута на това шосе, а подобрения за облекчаване на трафика. Май доста си отсъствал от час. И май не си от Град София........"Айде Бе'гай сега". И да си измиеш краката преди лягане....

15

Морски

преди 5 години

Те ГЕРБ ще окрадат поне половината от парите.

14

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 8"Тъпотия . Нямаме пари да направим Хемус, ще ми строят тунел"---Не тъпотия. В строителството на "Хемус" няма гювеч. Парата е тук. Освен това, Боко знае на ЕСъ-то не му трябва "Хемус". ЕСъ-то иска магистрали към Турция и Гърция, околовръстното е пътният възел към двете посоки.

13

Анонимен

преди 5 години

"Замисълът датира от времето на кметския мандат на премиера Бойко Борисов."---Е, НЕ! НЕ Е ИСТИНА, ХИ-ХИ! :) Пак БОКО най-гениалния, най-прозорливия :)Абе, нали бъзикаха Ахмед Доган на тема "хидростроителство", "хидроинженер" и т.н.К'во да кажем с'я?

12

Анонимен

преди 5 години

папкане за фирмите на баце и дебелаце

11

Бананоберач

преди 5 години

Люлин беше най-големият квартал на София, преди всички селяни да се заделят е Младост